Kun tommottisia viteoita leikkaan ihan työkseni, niin voinen kai tässä näin jonkin sortin asiantuntijana kertoa semmosen yksityiskohdan, että kyllä mulle on jo koulussa opetettu, että joka leikkauksessa otetaan freimi tai kaksi veke. Tämä ihan siitä syystä, että jos näin ei tehdä, niin ihmisen silmä saa semmottisen kuvan että seuraava kuva olisi hitusen jäljessä.
Tai näin ainakin mulle on opetettu. Sen kummemmin en ole asiaa tutkinut kuin että opettaja joskus näytti pari esimerkkiä.
Mihinkään muuhun en enää jaksa kantaa ottaa, koska samat asiat täällä jo on moneen kertaan jauhettu. Demon prototyyppiluurin vasteajat on aikalailla 1:1 mainoksessa nähtävän oletettavasti lopputuotteen vasteaikoihin. Tässä minun mielipiteeni tähän. Jos joku muuta väittää, hän on minun mielestäni väärässä, koska luotan ennemmin omiin silmiini, kuin jonkun perustelemattomaan väitteeseen.
Palaillaan asiaan sitten kun pitelen luuria kädessäni. Sitten voin myöntää olleeni väärässä, jos se onkin hitaampi kuin mitä kaikissa netin videoissa