Onnittelut siirtymisestä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Meikäläisellä on YO juhlat juhlittu ja rahat sukan varressa.

Opinahjoon palataan vasta vuoden parin päästä varmaankin ja sillä välin koitetaan miehistyä ja löytää lisää onnea
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Onneksi olkoon. Tuo loppu kuulostaa omituisen ristiriitaiselta? Intissä esim. saattaa tapahtua miehistymistä, mutta että vielä lisää onneakin. No, mitäpä se minulle kuuluu; toivotan menestystä tielläsi, oli se sitten valittu tai ei.Jouna- kirjoitti:Onnittelut siirtymisestährmh kirjoitti:
Meikäläisellä on YO juhlat juhlittu ja rahat sukan varressa.![]()
Opinahjoon palataan vasta vuoden parin päästä varmaankin ja sillä välin koitetaan miehistyä ja löytää lisää onnea
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Ehkä onnea sen jälkeenmikastus kirjoitti:Onneksi olkoon. Tuo loppu kuulostaa omituisen ristiriitaiselta? Intissä esim. saattaa tapahtua miehistymistä, mutta että vielä lisää onneakin. No, mitäpä se minulle kuuluu; toivotan menestystä tielläsi, oli se sitten valittu tai ei.Jouna- kirjoitti:Onnittelut siirtymisestährmh kirjoitti:
Meikäläisellä on YO juhlat juhlittu ja rahat sukan varressa.![]()
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Onnea matkalla miehyyteenJouna- kirjoitti: Meikäläisellä on YO juhlat juhlittu ja rahat sukan varressa.![]()
Ehei, toivotaan ettei pieni huumori tapa miehuuttakuriton kirjoitti:Onnea matkalla miehyyteenJouna- kirjoitti: Meikäläisellä on YO juhlat juhlittu ja rahat sukan varressa.![]()
Opinahjoon palataan vasta vuoden parin päästä varmaankin ja sillä välin koitetaan miehistyä ja löytää lisää onnea![]()
Sustahan vois tulla vaikka kiertävä trubatuuri... ai, mut miehistyä, sitten heitä ne sukkahousut ja luuttu-mandoliinis pois.. ja kauas
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Eikös ne sukkahousut olisi kätevä tapa osoittaa sitä, hmmm, kasvanutta miehuutta.kuriton kirjoitti:Sustahan vois tulla vaikka kiertävä trubatuuri... ai, mut miehistyä, sitten heitä ne sukkahousut ja luuttu-mandoliinis pois.. ja kauas
Makuasioista ei voida tietysti kiistelläTeppo Tulppu kirjoitti:Eikös ne sukkahousut olisi kätevä tapa osoittaa sitä, hmmm, kasvanutta miehuutta.kuriton kirjoitti:Sustahan vois tulla vaikka kiertävä trubatuuri... ai, mut miehistyä, sitten heitä ne sukkahousut ja luuttu-mandoliinis pois.. ja kauas
Viesti Kirjoittaja MVi »
Oikein hyvää lomaa kaikille joilla on se kymmenen viikkoa!maukku92 kirjoitti:Seuraavat kymmenen viikkoa lomalomalomalomaloma... 8)
Teet vuaan salaa töitä kesälomillas. Älä kerro mitää pomolle, shh!hrmh kirjoitti:Itselläni alkaa kolmen työpäivän päästä viikon talviloma (heh), mitä jatkaa viikon kesäloma, siinä sitten vähän väliä töitä ja lomaa, yhteensä peräti viisi viikkoa lomia (olen huono lomailemaan, nuo laitettiin ihan väkisin vaan)
Siis siitä syystä ettei nukuta yhtään, saa syödä täytekakkua?kuriton kirjoitti:Ei nukuta yhtään, siispä lähden baanalle.
Aurinkovoidetta riittää, hyvää musiikkia ladattuna kännyssä ja taivas on pilvetön.
Ja päivällä saan syödä sitten tästä hyvästä täytekakkuaJa liput liehuu..
Ehei, vaan milloin nyt täytekakkua syödään? Näet minä ja Mannerheim ..Teppo Tulppu kirjoitti:Siis siitä syystä ettei nukuta yhtään, saa syödä täytekakkua?Vallan kuritonta, sanon minä.
Viesti Kirjoittaja Maza »
No onneksi olkoon vaan sitten!kuriton kirjoitti:Ehei, vaan milloin nyt täytekakkua syödään? Näet minä ja Mannerheim ..Teppo Tulppu kirjoitti:Siis siitä syystä ettei nukuta yhtään, saa syödä täytekakkua?Vallan kuritonta, sanon minä.
![]()
Ei ollut suhetta, kerpele! eikä olla sisarruksiakaan, enkä oo ollut lottana, johan nyt on markkinat
No olisit heti sanonut että sinä ja Mannerheim...kuriton kirjoitti:Ehei, vaan milloin nyt täytekakkua syödään? Näet minä ja Mannerheim ..Teppo Tulppu kirjoitti:Siis siitä syystä ettei nukuta yhtään, saa syödä täytekakkua?Vallan kuritonta, sanon minä.
![]()
Kiitos tästä yllättäen tulleesta huomionosoituksesta, mistä sää tiesit että tänään on se päiväTeppo Tulppu kirjoitti:No olisit heti sanonut että sinä ja Mannerheim...kuriton kirjoitti:Ehei, vaan milloin nyt täytekakkua syödään? Näet minä ja Mannerheim ..Teppo Tulppu kirjoitti:Siis siitä syystä ettei nukuta yhtään, saa syödä täytekakkua?Vallan kuritonta, sanon minä.
![]()
Menen heti töräyttämään torvella "Sä kasvoit neito kaunoinen". Ja heti perään Porilaisten marssi.
![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ja alkaakohan sen ystävän nimi Teellä........yks semmottella alkava ilmoitti myöskin lähtevänsä pyöräilemään.....?kuriton kirjoitti: Ja hehkutan taas, että lähden ystävän ja eväiden kanssa fillaroimaan
Eheiamanita kirjoitti: Ja alkaakohan sen ystävän nimi Teellä........yks semmottella alkava ilmoitti myöskin lähtevänsä pyöräilemään.....?
Joo, niinhän me sovittiin että me ei tunnusteta tätä muille hompuille, ei.kuriton kirjoitti:Eheiamanita kirjoitti: Ja alkaakohan sen ystävän nimi Teellä........yks semmottella alkava ilmoitti myöskin lähtevänsä pyöräilemään.....?![]()