Oletko tyytyväinen elämääsi?
-
Oletko tyytyväinen elämääsi?
Viesti Kirjoittaja hks »
Eli oletko onnellinen elämääsi vai kärvisteletkö tuskaisessa elossasi hampaat irvessä päivästä toiseen elätellen toiveita paremmasta ?
edit : joo itse olen tyytyväinen, ei ole omakotitaloa eikä montaa hienoa autoa, lapsia on ja vaimo :-)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tosin koulu on retuperällä, rahaa ei oo, innostusta ei oo, nälkä vaivaa koko ajan ynnä muuta.
Eli kaikki on njees
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Koulu meneenee hyvin, töitä on, omistan osan firmasta... Harrastuksia löytyy ja vähän rahaakin
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ja tietenkin olen mäcisti, joten mitä vielä?
Siis kaikki on hyvin ja olen tyytyväinen elämääni.
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Kuuluisi varmaan vuodatustopicciin tämä..
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tai no periaatteessa joo, katto pään päällä, ruokaa kaapissa, poikaystävä etc. Mutta en ole tyytyväinen itseeni...
Nim. Tyhmä, laiska ja saamaton
-
Viesti Kirjoittaja Miccis »
Tosin, haluaisin päästä osaksi seurustelun ilosta, löytää höpsönkivan tytön rinnalle. 22 vuotta tuli tuossa jokunen viikko sitten mittariin ja koskaan en ole ollut suhteessa. Nyt on läheisyydenkaipuu suurempi kuin koskaan
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Miccis kirjoitti:En ole ikinä ollut ennen näin tyytyväinen omaan elämääni. Taloudellinen tilanne on ihan hyvä, olen terve ja on kesä! =)
Tosin, haluaisin päästä osaksi seurustelun ilosta, löytää höpsönkivan tytön rinnalle. 22 vuotta tuli tuossa jokunen viikko sitten mittariin ja koskaan en ole ollut suhteessa. Nyt on läheisyydenkaipuu suurempi kuin koskaan
Mulla meni lyhkänen suhde keväällä poikki ja tekisi myöskin mieli löytää joku.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Jos täytät ylläolevat kriteerit, tai tunnet jonkun, joka ne täyttää, voi yhteyttä ottaa suoraan
YV:nä.

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
No huh!grafiitti kirjoitti:Multaa tännekin vaan. Ja koiranputkea.Teppo Tulppu kirjoitti:Mä oon vissiin valmis hautaan.matteus/2 kirjoitti:Siinä vaiheessa kun on kaikkeen tyytyväinen, on valmis hautaan.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Kaikki on suhteellista - iälläkin varmasti on osuutta asiaan. Hyvin monet arvottavat elämäänsä virstanpylväillä 'sitten kun mä valmistun', 'sitten kun mä menen naimisiin', 'sitten kun lainat on maksettu', 'sitten kun mä olen eläkkeellä' ja tietenkin 'sitten kun mä voitan lotossa'.matteus/2 kirjoitti:No huh!grafiitti kirjoitti:Multaa tännekin vaan. Ja koiranputkea.Teppo Tulppu kirjoitti:Mä oon vissiin valmis hautaan.matteus/2 kirjoitti:Siinä vaiheessa kun on kaikkeen tyytyväinen, on valmis hautaan.Eikö tosiaan löydy mitään mikä voisi olla paremmin? Eikö elämissänne ole enää mitään tavoiteltavaa? Sehän on kyllä kamalan surullista, miten sellaiseen tilanteeseen voi olla tyytyväinen?
Kaikki hyvä, mikä vielä on tullakseen, on bonusta. Olen tyytyväinen valintoihini ja ylipäätään elämääni. Uskon myös, että itselle oikeat valinnat poikivat uusia hyviä asioita - ei niitä tarvitse tavoitella. Olen melko mustavalkoinen tyyppi, ei elämäni ruusuilla tanssimista ole ollut. Intuitiolla ja maalaisjärjellä olen yrittänyt pärjätä, ja täytyy sanoa että elän nyt elämäni parasta aikaa.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Olen kuitenkin bannanut itseni uudentopicin aloituskieltoon, alkaa jo kyllästyttämään itseänikin. Jotain uutta virtaa odotan jostain, jos ei ilmesty käyn kaapeliin käsiksi.
Radiohankkeeni kaatui surkeaan teknologiaan, omalla laajakasitallani 512/521 voisi radiotani kuunnella kerrallan kaksi kuuntelijaa? Eipä silti, ei niitä enempää muutenkaan olisi, mutta radioksi tuota keinoperformanssia ei voi hyvällätahdollakaan sanoa. Pitäisi olla tonnin serveri, että silleen.
Tuonne Bullshit- topichiin en kirjoita mitään: Bulshit on nyt kaikilla foorumeilla muotisana, jos toipicin nimi olisi lehmänkakka-topic voisin kirjoittaakin.
Tärkeintä on kuitenkin nauttia KESÄSTÄ
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja ERA »
Salamijakk kirjoitti:Hyvinvointielementit ovat kunnossa ja aurinko paistaa, siis näennäisesti kaikki hyvin.
Olen kuitenkin bannanut itseni uudentopicin aloituskieltoon, alkaa jo kyllästyttämään itseänikin. Jotain uutta virtaa odotan jostain, jos ei ilmesty käyn kaapeliin käsiksi.
Radiohankkeeni kaatui surkeaan teknologiaan, omalla laajakasitallani 512/521 voisi radiotani kuunnella kerrallan kaksi kuuntelijaa? Eipä silti, ei niitä enempää muutenkaan olisi, mutta radioksi tuota keinoperformanssia ei voi hyvällätahdollakaan sanoa. Pitäisi olla tonnin serveri, että silleen.
Tuonne Bullshit- topichiin en kirjoita mitään: Bulshit on nyt kaikilla foorumeilla muotisana, jos toipicin nimi olisi lehmänkakka-topic voisin kirjoittaakin.
Älä masennu hyvä ihminen. Nautitaan elämästä!
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sunnuntailapselle tuntuu aina paistavan päivä jostain, olen tyytyväinen ja kiitollinen osalleni osuneesta.
Talous kunnossa, oma koti alla ja ympärillä uskomattoman hienoja ihmisiä, passaa suunnata uteliaana kohden uusia seikkailuja!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Riina »
Terveys melkein kunnossa, maanantaina meen kahteen työpaikka haastatteluun. Muutto kokonaan toiselle paikkakunnalle tänä vuonna, viimeistää joulukuussa.
Mies ja jos yläkerran mies suo niin ensivuonna lapsi

Omakotitaloa ei vielä oo ja tuskin tulee. Mutta ehkä tulevaisuudessa joku rivarin pätkä:)
-
-
Viesti Kirjoittaja hks »
Dodiin no more bullshit just plain lehmänkakka, niin saadaan sunkin tuotoksia sinne :-)Salamijakk kirjoitti: Tuonne Bullshit- topichiin en kirjoita mitään: Bulshit on nyt kaikilla foorumeilla muotisana, jos toipicin nimi olisi lehmänkakka-topic voisin kirjoittaakin.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
amanita kirjoitti:Sunnuntailapselle tuntuu aina paistavan päivä jostain, olen tyytyväinen ja kiitollinen osalleni osuneesta.
Tässä Hämeen kohdalla on selvästi matalapainetta, taidan muuttaa Turku-Etelä-Savo/Vantaa -linjalleRiina kirjoitti:Mun täytyy sanoa että elämä hymyilee minulle. Pitkästä aikaa oon onnellinen.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka