Mie vaan sitä jotta sie niin osaat haaskast haastaa, kurjemmanki tarinan.tsip kirjoitti:Haaska?!?!? Haaska vain mutten onneks kuappinenIha vakaval naamal tuota kirjuuttelin, mitäs haaskaa siinä ol?
![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mie vaan sitä jotta sie niin osaat haaskast haastaa, kurjemmanki tarinan.tsip kirjoitti:Haaska?!?!? Haaska vain mutten onneks kuappinenIha vakaval naamal tuota kirjuuttelin, mitäs haaskaa siinä ol?
![]()
Viesti Kirjoittaja tsip »
Oukkeiamanita kirjoitti:Mie vaan sitä jotta sie niin osaat haaskast haastaa, kurjemmanki tarinan.tsip kirjoitti:Haaska?!?!? Haaska vain mutten onneks kuappinenIha vakaval naamal tuota kirjuuttelin, mitäs haaskaa siinä ol?
![]()
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Paina omppu + f ja kirjoita: avaimetkuriton kirjoitti:Kotiavaimet hukassa, ja ne on tässä kotona jossain, mutta missä?
Tarvitaan selvännäkijän palveluita pikaisesti, mää en siis jaksa kulkea samoja jälkiä koko iltaa
![]()
Oiskohan myynnissä avaimenperää, johon saisi yhteyden kännykällä? Ei siis toista kännykkää jossa avaimet on kiinni
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Mitämitämitä? Kurittomallako kurittomat avaimet? Enpä olisi uskonut!kuriton kirjoitti:Kotiavaimet hukassa, ja ne on tässä kotona jossain, mutta missä?
Tarvitaan selvännäkijän palveluita pikaisesti, mää en siis jaksa kulkea samoja jälkiä koko iltaa
![]()
Oiskohan myynnissä avaimenperää, johon saisi yhteyden kännykällä? Ei siis toista kännykkää jossa avaimet on kiinni
Musta olisi aihetta hehkutukseen, jos saisin oman 2.5v vanha 12" PB:n myytyä tuolla hinnalla.Brutal kirjoitti:Koneeni hajosi ja sain siitä rahat vakuutuksesta(2.5v vanha 12" PB 1,33=720€) ihan tyytyväinen sinänsä..
No, ole iloinen ettet tullut purkaneeksi iBookia, tuo PB on vielä edes jossain määrin järkevä purettava.Brutal kirjoitti:Sitten sain päähäni, ETTÄ PURETAAN SE!![]()
En oikein vissiin tajunnu, että joudun myös kasaamaan sen romumyyntikuntoon![]()
Tätä ruuvien määrää
Kiitoksia vaan huolestanne, mutta ne avaimet olivat jääneet jo alkujaan laukkuun, siis ei niitä mulla ollut käytössäkään ollut koko päivänäTeppo Tulppu kirjoitti: Mitämitämitä? Kurittomallako kurittomat avaimet? Enpä olisi uskonut!Sulle sopisi Vilkku-Piippi Avaimenperä. James Bondkin käytti sellaista.
Vanhuus ei tule yksin.kuriton kirjoitti:Kiitoksia vaan huolestanne, mutta ne avaimet olivat jääneet jo alkujaan laukkuun, siis ei niitä mulla ollut käytössäkään ollut koko päivänäTeppo Tulppu kirjoitti: Mitämitämitä? Kurittomallako kurittomat avaimet? Enpä olisi uskonut!Sulle sopisi Vilkku-Piippi Avaimenperä. James Bondkin käytti sellaista.
tuo muisti kerpele..
Vai että oikein juppiavaimenperä.kuriton kirjoitti:Mutta aattelin ihan täältä tilata avaimenperän, kun tuon vieläkin halvalla saisi.
http://www.chaussures-sports.com/ecom/p ... ts_id=4666
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tuossa kolmenkympin päältä alkaa miehen sieraimet tursottaa kunnolla sitä karvaa. Ennen ei kannata nuita ollenkaan ajella, usko pois. Saksilla voipi klippasta jonkun pisimmän, jos häirittee, mutta ei höyläillä. Kasvaa vaan nopeammin ku höyläilee. Ja kun ei höyläile, ei tuu vahinkoja. Ja jos höyläilee, ja höylä onki isompi ku sierain, niin sattuuhan se joka tapauksessa, oli siinä ajelimessa terä tai ei.Aries kirjoitti:&€#€!!! Viilsin patrahöylällä nenään (!!!) haavan josta tulee verta niin maan keleesti
Onneksi oot ite kunnossa(ehkä). Uutta peltiähän saa kaupasta.kuriton kirjoitti:Vuodatuksessa pysyäkseni, peruutin tossa jonniin moisella vauhdilla toisen auton persiiseen![]()
Päänsärky alko just, no en mää korvauksiin joutunut, kun ei pahempia jälkiäkään puskureihin jäänyt. Mutta siis että ottaa aivoon törttöily. En vaan nähnyt sitä autoo ja kirkas aurinko häikäs. (vieläkö ihailen kaunista päivää, kerpele!)
Pyysin mää poliisinkin kattoo, ja hälyttivät se auton omistajan siihen toteamaan asian vielä. Mutta hän, kenen autoa "lainailin" on edelleen täysin tietämätön asiasta, ja hautaan asti tämän salaisuuden vien mukanani. Muuten loppuu mun autoilut siihen.. Poliisikin totes, että parempi, ettet puhu kotona mittään, olin sen verran hysteerinen vissiin jo.
Toivottavasti ei tuu niskat kipeeks siitä tärskystä vielä![]()
Jonen kanssa samaa mieltä. Peltiä tulee tehtaalta, kurittomat ovat korvaamattomia.Jone-51K kirjoitti:Onneksi oot ite kunnossa(ehkä). Uutta peltiähän saa kaupasta.kuriton kirjoitti:Vuodatuksessa pysyäkseni, peruutin tossa jonniin moisella vauhdilla toisen auton persiiseen![]()
Päänsärky alko just, no en mää korvauksiin joutunut, kun ei pahempia jälkiäkään puskureihin jäänyt. Mutta siis että ottaa aivoon törttöily. En vaan nähnyt sitä autoo ja kirkas aurinko häikäs. (vieläkö ihailen kaunista päivää, kerpele!)
Pyysin mää poliisinkin kattoo, ja hälyttivät se auton omistajan siihen toteamaan asian vielä. Mutta hän, kenen autoa "lainailin" on edelleen täysin tietämätön asiasta, ja hautaan asti tämän salaisuuden vien mukanani. Muuten loppuu mun autoilut siihen.. Poliisikin totes, että parempi, ettet puhu kotona mittään, olin sen verran hysteerinen vissiin jo.
Toivottavasti ei tuu niskat kipeeks siitä tärskystä vielä![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Vähän omituisiahan nää pakkojuhlat on. Itellä oli kaks vaihtoehtoo Jussinvietoksi. Toinen peruuntu, ja toiseen en jaksa lähtiä. Tai siis otin tossa ihan vaan pari, enkä jaksa odottaa että laskee pois verestä. Taidan ehkä käydä kuokkiin tuolla lähellä pihagrillillä. Paistaan kai jotain maggaraa ehkä, ja tarjoon niille kesädrinksut tai jotain.Anniel kirjoitti:Ärsyttää tää juhannuksen pakkojuhlintafiilis.Toisaalta on kiva ottaa ihan rauhallisesti mutta kiva kun tietää että kaverit ja poikaystävä ovat tälläkin hetkellä ottamassa ilon irti jossain päin Suomea. Ja mä vietän eläkelläisjuhannusta kotona.
Kaiken lisäksi en osaa mitenkään valmistautua tähän viikonloppuun, olen tottunut siihen että jussina ostetaan isolla kaveriporukalla kärryt täyteen ruokaa ja kukin sitten maksaa siitä oman osuutensa.
Oon varmana viimestään sunnuntaina niin fallos otsassa että oksat pois
Viesti Kirjoittaja PowerMac »
Näitkös sen 4D-dokumentin missä venäläispuupää oli kuulemma istuttanut sen falloksen käsivarteensaAnniel kirjoitti:Ärsyttää tää juhannuksen pakkojuhlintafiilis.Toisaalta on kiva ottaa ihan rauhallisesti mutta kiva kun tietää että kaverit ja poikaystävä ovat tälläkin hetkellä ottamassa ilon irti jossain päin Suomea. Ja mä vietän eläkelläisjuhannusta kotona.
Kaiken lisäksi en osaa mitenkään valmistautua tähän viikonloppuun, olen tottunut siihen että jussina ostetaan isolla kaveriporukalla kärryt täyteen ruokaa ja kukin sitten maksaa siitä oman osuutensa.
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Ei oo kyl mitään pakkojuhlintafiilistä. Joskus pienenä oltiin mökillä kokkoo polttamas, mutta nyt syyään kotona vaan vähän paremmin kuin yleensä. Samanlainen päivä tää on ku kaikki muutkinAnniel kirjoitti:Ärsyttää tää juhannuksen pakkojuhlintafiilis.Toisaalta on kiva ottaa ihan rauhallisesti mutta kiva kun tietää että kaverit ja poikaystävä ovat tälläkin hetkellä ottamassa ilon irti jossain päin Suomea. Ja mä vietän eläkelläisjuhannusta kotona.