Komee kinttu, älä sitä vähättele!Jone-51K kirjoitti:Paljon tuli iloa tästäkin vähästä. Se on aina hyväksi, olipa se sitten millaista tahansa kunhan saa suun messingille
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Komee kinttu, älä sitä vähättele!Jone-51K kirjoitti:Paljon tuli iloa tästäkin vähästä. Se on aina hyväksi, olipa se sitten millaista tahansa kunhan saa suun messingille
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No onneks ollaan sentään oikeessa topicissaJone-51K kirjoitti:Paljon tuli iloa tästäkin vähästä. Se on aina hyväksi, olipa se sitten millaista tahansa kunhan saa suun messingille
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Eipä Jone-koodi tiennyt millaisen ilon hän toikaan tullessaan, kun tuon kultalevyn aamulla kuvasi onnessaanAnniel kirjoitti:No onneks ollaan sentään oikeessa topicissaJone-51K kirjoitti:Paljon tuli iloa tästäkin vähästä. Se on aina hyväksi, olipa se sitten millaista tahansa kunhan saa suun messingille
Sullon siis "Peppi Pitkätossu"-reisi? Ai joo, sehän nosteli heppaa...no kummiski!Jone-51K kirjoitti:Pieneltä vaan näyttää miun jalka. Muuten olen aika heikkopeikko mutta reisissä ruutia vaikka taloja nostella. Tai melkein ainakin.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Koen nyt velvollisuudekseni todeta hompun äijäsakin puolesta, että tää juttu meni nyt ihan reisille.amanita kirjoitti:Ajatella mitä yksi reiden heijastuma saakaan aikaan....ja koko Hompun mieskaarti on ollut asianomaista reidenpätkän haltijaa lukuun ottamatta hiiren hiljaa, mykistyneenä. Ottakaa opiksi Jonetzun tenhotempusta!
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Naurahdin vain välissä tapani mukaanTeppo Tulppu kirjoitti:Koen nyt velvollisuudekseni todeta hompun äijäsakin puolesta, että tää juttu meni nyt ihan reisille.amanita kirjoitti:Ajatella mitä yksi reiden heijastuma saakaan aikaan....ja koko Hompun mieskaarti on ollut asianomaista reidenpätkän haltijaa lukuun ottamatta hiiren hiljaa, mykistyneenä. Ottakaa opiksi Jonetzun tenhotempusta!
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Jumalaisen kaunis aamu täällä Ankkalinnassakin – ja ei kun aamulenkille (ummistaen silmät rakennustelineiden kohdalla). 8)kuriton kirjoitti:Ihana aamu, pilvetön taivas, nyt varmaan pitää lähteä sitten ulkoilemaan heti. Nimittäin ne aamukahvit odottaa vasta siellä 30 kilometrin päässä 8)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mutta eikös tuo vuodattaminen helpottanutkin sun ikävääsi, kun sait ne sanoiksi tänne laittaa. Ja sulhohan saapuu tuliaisineen tänäänAnniel kirjoitti:Mun kainalo tulee kotiin tänään![]()
Sori vuodatuksista
Mä oon kovasti hämmästynyt jos se jotain tuokuriton kirjoitti:Mutta eikös tuo vuodattaminen helpottanutkin sun ikävääsi, kun sait ne sanoiksi tänne laittaa. Ja sulhohan saapuu tuliaisineen tänäänAnniel kirjoitti:Mun kainalo tulee kotiin tänään![]()
Sori vuodatuksista
.. ja sitten aletaan kunnolla vuodattaan, jos mittään ei tullessaan tuo
Viesti Kirjoittaja bloof »
Jihuubloof kirjoitti:Vois hehkuttaa, autokoulun kirjallinen koe meni tossa reilu tunti sitten läpi.