joo eli kun asensin ton uuden päivityksen niin kui siitä voi tulla ihme väri viivoja kun käynistin konen uudestaa vai onko Mackissä joku vika minkä sen voi aiheutta mun Mac on intel core duo kone aika outo sellanen väri ilmiö päivityksen asennuksen ja käynistyksen yhteydessä sellanen sininen sekava väri ilmiö
Apple iMac 20 intel Core 2 Duo 4gb + iPhone 3G S 16 GB +
My Book 500 gb Western Digital
art-turku kirjoitti:Anteeksi nyt kun naputan, mutta voisko tota kieliasua hieman selventää
Jos vähän vilkaiset samin aikaisempia viestejä, huomaat, että hänellä on ongelmia äidinkielessä. Ei millään pahalla, mutta voisi kiinnittää huomiota siihen kirjalliseen kieleen kun se on ainoa asia, millä välittyvät kirjoittajan mielialat ja tunteet. Selkeyttäkin voisi kohentaa.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Ihme dissausta täällä Samia kohtaan!
Mitä jos miehellä on vaikka lukihäiriö tms. minkä takia teksti on sekavaa / epäselvää?
Jokainen kuitenki taaplaa tavallaa, joten give man a break!
Sorry Sami, mä en osaa sanoa mistä tollanen ongelma mahdollisesti johtuis.
Itte päivitin Core Duo MacBookin justiinsa, eikä mitään ongelmia ilmestyny..
Yks vaihtoehto olis ottaa huomenna AppleCareen yhteyttä ja kysellä apua sieltä.
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Jamac kirjoitti:Kun nyt ruvettiin niin tuseerasin otsikon kuntoon, eli siis vastaamaan keskustelun sisältöä, ettei sekoitu tuohon toiseen.
ok en mää sinne turhaa soita pitä katsoa viellä että tuleko se kun käynistä konen uudestaan huomenna mut jos tule jotain niin sit pitä soitta kiitos vastaukseta
joo eli kun asensin ton uuden päivityksen niin kui siitä voi tulla ihme väri viivoja kun käynistin konen uudestaa vai onko Mackissä joku vika minkä sen voi aiheutta mun Mac on intel core duo kone aika outo sellanen väri ilmiö päivityksen asennuksen ja käynistyksen yhteydessä sellanen sininen sekava väri ilmiö
Eli selvennös:
Kun asensin tämän uuden päivityksen, siitä tuli omituisia väriviivoja/-raitoja näytölle, kun käynnistin koneen uudestaan. Onko macissa joku vika, joka saattaisi aiheuttaa sen? Minun macini on Intel Core Duo. Siis outo sininen väri-ilmiö päivityksen asennuksen ja koneen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Eli selvennös:
Kun asensin tämän uuden päivityksen, siitä tuli omituisia väriviivoja/-raitoja näytölle, kun käynnistin koneen uudestaan. Onko macissa joku vika, joka saattaisi aiheuttaa sen? Minun macini on Intel Core Duo. Siis outo sininen väri-ilmiö päivityksen asennuksen ja koneen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä.
just noin kyllä
Minä jo säikähdin suuresta vastausten määrästä, että jokaisella on särkynyt jotain, mutta täällähän olikin vain äidinkielen opettajien ja foorumipoliisien kokoontumisajot
hmm.. aamun kiireessä asensin päivityksen ja jostain syystä ei edes 2 bootin jälkeen ulkoinen USB levy suostunut näkymään? ei näkynyt edes levytyökalulla
phiit kirjoitti:hmm.. aamun kiireessä asensin päivityksen ja jostain syystä ei edes 2 bootin jälkeen ulkoinen USB levy suostunut näkymään? ei näkynyt edes levytyökalulla
Boottaa ilman usb levyä ja sen jälkeen kytke se eri usb porttiin takaisin.
phiit kirjoitti:hmm.. aamun kiireessä asensin päivityksen ja jostain syystä ei edes 2 bootin jälkeen ulkoinen USB levy suostunut näkymään? ei näkynyt edes levytyökalulla
Boottaa ilman usb levyä ja sen jälkeen kytke se eri usb porttiin takaisin.
Eipä tuo tullut mieleen, kokeilen tänään kunhan pääsee taas koneen ääreen
sami81 kirjoitti:joo eli kun asensin ton uuden päivityksen niin kui siitä voi tulla ihme väri viivoja kun käynistin konen uudestaa vai onko Mackissä joku vika minkä sen voi aiheutta mun Mac on intel core duo kone aika outo sellanen väri ilmiö päivityksen asennuksen ja käynistyksen yhteydessä sellanen sininen sekava väri ilmiö
Olisiko kyse tästä? Tuon olisi kyllä pitänyt korjaantua jo 10.4.8 -päivityksellä, mutta voithan kokeilla ohjeissa mainittua PRAM-resettiä mikäli oireet täsmäävät.
sami81 kirjoitti:joo eli kun asensin ton uuden päivityksen niin kui siitä voi tulla ihme väri viivoja kun käynistin konen uudestaa vai onko Mackissä joku vika minkä sen voi aiheutta mun Mac on intel core duo kone aika outo sellanen väri ilmiö päivityksen asennuksen ja käynistyksen yhteydessä sellanen sininen sekava väri ilmiö
Olisiko kyse tästä? Tuon olisi kyllä pitänyt korjaantua jo 10.4.8 -päivityksellä, mutta voithan kokeilla ohjeissa mainittua PRAM-resettiä mikäli oireet täsmäävät.
no joo kerran on tullut tollanen ilmiö kanssa mut se mikä eilen tuli niin se oli sellanen sumu sekava
no joo kerran on tullut tollanen ilmiö kanssa mut se mikä eilen tuli niin se oli sellanen sumu sekava
Vuosi sitten, kun Intel Imacit olivat tuoreempia, esiintyi tässä ketjussa kauhisteltuja näyttöongelmia. Minullekin tuli sellainen heti tuoreeltaan, ja vaihtoivat koneeni uuteen. En tiedä, tuskin tuota vikaa on enää uudemmissa malleissa, mutta jos kyse on vuoden vanhasta Intel Core Duosta, voinee se silti alkaa vanhemmitenkin vaivata.