iPratt kirjoitti:
Suurimmalle osalle ihmisiä tosielämä ja nettielämä eivät ole sama asia.
Suurimmalle osalle ihmisiä tietokokoneen käyttöjärjestelmä on Windows XP ja alan keskustelufoorumi on Suomi24. Pidetään homppu erilaisena...
Joo sopii:
Voitaisiin vaikka laittaa rekisteröitymisehtoihin että apple ei saa mitenkään suoraan tai epäsuorasti arvoestella. sehän sopii hyvin siihen ollaan suvaitsevaisia kunhan vain ovat samaa mieltä. ihmeteltiinhän tuolla jo eikö kaikki applen omistajat olekaan sivareita. pitäisikö kenties ruveta kiinnittämään huomiota myös ihonväriin...
tai mitäs jos sitten oltaisiin oikeasti suvaitsevaisia ja sallittaisiin erilaisuus ja erilaiset mielipiteet ... vai onko tämä ehä liian radikaali ajatus
iPratt kirjoitti:
Suurimmalle osalle ihmisiä tosielämä ja nettielämä eivät ole sama asia.
Suurimmalle osalle ihmisiä tietokokoneen käyttöjärjestelmä on Windows XP ja alan keskustelufoorumi on Suomi24. Pidetään homppu erilaisena...
Joo sopii:
Voitaisiin vaikka laittaa rekisteröitymisehtoihin että apple ei saa mitenkään suoraan tai epäsuorasti arvoestella. sehän sopii hyvin siihen ollaan suvaitsevaisia kunhan vain ovat samaa mieltä. ihmeteltiinhän tuolla jo eikö kaikki applen omistajat olekaan sivareita. pitäisikö kenties ruveta kiinnittämään huomiota myös ihonväriin...
tai mitäs jos sitten oltaisiin oikeasti suvaitsevaisia ja sallittaisiin erilaisuus ja erilaiset mielipiteet ... vai onko tämä ehä liian radikaali ajatus
Tuohon suomi24:n keskustelun tasoon tässä lähinnä viitattiin.
iPratt kirjoitti:tai mitäs jos sitten oltaisiin oikeasti suvaitsevaisia ja sallittaisiin erilaisuus ja erilaiset mielipiteet ... vai onko tämä ehä liian radikaali ajatus
Alkaisitko sitten sinäkin suvaita omistasi poikkeavia mielipiteitä? Kunniasanalla?
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
iPratt kirjoitti:tai mitäs jos sitten oltaisiin oikeasti suvaitsevaisia ja sallittaisiin erilaisuus ja erilaiset mielipiteet ... vai onko tämä ehä liian radikaali ajatus
Alkaisitko sitten sinäkin suvaita omistasi poikkeavia mielipiteitä? Kunniasanalla?
Spike!
Niin, ei saa ottaa liian tosissaan näitä asioita, ellei sitten työkseen kasvata palkokasveja.
Riippuu kai otsikoinnista mutta keskimäärin veikkaan että sekarotuiset ovat suvaitsevaisempia johtuen maailman tavasta ehdolistaa meitä eikä tietty pidä unohtaa monipuolisen kultuuritaustan vaikutusta joka näkyy myös ruokatottumuksissa 8)
En alkaisi sillä ei tarvitse alkaa olen aina suvainnut sen että jokaisnen saa esittää mielipiteensä riippumatta siitä mitä mieltä minä olen asiasta; itseasiassa minä kannustan ihmisiä esittämään kantansa ja puolustamaan niitä. Samaa odotan myös jokaiselta muulta.
Menen tässä jopa siihen äärimmäisyyteen että suvaitsen jopa huonon käytöksen itseäni kohtaan, kunhan vastaava suvaitaan myös minulta. Suvaitsemattomuus on minulle punainen vaate ja siksi taistelen sen puolesta kaikilla rintamilla. Esim. täällä ei tunnuta suvaitsevan kuin yhdenlainen näkemys suhteessa appleen, sen tekemisiin ja tuotteisiin, tämä wi olw mikään malliesimerkki suvaitsevaisesta foorumista (ei toki mitenkään erikoisen huonokaan).
Erño kirjoitti:Kyllä täällä suvaitaan muutkin käyttöjärjestelmät ja niistä tykkäävät yms.
Mutta tiedämme myös olevamme oikeassa siinä, että Apple on paras
OS X on toki paras käyttöjärjestelmä (mutta ei täydellinen)
Apple tekee hyviä tuotteita (mutta ei aina parhaita)
Jobs on hyvä visiönääri, loistava stand-up taiteilija, pätevä tomitusjohtaja (mutta _ei_ erehtymätön, _eikä_ jumala)