Tänään uusi "pomo" soitti ja onnitteli uudesta työpaikasta. Palkkakin nousee yli 200€ kuussa, nastaa.
Nyt alkaa sitten tämän naisen elämässä tapahtumaan muutoksia oikein kunnolla. Syyskuun alussa olis tarkoitus aloittaa uudessa työpaikassa sekä elokuun lopussa ois muutto Vantaalle
Tänään uusi "pomo" soitti ja onnitteli uudesta työpaikasta. Palkkakin nousee yli 200€ kuussa, nastaa.
Nyt alkaa sitten tämän naisen elämässä tapahtumaan muutoksia oikein kunnolla. Syyskuun alussa olis tarkoitus aloittaa uudessa työpaikassa sekä elokuun lopussa ois muutto Vantaalle
Onnittelut Riinalle Niin se tuntuu aina menevän että pitkään on vaivaa ja vastusta elämässä ja sitten yhtäkkiä kaikki järjestyy
Hyvä koulutussetti takana, nyt kehittämään (alumni)toimintaa ja kohti uutta nousua
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Anniel kirjoitti:weeezes, kivat hehkutukset sulla, niin sitä pitää 8)
Ja vielä lisää tähän kaupanpäälle 8):
Kokeilin nurmikolla "Kip Up":pia, eli maataan selällään maassa ja "noustaan niskalle" ja ponnistetaan itsensä jaloilleen. En ole koskaan osannut sitä, eilen kokeilin klo. 12 yöllä, ei onnistunut, nyt onnistui. (Esim. Jackie Chanin leffoista tuttu temppu )
Sama kärrynpyörällä, aina se on näyttänyt jotenkin vinkeältä, nyt onnistui "täydellisesti", jos mikään voi täydellistä olla . Yhtäkkiä osaan myös kärrynpyörän yhdellä kädellä. Kohta täytyy uskaltautua kokeilemaan ilman 8) .
Anniel kirjoitti:Ihan tiedoks vaan että se kuka sytyttää sen metsäpalon ja joutuu kaks kertaa päivässä poliisin puhutteluun, on todennäkösesti se mun poikaystävä
P.S. Kypsyysnäyte hyväksytty
Kypsyysnäyte?
Mutta mutta. Helkkarin hieno hommata, että muitakin homppulaisia on tulossa kuuntelemaan hyvää musiikkia tuonne korpeen. Itseä vain kismittää vähän aikataulutus, mutta minkäs teet. Kaikkia ei voi miellyttää... Moikataan jos tavattaan. Mun tuntomerkit: musta t-paita ja mustat housut & maiharit ja siilitukka
Anniel kirjoitti:Ihan tiedoks vaan että se kuka sytyttää sen metsäpalon ja joutuu kaks kertaa päivässä poliisin puhutteluun, on todennäkösesti se mun poikaystävä
Kypsyysnäyte?
Mutta mutta. Helkkarin hieno hommata, että muitakin homppulaisia on tulossa kuuntelemaan hyvää musiikkia tuonne korpeen. Itseä vain kismittää vähän aikataulutus, mutta minkäs teet. Kaikkia ei voi miellyttää... Moikataan jos tavattaan. Mun tuntomerkit: musta t-paita ja mustat housut & maiharit ja siilitukka
Kypsyysnäyte on opinnäytetyöhön liittyvä essee-tehtävä, joka todistaa että hallitseen aiheen ja on itse kirjoittanut sen.
Ja valitettavasti en ole itse tulossa festareille... Joten pidä hauskaa
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Kypsyysnäyte?
Ankkaa ei saa paistaa kypsäksi vaan se pitää jättää sisältä punertavaksi.
Muoks. Anniel oli nopeampi. Kaksi kypsyysnäytettä on tehty, toinen niistä oli essee ja toinen suoritettiin kahvilassa rupattelemalla.
Mahdollisesti jo huomisesta (torstai) Etelä-Suomen Sanomista saattekin lukea kirjoittamani jutun uuden Harry Potter -kirjan julkaisusta ja mahdollisesta yömyynnistä Lahden alueella.
Olen siis kesätöissä ESA-konsernissa ja tämän päivän vietin ESS:n uutistoimituksessa ja heti laittoivat juttuja kirjoittamaan.
Tästä se ura urkenee. 8)
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Miulla on Macbook. Ikioma pieni kaunotar ja se on söpö ja ihana <3
Lisäksi kesäteatteriesitykset alkavat ihan kohta eikä sitten tarvitse enää juosta harjoituksissa koko ajan (ei sillä, siellä on ihan kivaakin)! Ja kun esitykset alkaa, on viikko aina vapaata tehdä mitä haluaa... voin reissata viiden päivän ajan minne haluan! Woohoo! Ei sillä, että olisin menossa minnekään muualle kuin tapaamaan poikaa. Kerran aiemmin seurustelin ja se päättyi varsin ikävästi (ei pettämistä eikä teinidraamaa, vaan vaikea masennus toisella osapuolella ja miun kyvyttömyys käsitellä sitä. Mutta nyt ollaan parempia, eikös juu, ja rohkaistuneita vuoden aikana aloittamaan uusi suhde ehkä!) joten jännittää, mitä tästä kesästä tulee. :o Mutta joka tapauksessa oon puhunut kaukana asuvien kavereiden kanssa että ne tulee käymään ja kattomaan kesäteatterinäytelmää ja se on kivaa <3 Kavereiden näkeminen on aina parasta! Tosin jännittää sekin, josko ihastunkin taas yhteen toiseen kaveriini joka on ollut pitkäaikaisin ihastukseni varmaan ikinä. No, aika näyttää ja sitä rataa, eikä näitä juttuja nyt kannata ottaa niin elämän ja kuoleman vakavasti ^-^ Se on kuitenkin tämä kesäkin mikä sotkee päätä. Kummasti alkaa ikävöimään ihmisiä, kun ei olekaan kouluhommia koko ajan tehtävänä ja onkin aikaa. :O
Tänään oli ihan älyttömän mukavat harkat ja poistulokyyti oli kanssa parasta pitkään aikaan, jätti hyvälle mielelle koko illaksi. ^__^ Lisäksi mennään iskän kanssa mökille perjantaina, mökillä on kivaa aina silloin tällöin, kunhan ei välttämättä sataisi ihan koko päivää. Kunhan ei LAUANTAINA sataisi, kun on ensi-ilta! Mutta joka tapauksessa haluan illalla mennä laiturille istumaan ja uittamaan varpaita ja vain ajatella. (Tosin arvatenkin miusta tulee vain kahta lemmenkipeämpi silloin, mutta se nyt kuuluu kesäyöhön.) Ketään kaveria en varmaan saa mukaan kun niillä on omia juttuja, mutta kyllä se aika kuluu ilman niitäkin.
Miulla on nälkä, mutta sitä ei hehkuteta. Hehkutan... että... peruskoulu on ohi! OHI! Ymmärrättekö? En minäkään. Yhdeksän vuotta. Mitvit. Yhdeksän on paljon. Ja sitten lukioon, kun en tiedä mikä miusta tulee sitten isona tyttönä. En tosin tiedä vieläkään pääsinkö siihen lukioon, mihin halusin (ilmaisutaitolinjalle). Homot, eivät ilmoita saakeli. :< Haluan tietää! Toisaalta juhannus menisi pilalle jos en pääse sinne, mutta eikö se olisi sama angstata siitä jo nyt eikä vasta juhannuksen jälkeen.
Mutta ei puhuta siitä, kun se ei ole hehkuttamista. Hehk, hehk.
Kaverit on kivoja, kesä on kiva, miulla on Offia mikä auttaa edes vähän itikoiden kanssa (minulla on ampaisfobia mutta kesä on silti kiva), ensi-ilta tulee ja ehkä saan kullannupun jonka kainaloon voi mennä kun huvittaa ! Mitä muuta voisi edes toivoa. Pakkasessa on vielä vähän jätskiäkin.
Velipuolella taitaa olla kesä kohdallaan. Mitäs te siellä kesäteatterissa esitätte?
Täälläkin hehkuu, nimittäin kesäkukat uudella terassilla ja posket. Kalusteet sain viimeinkin raahattua pihalle, enää pehmusteet paikoilleen ja muutankin läppärin kanssa kansituoliin asumaan 8)
Mutta ennen sitä, huusholli siivottava sekä meitin jussin juhlijoille käytävä ostamassa ruuat ja juomat. Itelle saatava nyt ainakin salmiakkikossua ja lakritsia.
Velipuolella on myös oikein mukava avatar Tervetuloa vaan foorumille hehkumaan, lisää tyttöjä tänne tarvitaankin pitämään noi meidän miehet kurissa
Kevythehkua myös täällä, firmalla menee ihan mukavasti, tapaamisia sovittuna ja kun vielä saisi laskutuksen liikkeelle niin 8) Juhannussuunnitelmia ei ole, ehkä vaan chillailen kaverin kanssa puistossa, mennään ehkä juhannusristeilylle tohon Vanajavedelle. Kulta lähtee festareille rypemään, toivottavasti ei satuta itseensä eikä muutenkaan kauheesti sekoile Täytyy vaan luottaa ettei se lähde ihan hulluttelemaan (esim. muiden naisten kanssa ) ja että tulee sieltä takaisin, oon mä sitä sen verran hyvänä pitänyt...
Alumnikoulutus oli mahtava ja toimintamme muuttuu täysin, tai oikeastaan alamme tehdä juuri sitä mitä meidän pitääkin. Eilen oli HAMKin valmistumispäivä ja sen seurauksena oli kaksi uutta jäsenhakemustakin tullut, toinen muuten @mac.com osoitteesta, kuka tunnustaa? Hih
Mikäs tässä on ollessa 8)
kuriton kirjoitti:Velipuolella taitaa olla kesä kohdallaan. Mitäs te siellä kesäteatterissa esitätte?
On se juu, varmaankin. ^_^ Nämä ensimmäiset viikot tosin nyt oli aika yksinäistä meininkiä, mutta ohi on ja heinäkuu näyttää kivalta. :> Ja mitä siihen näytelmään tulee, niin se on Seppojuhani Ruotsalaisen Kinkku kylmänä. En tykkää itse siitä, mutta kyllä sitä varmaan katsoo kerran-pari niin että naurattaakin.
Anniel kirjoitti:Velipuolella on myös oikein mukava avatar Tervetuloa vaan foorumille hehkumaan, lisää tyttöjä tänne tarvitaankin pitämään noi meidän miehet kurissa
Kun miusta joskus tulee iso, menen naimisiin Luke Skywalkerin kanssa. Toisaalta haluan myös leffa-Aragornin, mutta ei sillä varmaan ole niin kovaa väliä kun ne ei elä oikeasti.
Luke on ihana. Jännää sinällään, emmie aiemmin tykännyt niin siloposkisista pojista. Mutta siinä onkin munaa niin se saa sen anteeksi!
Tervetuloa velipuolelle mukavaan foorumiin. Pieni ja kaino toive olisi josko noita kolmioita ja muita sotkuja voisi välttää kiroituksissaan. En tiedä muista mutta miusta ne sotkee luettavuuttaa ja ainakin itse jätän lukematta moisen sisältöiset hieroglyfiset mietinnöt vaikka asiaakin lie seassa.
Miusta on tulossa näköjään vanha kiukkuinen patu joka ei ole mihinkään tyytyväinen.
Ah, juu. Ei tossunalleottamissuunnitelmista (varmana on yhdyssana) tosiaan pidä kailottaa ääneen, puhutaan vain kiertoilmauksin ettei miehet varaudu. ;)
Jone-51K, ai hehkutusteinisydämet (<3) ja animehymiöt (^^)? D: Voi kauhea, joudun muuttamaan koko kirjoitustyylini! Saan kai käyttää yhä muita tekstihymiöitä? Kun minusta nämä MSN messenger -hymiöt (ja muutkin kuvahymiöt yleensä) vähentävät luettavuutta paljon enemmän kuin ne.
... Enkä oikeasti ole tyyliäni muuttamassa, vaikka toki voin yrittää olla enempi asiallinen sitten noissa muissa ketjuissa. 8)
Velipuoli voisi ottaa viesteissä ruksin pois kohdasta: "Älä salli hymiöitä tässä viestissä", sillä silloin hymiöt jäävät siihen koodi-muotoonsa esim. 8) jää muotoon 8*)
* poista tähtimerkki.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Minä tykkään niistä koodimuodoista enemmän kuin itse kuvista. Siksi se ruksi on miulla siellä. :) Tietenkin, jos yleisö sitä vaatii, voin raiskata myös noita keltaisia palloja (punaisia jossain tapauksissa näemmä) pelkkien tekstihymiöiden sijastakin.
velipuoli kirjoitti:Minä tykkään niistä koodimuodoista enemmän kuin itse kuvista. Siksi se ruksi on miulla siellä. :) Tietenkin, jos yleisö sitä vaatii, voin raiskata myös noita keltaisia palloja (punaisia jossain tapauksissa näemmä) pelkkien asciihymiöiden sijastakin.
8) on mielestäni aika ruma. Jos haluat käyttää tekstihymiöitä, älä käytä oikeiden hymiöiden oikoteitä vaan tee niistä kunnon asciihymiöitä esim. 8) sijasta 8-) tai :) sijasta :-) .
Se on tyylikästä asciihymiöiden käyttöä. ;-)
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
velipuoli kirjoitti:Minä tykkään niistä koodimuodoista enemmän kuin itse kuvista. Siksi se ruksi on miulla siellä. Tietenkin, jos yleisö sitä vaatii, voin raiskata myös noita keltaisia palloja (punaisia jossain tapauksissa näemmä) pelkkien asciihymiöiden sijastakin.
8) on mielestäni aika ruma. Jos haluat käyttää tekstihymiöitä, älä käytä oikeiden hymiöiden oikoteitä vaan tee niistä kunnon asciihymiöitä esim. 8) sijasta tai sijasta :-) .
velipuoli kirjoitti:Minä tykkään niistä koodimuodoista enemmän kuin itse kuvista. Siksi se ruksi on miulla siellä. Tietenkin, jos yleisö sitä vaatii, voin raiskata myös noita keltaisia palloja (punaisia jossain tapauksissa näemmä) pelkkien asciihymiöiden sijastakin.
8) on mielestäni aika ruma. Jos haluat käyttää tekstihymiöitä, älä käytä oikeiden hymiöiden oikoteitä vaan tee niistä kunnon asciihymiöitä esim. 8) sijasta tai sijasta :-) .
Siitä ei enää informaatio voi paljoa parantua.
Aa joo hups. Unohtu laittaa se ruksi sinne.
Edit: Eiku kyllä se sinne tuli, mutta sun viestissäs ne hymiöt oli sallittu.
Eikä sillä ole varmaankaan väliä, mitä mieltä mie itse olen asiasta? ;)
Suokaa anteeksi kuitenkin, etten ihan heti ole muuttamassa omaa kirjoitus- ja hymiöintityyliäni. Voitte aina jättää viestit lukemattakin, en minä siitä mitään menetä. ^________^