![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Safari 3 betan päivitys 3.0.2 ilmestynyt
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
Safari 3 betan päivitys 3.0.2 ilmestynyt
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Haettavissa ohjelmistopäivityksestä, laitoin uuden postauksen kun epäilin että hukkuisi kuin suomalainen juhannuksena tonne safari 3 postaukseen ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viimeksi muokannut McKorhone, 24.6.2007 klo 11.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jokin kolmas asia/ohjelma nyt on kyllä mikä vaikuttaa tohon, koska kyllä minä telkku piste kommia olen käyttänyt ja käytän koko ajanAnniel kirjoitti:Mulla kaatuu edelleen, esim. kun yrittää avata telkku.comin ohjelmatietoja.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jamac kirjoitti:Jokin kolmas asia/ohjelma nyt on kyllä mikä vaikuttaa tohon, koska kyllä minä telkku piste kommia olen käyttänyt ja käytän koko ajan

"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
-
Viesti Kirjoittaja MVi »
Hyvin näyttää pelaavan, ei huolen häivää PBookilla, vaikka tabeja ja ikkunoita on auki "riittävästi"
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mitä tää tarkoittaa??solu kirjoitti:Eikä Vieläkään saa ikkunoita kiinni, jollei sulje koko safaria
Ikkunathan saa suljettua ihan normaalisti vasemmasta yläkulmasta punaisesta napista. Tabit saa suljettua sen tabin vasemmassa reunassa olevasta ruksista tai painamalla
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hmm, on mullakin SafariStand asennettuna...Anniel kirjoitti:Jamac kirjoitti:Jokin kolmas asia/ohjelma nyt on kyllä mikä vaikuttaa tohon, koska kyllä minä telkku piste kommia olen käyttänyt ja käytän koko ajanNyt toimii! Poistin kaikki SafariStandiin viittaavan.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Stand on minullakin ja toimii. Käytäthän yhteensopivaa versiota?Jamac kirjoitti:Hmm, on mullakin SafariStand asennettuna...Anniel kirjoitti:Jamac kirjoitti:Jokin kolmas asia/ohjelma nyt on kyllä mikä vaikuttaa tohon, koska kyllä minä telkku piste kommia olen käyttänyt ja käytän koko ajanNyt toimii! Poistin kaikki SafariStandiin viittaavan.
-
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Nyt jopa sivutkin näkyvät oikein PC:llä. Tällainen sen olisi pitänyt olla jo julkaisutilanteessa. Appleinsiderissä sanottiin että Apple oli tietoinen Windows version huonosta renderointikyvystä.
Toinen mainittava parannut on.. tai siis Windows käyttäjien kannalta on se että Maximize nappi toimii niin kuin se yleensä Windows käyttöjärjestelmässä eli suurentaa ikkunan koko ruudun kokoiseksi (oli siinä sitten järkeä tai ei). Macissa Maximize nappi suurentaa sivun vain tarpeellisen kokoiseksi. Tämä toiminto on ärsyttänyt jo joitakin Mac käyttäjiä joten voi vain kuvitella kuinka moni Windows käyttäjä on tuota toimintoa ihmetellyt/inhonnut.
Yhden toiminnon voisi vielä korjata. Se nimittäin ettei ikkunaa voi Windows käyttöjärjestelmän tapaan suurennella joka laidasta vaan vain Macin tapaan vain yhdestä kulmasta on idioottimainen (mielestäni jopa Macissäkin).
Toinen mainittava parannut on.. tai siis Windows käyttäjien kannalta on se että Maximize nappi toimii niin kuin se yleensä Windows käyttöjärjestelmässä eli suurentaa ikkunan koko ruudun kokoiseksi (oli siinä sitten järkeä tai ei). Macissa Maximize nappi suurentaa sivun vain tarpeellisen kokoiseksi. Tämä toiminto on ärsyttänyt jo joitakin Mac käyttäjiä joten voi vain kuvitella kuinka moni Windows käyttäjä on tuota toimintoa ihmetellyt/inhonnut.
Yhden toiminnon voisi vielä korjata. Se nimittäin ettei ikkunaa voi Windows käyttöjärjestelmän tapaan suurennella joka laidasta vaan vain Macin tapaan vain yhdestä kulmasta on idioottimainen (mielestäni jopa Macissäkin).
[ Apple MacBook (early 2016)]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
-
Viesti Kirjoittaja niamh24 »
Luultavasti solulla on sama ongelma kuin minulla silloin kun beta oli vielä koneella eli ikkunan sulkeminen ei vain onnistu. Ei punainen nappi eikä näppäinoikotie. Oli muuten harvinaisen rasittava bugi.MasBe kirjoitti:Mitä tää tarkoittaa??solu kirjoitti:Eikä Vieläkään saa ikkunoita kiinni, jollei sulje koko safaria
Ikkunathan saa suljettua ihan normaalisti vasemmasta yläkulmasta punaisesta napista. Tabit saa suljettua sen tabin vasemmassa reunassa olevasta ruksista tai painamalla+ W ja Safarin saa suljettua painamalla
+ Q
-
Viesti Kirjoittaja tAnE »
Mulla oli sama ongelma, mutta sitten poistin Taboon, niin ongelma häipyi.niamh24 kirjoitti:Luultavasti solulla on sama ongelma kuin minulla silloin kun beta oli vielä koneella eli ikkunan sulkeminen ei vain onnistu. Ei punainen nappi eikä näppäinoikotie. Oli muuten harvinaisen rasittava bugi.MasBe kirjoitti:Mitä tää tarkoittaa??solu kirjoitti:Eikä Vieläkään saa ikkunoita kiinni, jollei sulje koko safaria
Ikkunathan saa suljettua ihan normaalisti vasemmasta yläkulmasta punaisesta napista. Tabit saa suljettua sen tabin vasemmassa reunassa olevasta ruksista tai painamalla+ W ja Safarin saa suljettua painamalla
+ Q
-
-
-
Viesti Kirjoittaja miggo3 »
Väärin. Itse latasin juuri sen täältä. http://www.apple.com/safari/download/Salamijakk kirjoitti:Tyhmä ilmoitus. Tämä Safaripäivitys koskee vain Windows-version Safaria.
Changes in Safari 3.0.2 for Mac OS X beta:
Latest security updates
Improved stability
Improved WebKit support for Mail, iChat and Dashboard
MPB 13", MBP 15", iPhone 4, Power Mac G4...
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Aha, ketjun aloittaja kertoi ohjelmistopäivityksen löytävän tämän päivityksen. Mulla se ei vaan löytänyt. Olisiko sitten mahdollisesti inteltiikerin tuotantoa?miggo3 kirjoitti:Väärin. Itse latasin juuri sen täältä. http://www.apple.com/safari/download/Salamijakk kirjoitti:Tyhmä ilmoitus. Tämä Safaripäivitys koskee vain Windows-version Safaria.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
- Salamijakk
-
-
Viesti Kirjoittaja via »
Mun update tarjosi vaan security updatea -006 tälle vuodelle.TheKraken kirjoitti:Kyllä meikäläisen update vaan ton löysi.Salamijakk kirjoitti:ha, ketjun aloittaja kertoi ohjelmistopäivityksen löytävän tämän päivityksen. Mulla se ei vaan löytänyt. Olisiko sitten mahdollisesti inteltiikerin tuotantoa?
-
-
-
-
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka