Ja Tulputtimelle kiitos värssystä. Laitan talteen muistiooni
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
ONNEKSI OLKOON!!!Jone-51K kirjoitti:Nyt pitää hieman hehkua!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ou jeees, tästä sitten taustakuvaksi heijastus......kuriton kirjoitti:Hyvin muuten tuo lasi heijastaa valokuvaajan olemuksen 8)Jone-51K kirjoitti:Nyt pitää hieman hehkua! ]![]()
![]()
No suoraan sanoen uusintana zoomaillessa luulin jo nähneeni harhoja, kun ei enää sitä jäntevää jalanosaa näkynytkään. Ymmärretään kummiski ihan hyvin toimenpiteesi!Jone-51K kirjoitti:Voi teidän kanssa.. Onneksi edes vaatteet päälläJossain oli juurikin sellainen kuva jossa jannu oli ihan ilkosillaan kun oli hieman heijastellut. Yritänpäs etsiä sen.
edit: kuva vaihdettu ettei nämä naiset sekoa mun ylieroottisesta reidestä
Viesti Kirjoittaja kuriton »
No, mehän nähtiinkin jo yhelle kerralle riittävästi 8)amanita kirjoitti:No suoraan sanoen uusintana zoomaillessa luulin jo nähneeni harhoja, kun ei enää sitä jäntevää jalanosaa näkynytkään. Ymmärretään kummiski ihan hyvin toimenpiteesi!Jone-51K kirjoitti:Voi teidän kanssa.. Onneksi edes vaatteet päälläJossain oli juurikin sellainen kuva jossa jannu oli ihan ilkosillaan kun oli hieman heijastellut. Yritänpäs etsiä sen.
Ilman muuta, piti just ottamani kuva näytöstä tarkempaa perehtymistä varten....kuriton kirjoitti:No, mehän nähtiinkin jo yhelle kerralle riittävästi 8)amanita kirjoitti:No suoraan sanoen uusintana zoomaillessa luulin jo nähneeni harhoja, kun ei enää sitä jäntevää jalanosaa näkynytkään. Ymmärretään kummiski ihan hyvin toimenpiteesi!Jone-51K kirjoitti:Voi teidän kanssa.. Onneksi edes vaatteet päälläJossain oli juurikin sellainen kuva jossa jannu oli ihan ilkosillaan kun oli hieman heijastellut. Yritänpäs etsiä sen.
Amanita tietysti jo viritteli mikroskooppiaan
Juu ei muuten oo, se huomattiin jo tuolla vuodatustopicissa...Jone-51K kirjoitti:Kiitos paljon ja vakoilla saa. 8) Ei ole salasuuksia siellä eikä täällä.
Hah, mäpä ehdinkin jo vetästä sen ekan kuvan tohon työpöydälle, tallessa on, jaetaan maksua vastaan!amanita kirjoitti:Ilman muuta, piti just ottamani kuva näytöstä tarkempaa perehtymistä varten....
Neiti, saisinko yhden työpöydälle tarjoiltuna! 8)Anniel kirjoitti:Hah, mäpä ehdinkin jo vetästä sen ekan kuvan tohon työpöydälle, tallessa on, jaetaan maksua vastaan!amanita kirjoitti:Ilman muuta, piti just ottamani kuva näytöstä tarkempaa perehtymistä varten....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tunnustan, mullakin onAnniel kirjoitti:Hah, mäpä ehdinkin jo vetästä sen ekan kuvan tohon työpöydälle, tallessa on, jaetaan maksua vastaan!amanita kirjoitti:Ilman muuta, piti just ottamani kuva näytöstä tarkempaa perehtymistä varten....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tosta Hompun mimmiliigalle uusi slogan!Anniel kirjoitti:Nopeet saa reisikuvatamanita kirjoitti:Ai minäkös se oon ainut ilman kuvaa??
Juu (kats. sigu)amanita kirjoitti:Tosta Hompun mimmiliigalle uusi slogan!Anniel kirjoitti:Nopeet saa reisikuvatamanita kirjoitti:Ai minäkös se oon ainut ilman kuvaa??
Oot kuule ihan oikeella alalla!!!Anniel kirjoitti:Juu (kats. sigu)amanita kirjoitti:Tosta Hompun mimmiliigalle uusi slogan!Anniel kirjoitti:Nopeet saa reisikuvatamanita kirjoitti:Ai minäkös se oon ainut ilman kuvaa??
Total*reps*kuriton kirjoitti:Ehei, sitkun sää oo vieläkin isompi stara, me voidaan Annielin kanssa tehdä Kuroset tälläkin kuvalla 8)Jone-51K kirjoitti:Voi hyvät hykkyrät näiden naisten kanssaNyt tytöt Jonen reisi piiloon ja kuvat roskikseen.
Se on kuule enemmän kuin mielissään, ihan satavarma!Anniel kirjoitti:Total*reps*kuriton kirjoitti:Ehei, sitkun sää oo vieläkin isompi stara, me voidaan Annielin kanssa tehdä Kuroset tälläkin kuvalla 8)Jone-51K kirjoitti:Voi hyvät hykkyrät näiden naisten kanssaNyt tytöt Jonen reisi piiloon ja kuvat roskikseen.
Kohta Jone-setä tulee ja antaa meille selkään