Photari CS ysissä
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Photari CS ysissä
Viesti Kirjoittaja PowerMac »
Toimiiko Photarin CS ysissä. Jos toimii, vois kokeilla sitä demoversioo?
Ajattelin vaan kun seiskaversiokin toimii ja on optimoitu kymppiin.
Ajattelin vaan kun seiskaversiokin toimii ja on optimoitu kymppiin.
DTP-orja
-
Re: Photari CS ysissä
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
CS taitaa kyllä olla ihan vain kympille... täytyy tarkistaa...
EDIT: Tarkistettu, järj vaatimukset:
EDIT: Tarkistettu, järj vaatimukset:
Macintosh
PowerPC® G3, G4, or G5 processor
Mac OS X v.10.2.4 through v.10.3 with Java Runtime Environment 1.4
192MB of RAM (256MB recommended)
320MB of available hard-disk space
Color monitor with 16-bit color or greater video card
1,024x768 or greater monitor resolution
CD-ROM drive
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Sorry, seiska on viimeinen.
Adobe halusi keskittyä yhteen käyttikseen per laiteympäristö; Wintoosapuolella CS pyörii vain XP:ssä (näin ainakin ilmoitettiin CS-suiten julkaisutilaisuudessa). Olisitpa kuullut sitä parkua win-käyttäjien puolelta; XP:tä ei taidettu kovin valmiina pitää vielä viime vuoden alkusyksystä ;-)
Mulle toi oli voimakkaimpia sysäyksiä kymppiin siirtymiseen...
EDIT: vuodenaika ;-)
Adobe halusi keskittyä yhteen käyttikseen per laiteympäristö; Wintoosapuolella CS pyörii vain XP:ssä (näin ainakin ilmoitettiin CS-suiten julkaisutilaisuudessa). Olisitpa kuullut sitä parkua win-käyttäjien puolelta; XP:tä ei taidettu kovin valmiina pitää vielä viime vuoden alkusyksystä ;-)
Mulle toi oli voimakkaimpia sysäyksiä kymppiin siirtymiseen...
EDIT: vuodenaika ;-)
– I'm just a stylus for hire, a Mac-inist for rent...
-
Ei voi mitään. Tällä hetkellä ei onnistu koneen hankinta. Pärjäilen kyllä seiskallakin. Siinäkin muuten vaadittiin vähintään G3 prossua vaan hyvin pelaa tällä vanhalla 604:lla.
DTP-orja
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
"Ei voi mitään. Tällä hetkellä ei onnistu koneen hankinta. Pärjäilen kyllä seiskallakin. Siinäkin muuten vaadittiin vähintään G3 prossua vaan hyvin pelaa tällä vanhalla 604:lla.
PowerPc 9600/300MHz, 604ev, 256 RAM.
KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ: MacOS 9.1"
Mulla oli tuo saman kone vuosikausia. Laitoin siihen G3-päivityskortin ja huikeaksi menokoneeksi muuntui 7.6 -systemillä. Suosittelen, vaikka päivityskorttivalmistajia onkin nykyään harvassa. Crescendon 700 MHz G4 on ainakin vielä markkinoilla.
PowerPc 9600/300MHz, 604ev, 256 RAM.
KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ: MacOS 9.1"
Mulla oli tuo saman kone vuosikausia. Laitoin siihen G3-päivityskortin ja huikeaksi menokoneeksi muuntui 7.6 -systemillä. Suosittelen, vaikka päivityskorttivalmistajia onkin nykyään harvassa. Crescendon 700 MHz G4 on ainakin vielä markkinoilla.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Olen aatellu että tähän koneeseen ei paljon kannata enää sijoittaa. Alkaa joka asia kohta oleen niin paljon edellä että ostan sitte uuden koko myllyn kunhan saan entiset velat maksettua. En oo kade luonteeltani mutta kyllä joskus ruttaa otsaa kun lukee uusista parannuksista mitä taas on tullut. Tällä hetkellä tämä mopo saa ajaa asian. Photari seiskalla kuvajutut onnistuu ja verkko toimii. Töissä puran sitten kameran muistikortin jne. Vähä puutteellistahan tää on mutta vertaan aina kun v...aa Quadraan niin johan tuntuu vauhtikoneelta. Hyvä että jaksatte neuvoa vielä osoitteitakin vaikka järkevintä todella olisi vaihtaa uuteen.
DTP-orja
-
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Olen kuullut muutamasta tapauksesta, missä omalta työmaalta on saanut ostaa vanhemman pään koneita, hyvinkin sopuhintaan; tyyliin "Sawtooth: 150-200 eur". Sitä sitten budjetin puitteissa piristelis...?
– I'm just a stylus for hire, a Mac-inist for rent...
-
No tämä nykyinenkin on vanha työkoneeni. Kunhan nyt saataisiin töihin uutta laitekantaa (ja olis jo aika) niin tottakai Sawtooth (sattuu oleen nykyinen työkone) kelpaisi. Se riittäis mun tarpeisiin oikein hyvin. Työkoneena ihan toivoton ja tukossa mutta kotona se olis täysin paikkansa täyttävä.
DTP-orja
-
Viesti Kirjoittaja Boogieman »
PowerMac, sain muuten tehtyä muistipäivityksiä töihin. Joka koneeseen giga lisää Kingstonia. Ainakin mun konetta vauhditti ihan ok. Saa Photarille muistia. Eihän se 2x256 mihinkään riittänyt.
Jospa ne Gvitoset saatas jossain vaiheessa sinne ja tänne.
Vois puhuskella, jos ne möis meille nää nykyiset edullisesti, eikö? Tietysti siinä saattaa olla omat hankaluutensa ottaen huomioon tämän yleisen joustavuuden joka asiassa... Mutta yrittänyttä ei laiteta. Ois kai täällä näitä BW-Gkolmosiakin tyhjänpanttina.
Jospa ne Gvitoset saatas jossain vaiheessa sinne ja tänne.
Vois puhuskella, jos ne möis meille nää nykyiset edullisesti, eikö? Tietysti siinä saattaa olla omat hankaluutensa ottaen huomioon tämän yleisen joustavuuden joka asiassa... Mutta yrittänyttä ei laiteta. Ois kai täällä näitä BW-Gkolmosiakin tyhjänpanttina.
-
Mä en jaksa enää takuta niiden koneiden kanssa. Muistilisäys varmasti ei olis pahasta mutta jos meen ja ehdotan niin sitten ne G-vitoset siirtyy aina vaan, eiks vaan, kun tiedät kuviot.
Kyllä mä sitä Sawtoothia oon vähä sillä silmällä kattellu että josko jotenkin....mutta sä tiedät. Pidetään matalaa profiilia, kyllä ne sieltä aikanaan....toivon. Paljonkohan viime perjantai maksoi???? Verrattuna hyötyyn.
Onkos teille ilmestynyt CS-paketti?
Kyllä mä sitä Sawtoothia oon vähä sillä silmällä kattellu että josko jotenkin....mutta sä tiedät. Pidetään matalaa profiilia, kyllä ne sieltä aikanaan....toivon. Paljonkohan viime perjantai maksoi???? Verrattuna hyötyyn.
Onkos teille ilmestynyt CS-paketti?
DTP-orja
-
Kyllä meillä on yksi CS.
Saapa nähdä siirtyikö mun G5 nyt hamaan tulevaisuuteen mokoman muistipäivityksen vuoksi.
Ei muuten äijää näkyny perjantaina. Olihan siellä vähän asiaakin, tosin ei mitään niin hauskaa.
Hyötyyn verratn kai aika kallis homma.
Se kaikista isoin tyyppi tuli meidän äijien pöytään kaffeelle. Sen mielestä meidän G5:t ovat niin pieniä hankintoja, että niihin pitää olla aina varaa. Kyselin vähän kaikenlaista siltä. Mitenkähän tämän sais kerrottua niille vähän pienemmille tyypeille...?
Saapa nähdä siirtyikö mun G5 nyt hamaan tulevaisuuteen mokoman muistipäivityksen vuoksi.
Ei muuten äijää näkyny perjantaina. Olihan siellä vähän asiaakin, tosin ei mitään niin hauskaa.
Hyötyyn verratn kai aika kallis homma.
Se kaikista isoin tyyppi tuli meidän äijien pöytään kaffeelle. Sen mielestä meidän G5:t ovat niin pieniä hankintoja, että niihin pitää olla aina varaa. Kyselin vähän kaikenlaista siltä. Mitenkähän tämän sais kerrottua niille vähän pienemmille tyypeille...?
-
Joo, ei äijää näkyny. Kannoin korteni kekoon yhteisen säästäväisyyden nimissä olemalla kesälomalla. Arvasin mitä siellä puhutaan ja kun on suuri tuo suuvärkki niin...!
En usko sen päivityksen mitään vaikuttavan kun ei siitä mitään kukaan ymmärrä. Kuulin tänään jotain todella ikävää. En tässä viitsi sitä alkaa selittään mutta jos vaikka soitan huomenna. Taikka meilaan.
En usko sen päivityksen mitään vaikuttavan kun ei siitä mitään kukaan ymmärrä. Kuulin tänään jotain todella ikävää. En tässä viitsi sitä alkaa selittään mutta jos vaikka soitan huomenna. Taikka meilaan.
DTP-orja
-
Meilaa vaikka tohon mun infossa olevaan osoitteeseen....
-
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka