Oletko harkinnut PC:n ostamista? Tällä palstalla ei varmaan saisi hyvää kannatusta kuten ei edellinenkään MBnetissä, vaikkakin me kaikki palstalaiset voisimme kiusaksi mennä sinne äänestämään paremman tuloksen puolesta. =)
Mistä se johtuu, että Suomessa on aina ollut tapana mollata MacIntoshia ja ylistää Windowsia? Linuxiakin on vasta viime aikoina ruvennut tulemaan lehdissä enemmän esille, (kuin myös mäkkiä), mutta silti ihmisillä on aina valtavat ennakkoluulot. (Muistan vaan kun kävin eräästä puhelinliikkeestä kysymässä HomePNA sovittimesta ja kerroin että olen ostamassa iBookin että mites toimii, niin vastaus oli suunnilleen: älä osta!)
Olisin tossa tilanteessa haistatellut myyjälle tai siirtänyt seinälle!!! =) Joo noi on kyllä ikäviä tilanteita, kun uusavuttomat myyjät/huoltoäijät päästetään töihin ilman, että tietää asiasta ja siksi mollaan Macit kumoon.
Mikrobitin toissanumerossa oli ihan asiallinen ja myönteinen, joskin pintapuolinen, katsaus mäkkiin vaihtoehtona. Positiivista palautetta vain toimitukselle ja joku meistä vapaaehtoiseksi kolumnistiksi sinne ; )
Kyllä MB :n asenne Maciin on ihan ok, en ole lukenut mitään negatiivista. Päinvastoin, DP G5 :ttä testattuaan kertoivat "haikein mielin pakkaavansa koneen takaisin pakettiin ja palauttavan liikkeeseen", tai jotain sinne päin. Olen itse ollut vuosia MB :n tilaaja. Nyt kun siirryin Mac aikaan, niin täytyy harkita josko tilaisi jonkun Mac lehden MB :n sijaan. MB on kaikin puolin asiallinen lehti, imo.