Onnea vaan, varmasti hyvä hankinta. Saanko tiedustella minkä mallin tilasit? ja opiskelija-alennuksellako?masa kirjoitti:Tänään päivittynyt Macbook pro![]()
8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja masa »
Hinta alkaen mallin- noh opiskelut on jo sivuseikka tällä ikää. Töissä-kin sitä käytän. Alea oli tuo 85 euron koodi joka on voimassa 12.6 asti WBMD5QFHMBSly kirjoitti:Onnea vaan, varmasti hyvä hankinta. Saanko tiedustella minkä mallin tilasit? ja opiskelija-alennuksellako?masa kirjoitti:Tänään päivittynyt Macbook pro![]()
8)
Viesti Kirjoittaja Jone »
Matkaa siis vielä on.. Mulla on vasta 2 akkukonetta ja tuota toista lähinnä on paineilmakompressori. Mutta ei se siis vielä miestä teeLare kirjoitti:Painepesuri ja terassipuhdistaja, Kärcher. Mies ei ole mies ennekuin sillä on akkupora ja painepesuri. Nyt on molemmat. 8)
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Ei näy täälläkään, näkyy jos avaa linkin, mutta...kuriton kirjoitti:Mulla ei näymaxima kirjoitti:Hmm, en oikein tiedä mitä tarkoitat, sillä minulla se näkyy oikein hyvin.kuriton kirjoitti:Miten mää saisin tuon näkyväksmaxima kirjoitti:
Karvalakki. Tässä kirjoittelen.mutta jospa mulla on jotain häikkää tässä yhteydessä..