Olisiko sittenkin pitänyt ottaa Pampersit käyttöön?Erño kirjoitti:Mun huoneen lattia on sitten imassut erästä nestettä ja paisunut mukavasti saumojen kohdalta
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Porkkanaraastetta äidin tekemän ruoan höysteeksi?Erño kirjoitti:TylsääPitäis päästä tekemään raastavaa fyysistä työtä. *sigh*
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Sinunhan piti mennä helteeseen polkemaan, mutta menitkin sateessa ruusuilla tanssimaan.kuriton kirjoitti:Yhtä tuskaa tuo rentouttava puutarhanhoito, ruusut repi kintut, hyttyset hakkas selän ja lopuksi sitten taivaalta tuli kaatamalta vettä niskaan.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Piti, piti niin. Mutta tummia pilviä nousi taivaalle, ja aattelin tehä ees yhen tekemättömän työn poisTeppo Tulppu kirjoitti:Sinunhan piti mennä helteeseen polkemaan, mutta menitkin sateessa ruusuilla tanssimaan.Mutta sano niille ruusuille että käyttäytyvät nätisti tai muuten tulee Tulpun setä testaamaan tuliteriä puutarhasaksia.
Ei ammuta, muuten iskee sekä kanin kirous että Tulpun manaus. Terkut vaan niille pupusille.kuriton kirjoitti:Ja ruusujain ei leikata ennää, nuo jänikset ihan koko sukunsa voimalla huolehtivat leikkuun jo talvella. Sukukokkous ilmeisesti, ja jottain ohjelmaa kehittelivät. Mutta ei ammuta sitten jäniksiäkäänEttä kärsi tässä sitten..
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kaiutin-nenäni haistaa palaneen käryä!Lare kirjoitti:P.S. Onko moderaattorin vastuu vakavoittanut amanitan ihan täysin? Vai onko hänellä huolia tai joku remontti menossa?![]()
![]()
Pistän tähän kaijjutin-sanan niin eiköhän sankari itse löydä... 8)
Toivottavasti ne ei ole sellaisia näytteitä, joista tutkitaan onko bilhartsia iskenyt.amanita kirjoitti:Menossa työkiireitä ennen loman alkua, näytepinot uhkaavat kaatua niskaani. Eiköhän tämä tästä riemuksikin repeä tai larea tai mikastuskele....
Tuota kammotusta en pyri löytämään, muita riesoja sen sijaan tähystetellään tehostetusti.Teppo Tulppu kirjoitti:Toivottavasti ne ei ole sellaisia näytteitä, joista tutkitaan onko bilhartsia iskenyt.amanita kirjoitti:Menossa työkiireitä ennen loman alkua, näytepinot uhkaavat kaatua niskaani. Eiköhän tämä tästä riemuksikin repeä tai larea tai mikastuskele....
Viesti Kirjoittaja Lare »
No en. Ajattelin notta asialla voisi olla yleistäkin kiinnostusta - lienekö tulkintoineni yksin. Toiseksi, kynnys kysellä kenenkin kuulumisia yksityisviestein on korkea - pahimmillaan siitä saisi omituisen vaikutelman ja voitaisiin jopa tulkita "lähentelyksi".wanders kirjoitti:Meiltä ajattelit kysyä moista? Laita yksäri amanitalle, etköhän saa vastauksen kysymykseesi.
Tännehän mahtuu jokunenkin utelu oikein loistavasti....niin siitåpä tulikin mieleeni että miten se on wandersin kesä alkanut? Pidellyt ilmoja?Lare kirjoitti:No en. Ajattelin notta asialla voisi olla yleistäkin kiinnostusta - lienekö tulkintoineni yksin. Toiseksi, kynnys kysellä kenenkin kuulumisia yksityisviestein on korkea - pahimmillaan siitä saisi omituisen vaikutelman ja voitaisiin jopa tulkita "lähentelyksi".wanders kirjoitti:Meiltä ajattelit kysyä moista? Laita yksäri amanitalle, etköhän saa vastauksen kysymykseesi.
Tietenkin täytyy myöntää, että kysymykseni ei ollut fiksu eikä loppuunmietitty, mutta ajattelin sen mahtuvan tämän topiikin raameihin karmeja raapien.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kertakäyttökama käyttöön ja liemet veskiin! Sympatiaa tahollenne!Maza kirjoitti:Putkimies. Se halvatun putkimies. Kehtaa lähteä Lontooseen! Remontti on muuten valmis, mutta röörit puuttuu. Eli en voi vuodattaa hanoja. Ja tiskatakin pitää vielä. Kyllä se vaan melkein Juhannukseen asti venyy, ei sille mitään voi.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tällai mä olen elelly jo muutaman viikon. Tai en mä kertakäyttökamaa ole käyttänyt, ei anna luonto periksi. Oma ja se oikea. Alkaa einekset tökkimään aika pahasti. Kunnon ruokaa en ole tehnyt aikoihin, kerran meinasin tehdä nakkisoppaa. Enpä jaksanut, mä söin ne nakit kylmänä. Ensimmäisestä ateriasta uudessa keittiössä pitää tehdä kunnon spektaakkeli!amanita kirjoitti:Kertakäyttökama käyttöön ja liemet veskiin! Sympatiaa tahollenne!Maza kirjoitti:Putkimies. Se halvatun putkimies. Kehtaa lähteä Lontooseen! Remontti on muuten valmis, mutta röörit puuttuu. Eli en voi vuodattaa hanoja. Ja tiskatakin pitää vielä. Kyllä se vaan melkein Juhannukseen asti venyy, ei sille mitään voi.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei ole, jos rahaa on tilillä 40 €matteus/2 kirjoitti:Halpaa on jos remontista viidelläsataa selviää!Erño kirjoitti:Tulee 500 euron lasku mun lattian kunnostamisesta prrrkl![]()
Viesti Kirjoittaja maxima »
Taitaa olla kus... "vesivahinko" päässäkin, jos kusee toisen nurkille..Erño kirjoitti:Ei ole, jos rahaa on tilillä 40 €matteus/2 kirjoitti:Halpaa on jos remontista viidelläsataa selviää!Erño kirjoitti:Tulee 500 euron lasku mun lattian kunnostamisesta prrrkl![]()
![]()
Noh laitan kus... "vesivahingon" aiheuttajalle laskun.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Alkoholi aiheutti tämän vahingon. Myös huono rakko, mutta alkoholihan senkin aiheuttaamaxima kirjoitti:Taitaa olla kus... "vesivahinko" päässäkin, jos kusee toisen nurkille..Erño kirjoitti:Ei ole, jos rahaa on tilillä 40 €matteus/2 kirjoitti:Halpaa on jos remontista viidelläsataa selviää!Erño kirjoitti:Tulee 500 euron lasku mun lattian kunnostamisesta prrrkl![]()
![]()
Noh laitan kus... "vesivahingon" aiheuttajalle laskun.