No, mulla ei ole, ja versio on 7.2. Enkä ole niin puusilmä, että tuon missaisin. Älkää ehdottako plistin tuhoamista...en tarvitse toimintoa.amanita kirjoitti:Mulla on siellä alhaalla vaihtoehto" useita kaiuttimia".![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mulla näyttää olevan 7.2 (34)...mitähän toi suluissa oleva numero tarkoittaa??Lare kirjoitti:No, mulla ei ole, ja versio on 7.2. Enkä ole niin puusilmä, että tuon missaisin. Älkää ehdottako plistin tuhoamista...en tarvitse toimintoa.amanita kirjoitti:Mulla on siellä alhaalla vaihtoehto" useita kaiuttimia".![]()
Onks sulla nyt siis kiinni piuha Stereoiden ja AirPortin välillä ( no on kait tiätty). Mitäs jos sammutat IlmaPortin ja laitat jälleen päälle? Mulla katos joskus toi "molemmat kaiuttimet"-meininki, ja tolla "potkaisulla" se tupsahti takaisin.Lare kirjoitti:Sama (34) täällä. Ei aavistustakaan merkityksestä.amanita kirjoitti: Mulla näyttää olevan 7.2 (34)...mitähän toi suluissa oleva numero tarkoittaa??
Viesti Kirjoittaja Lare »
On piuha kiinni. Tuon sammutuksen tein jo aikaisemminkin, mutta tein uudestaan nöyränä poikana. Ei vaikutusta. Tuo useiden kaiuttimien vaihtoehto ei ole ikinä näkynyt.amanita kirjoitti:Onks sulla nyt siis kiinni piuha Stereoiden ja AirPortin välillä ( no on kait tiätty). Mitäs jos sammutat IlmaPortin ja laitat jälleen päälle? Mulla katos joskus toi "molemmat kaiuttimet"-meininki, ja tolla "potkaisulla" se tupsahti takaisin.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Enpä ollut itsekään tuota päivitystä tehnyt, nyt olen! Kiitti kurnuttaja!Lare kirjoitti:Kiitos kermit!!! Ja amanita myös. v6.3:lla ilmestyi "Multiple speakers". Vaikkei tuota suoraan mainittu sivuilla.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tuohon kai oikeasti auttaa vain AppleTV. Expressille on Airfoil softa, jolla tuon voi saada toimimaan mutta äänen ja kuvan synkronointi on kyllä säätämistä.To_Ok kirjoitti:mitenkäs kun ettätuota sais vaikka itunesin kautta videoiden äänen langattomasti niinku sterkkoihin? Onnistuuko... kun itte en löytänyt ratkaisua. Musavideot läppärin diskanttihirviöistä ei oo kovin kaunista kuunneltavaa.
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
no kökkö. On kyl kakkaa kattoa noita viideoita kun ääni on diskanttisuhinaa :/ Ei se toiminut millään vaikka koitin importtaa niitä viideoita iTunesiin ja kuunnella sen kautta. Olkoon, kuuntelen sit luureillaMacFinn kirjoitti:Tuohon kai oikeasti auttaa vain AppleTV. Expressille on Airfoil softa, jolla tuon voi saada toimimaan mutta äänen ja kuvan synkronointi on kyllä säätämistä.To_Ok kirjoitti:mitenkäs kun ettätuota sais vaikka itunesin kautta videoiden äänen langattomasti niinku sterkkoihin? Onnistuuko... kun itte en löytänyt ratkaisua. Musavideot läppärin diskanttihirviöistä ei oo kovin kaunista kuunneltavaa.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
kide- kirjoitti:Monster Cable Kitin piuha on tuollainen reilun metrin pätkä.
Viesti Kirjoittaja andie »
Viesti Kirjoittaja Maza »
QT Sync -ohjelmalla voi säätää äänen tai kuvan viivettä videoissa. Vaivalloista se on, mutta lienee ainoa ratkaisu.andie kirjoitti:hei kaikki!
ostin expressin pari päivää sitten, ja olen enemmän kuin tyytyväinen. olen kuullut jostain kräkistä jonka avulla airtunesiin sais audiota myös muistakin os x:n ohjelmista, onkohan kyseessä juuri tuo mainittu airfoil?
EDIT: ahaa, sanovat itse airfoilin sivuilla etteivät suosittele sitä videoiden katsomiseen juuri tuon latenssin vuoksi..
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”