Muuten on kyllä mahtava peli tämä uusi kannettava, uuden käyttiksenkin opettelu on ollut helppoa, tietty muutamia kysymyksiäkin on mutta niistä sitten myöhemmin..
Bootcamp XP ei lähetä kuvaa TV:lle
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
macbooknonpro
Bootcamp XP ei lähetä kuvaa TV:lle
Viesti Kirjoittaja macbooknonpro »
Mitenkäs kun olen uuden Macbookin (kohta viikon vanha) omistaja ja XP bootcampin kautta ei suostu lähettämään kuvaa televisiolle? Kun piuhan kytkee kiinni, näyttö välähtää ja kuuluu windowsin "do-ding" ääni (kun muistitikun tms. ulkoisen laitteen kytkee kiinni) sekä 2 sekunnin päästä "di-dong" ääni (kuin laite olisi irrotettu). Tämä toistuu 5 sekunnin välein kunnes piuhan ottaa irti. OS X puolella homma pelaa ninkuin pitää, mutta Windowsia tarttisin leffojen vuokraamiseen netistä.
Muuten on kyllä mahtava peli tämä uusi kannettava, uuden käyttiksenkin opettelu on ollut helppoa, tietty muutamia kysymyksiäkin on mutta niistä sitten myöhemmin..
-
macbooknonpro
Tein tätä havainnollistavan videon putkeen: http://www.youtube.com/watch?v=c8ryfADgarc
Jos joku voisi varmistaa että homma on ylipäätään mahdollista, niin sekin olisi jo jotain
Täytyishän tuo nyt saada toimimaan kun sattuu olemaan ainoa tapa saada sf-anytime ruutuun macilla..
Jos joku voisi varmistaa että homma on ylipäätään mahdollista, niin sekin olisi jo jotain
Täytyishän tuo nyt saada toimimaan kun sattuu olemaan ainoa tapa saada sf-anytime ruutuun macilla..
-
kermit
-
macbooknonpro
En tiedä tarkkaan mitä tuolla tsekkauksella tarkoitat, mutta siellä näkyy kaksi näyttöä:
1. Plug and Play -näyttö, ohjain Mobile Intel 945GM Express Chipset
2. (Oletusnäyttö), ohjain Mobile Intel 945GM Express Chipset Family
Kun 2. näyttö on valittuna listassa, voin laittaa ruksin kohtaan "Laajenna Windows-työpöytä tähän näyttölaitteeseen". Tämän jälkeen "Käytä" ja ruksi on kadonnut. En tosin tiedä onko tuolla mitään tekemistä tv-ulostulon kanssa.
Olisin liittänyt kuvan mutta näppäimistöstä puuttuu print screen enkä ole vielä ulkoista näppistä ehtinyt hankkia.
1. Plug and Play -näyttö, ohjain Mobile Intel 945GM Express Chipset
2. (Oletusnäyttö), ohjain Mobile Intel 945GM Express Chipset Family
Kun 2. näyttö on valittuna listassa, voin laittaa ruksin kohtaan "Laajenna Windows-työpöytä tähän näyttölaitteeseen". Tämän jälkeen "Käytä" ja ruksi on kadonnut. En tosin tiedä onko tuolla mitään tekemistä tv-ulostulon kanssa.
Olisin liittänyt kuvan mutta näppäimistöstä puuttuu print screen enkä ole vielä ulkoista näppistä ehtinyt hankkia.
-
Pehvanssi
-
macbooknonpro
Tuosta voit todeta itse: http://www.sf-anytime.com
Eli mäcillä ei DRM-suojattua sisältöä toisteta. Ja ainakin mulla jo tuo ilmoituskin bugaa eli tulee ruotsiksi. Tää on kyllä iso miinus mulle, odotin niin että sais ne leffat ruutuun mutta pitänee sitte vaan odotella parempia aikoja. Varmasti tuo jossain vaiheessa tulee onnistumaan, itse ainakin näen nettivuokrauksen suosion vain kasvavan tulevaisuudessa.
Eli mäcillä ei DRM-suojattua sisältöä toisteta. Ja ainakin mulla jo tuo ilmoituskin bugaa eli tulee ruotsiksi. Tää on kyllä iso miinus mulle, odotin niin että sais ne leffat ruutuun mutta pitänee sitte vaan odotella parempia aikoja. Varmasti tuo jossain vaiheessa tulee onnistumaan, itse ainakin näen nettivuokrauksen suosion vain kasvavan tulevaisuudessa.
-
Pehvanssi
-
macbooknonpro
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka