InDy CS2 on tässä vähän nikotellut, jotkin toiminnot (esim. sivuilta toiselle eteneminen) ovat poissa, samoin tekstilohkoista tullee "varjokuvia" (joo, älkää kysykö). Tänään Indee sitten sanoi sopimuksen irti, jäsähti kuten se kuuluisa pökäle Junttilan talon seinään. Päädyin asentamaan ohjelman uudelleen. Tuo vaurioitunut faili, jossa on se pahuksen ppt-pohjainen eps, ei suostu enää aukeamaan. Onneksi mulla on kopio aiemmasta versiosta.
Kysyn siis, oliko täysin vastuutonta copypeistailla näin? Olen myös värkännyt vektorikuvia Illussa ja paiskannut copypastella Indyyn. Joskus eKr. Pagemaakarilla tempoillessani sain koneen umpisolmuun alta aikayksikön. Kuusitoista pöytäkomentoa peräkkäin, ja sitten katsellaan kun valo sammuu...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Jaksaako joku arvailla räjähdyksen syytä? Siis tietenkin tuolin ja näppiksen välissä, mutta.... pitäisikö minun tehdä jotakin kommervenkkejä tuolle pelastamalleni epävarmahkolle failille? Kiitos jos joku jaksaa vääntää ratakiskosta.
Eeedit: oisko pitänyt laittaa tonne DTP-osioon? Siirtäkäätten, jos näin on, please.