Ekaa kertaa tekisi mieli tällä foorumilla jollekulle pari voimasanaa osoittaa. Sen verran luupäistä toimintaa.iPratt kirjoitti:Vaikka tässä ketjussa ei saisi mainita fanaattisuudesta niin sanotaan sitten että melkoista putkinäköisyyttä jos noista mainokista ei huomaa kohtia joissa on leikattu kohtia pois, jotta vasteajat saadaan näyttämään nopeammilta.joonahe kirjoitti:Tarkoitatko leikkauksia, joissa zoomataan lähemmäs ja kauemmas? Ne näen, mutta en tiedä miten antavat väärän kuvan vasteajoista. Siirroksia näytetään myös ilman leikkausta ja kun kerran maailmassa Jobsin lisäksi kai parilla tyypillä on tuo puhelin, niin vaikea arvailla miten antaa "väärän kuvan". Se nähdään sitten Arstechnican arviosta heinäkuun alussa!iPratt kirjoitti:Etkö huomaa muka mainoksien leikkauksia.
Katopa huviksesi tv-mainoksia yleensä. Niissä on lähes aina leikkauksia. Niitä käytetään, jotta kuvasta saadaan mielenkiintoisempi. Näin on hyvin usein myös elokuvissa sekä kaikessa muuussa videossa. Useimmiten mainokset koostetaan useammasta otosta. Mainostaminen myös maksaa. Jokainen karsittu sekunti tarkoittaa Applen tapauksessa luultavasti kymmenien ellei satojentuhansien säästöjä. Nuo kun jenkeissä pyörii töllössä.
Totta helvetissä jotain videonlatailuja tms on pätkitty tuon takia, mutta käyttöliittymän vasteajat ovat ihan samanlaiset myös niissä leikkaamattomissa videoissa.