Nooh arvatkaa kuka?

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Sitä en voi ennustaa, mutta henkilö meni Wäritelkkariin ja poimi sieltä ruttureijän näköisen sienen ja arveli tämä olevan myrkyllinen.mikastus kirjoitti:Aiheen vakavuuden huomioiden, joku tuleva nobelisti varmaankin..?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Onhan noita pesuohjelmia kai enemmän kuin yksi. Onko väliä minkä kanavan ohjelmasta on kyse? Hyymöri vai asiakaspitoinen? Onko ohjelman jälkeen linkous, vai jätetäänkö narulle tippaseen? Liiasta valkaisusta seuraa monesti allergia.Salamijakk kirjoitti:hitsinpitsi kun toi viltti on pesemättä jo kolmekesää ja vieläkin hikeä vetää. Siis mihin helkkarin pesuohjelmaan viltin pistän?
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Tuon voi ymmärtää monella tapaa.lemantra kirjoitti:Mä pidän tästä kundista ihan sikana.
Viesti Kirjoittaja lemantra »
Onko tänään maanantai vai...Macpoika kirjoitti:Tuon voi ymmärtää monella tapaa.lemantra kirjoitti:Mä pidän tästä kundista ihan sikana.
3. Käytät "sika"-sanaa adverbinä eli pidät tästä kundista hyvin paljon.
Itse kallistun kolmanteen vaihtoehtoon.
…lauantai? Lauantai.lemantra kirjoitti:Onko tänään maanantai vai...Macpoika kirjoitti:Tuon voi ymmärtää monella tapaa.lemantra kirjoitti:Mä pidän tästä kundista ihan sikana.
No, voi kun kamalaa.mercury kirjoitti:Kieliopin mukaan sika-sanan kanssa ei tule käyttää lainausmerkkejä.Macpoika kirjoitti:3. Käytät "sika"-sanaa adverbinä eli pidät tästä kundista hyvin paljon.![]()
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Minun mielestä tuon voi ymmärtää vain kahdella tapaa; lemantra tykkää joko tuosta tv-persoonasta tai Salamijakkista. Toivottavasti tv-persoonasta.Macpoika kirjoitti:Tuon voi ymmärtää monella tapaa.lemantra kirjoitti:Mä pidän tästä kundista ihan sikana.
1. Pidät tästä kundista kun hän on sika.
2. Pidät tästä kundista kun itse olet sika.