Onko teille asennettu Safari 3 Beta? Jos ei niin ei silloin mitään kuulukaan tulla.iCook kirjoitti:No ei minunkaan koneen update mitään Safarin päivitystä tarjoa.Salamijakk kirjoitti:Niin totta kuin se minun suustani vain voi olla, niin eilen tuli se käyttispäivitys ja tänä aamuna se turvallisuuspäivitys. Mitään Sararia ei tarjonnut
Safari 3 betan päivitys 3.0.2 ilmestynyt
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Aha, miksi ei kuulu tulla? Onkos se jotenkin epävakaa, koska helppouteen tottuneena olen tottunut tukeutumaan tuohon ohjelmiston päivityspalveluun. Nooh ehkäpä se vain odottaa virallista varmuutta. Siis beettoja en ole vaivautunut etsimää.Macpoika kirjoitti:Onko teille asennettu Safari 3 Beta? Jos ei niin ei silloin mitään kuulukaan tulla.iCook kirjoitti:No ei minunkaan koneen update mitään Safarin päivitystä tarjoa.Salamijakk kirjoitti:Niin totta kuin se minun suustani vain voi olla, niin eilen tuli se käyttispäivitys ja tänä aamuna se turvallisuuspäivitys. Mitään Sararia ei tarjonnut
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
Viesti Kirjoittaja Jubax »
Intel (Safari 2.0.4): Sec.Up.2007-006 (5,3 Mt) ja 10.4.10 (49 Mt)
PPC (Safari 3.0.2): 10.4.10 (22,1 Mt)
Moneen viikkoon en ole päivittänyt mitään muuta kuin tuon PPC:n Safarin kolmoseksi ja tänä aamuna v.3.0.2:n.
iMac C2D 24"(Late 2006, Lion)
MacBook Pro 13" (mid 2010, Yosemite)
Time Capsule 1TB
Apple TV3
iPhone 6 (16GB Space Gray)
iMac Retina 5K 27"(Late 2014, Yosemite)
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Eihän tuota betaa ole tullut asennettua juu, siinäpäs selitys. Odotellaan Leoa Safari kolmosineen rauhassa ja uusitaan sit kone samassa rytäkässä.Macpoika kirjoitti:Onko teille asennettu Safari 3 Beta? Jos ei niin ei silloin mitään kuulukaan tulla.iCook kirjoitti:No ei minunkaan koneen update mitään Safarin päivitystä tarjoa.Salamijakk kirjoitti:Niin totta kuin se minun suustani vain voi olla, niin eilen tuli se käyttispäivitys ja tänä aamuna se turvallisuuspäivitys. Mitään Sararia ei tarjonnut
-
Viesti Kirjoittaja Jubax »
niamh24, sinulla oli aiemmin ongelmia muidenkin ohjelmien kuin Safari 3:n kanssa. Kuinka selvitit ne? Normaalit huoltorutiinit eivät silloin postauksesi mukaan auttaneet. Kerro meillekin kuinka olet jälleen saanut koneesi "iskuun".niamh24 kirjoitti:Luultavasti solulla on sama ongelma kuin minulla silloin kun beta oli vielä koneella eli ikkunan sulkeminen ei vain onnistu. Ei punainen nappi eikä näppäinoikotie. Oli muuten harvinaisen rasittava bugi.MasBe kirjoitti:Mitä tää tarkoittaa??solu kirjoitti:Eikä Vieläkään saa ikkunoita kiinni, jollei sulje koko safaria
Ikkunathan saa suljettua ihan normaalisti vasemmasta yläkulmasta punaisesta napista. Tabit saa suljettua sen tabin vasemmassa reunassa olevasta ruksista tai painamalla+ W ja Safarin saa suljettua painamalla
+ Q
iMac C2D 24"(Late 2006, Lion)
MacBook Pro 13" (mid 2010, Yosemite)
Time Capsule 1TB
Apple TV3
iPhone 6 (16GB Space Gray)
iMac Retina 5K 27"(Late 2014, Yosemite)
-
-
Viesti Kirjoittaja Pbman »
-
Ei kait tämä viitannut Amin Sylvesterin riehumiseen lähiökoris asiaan, missä Vantaan kaupungin profeetta yletti riisumaan sukkansa itse ilman vaimonsa avustusta. Tosin hän oli silloin vetämässä peli-emäntänä taitopeli.com:iaPbman kirjoitti:Oletteko huomanneet BETAn uuden find:in? Rutiinilla tuli omppu+f painettua ja aloin kirjoittamaan mitä hain. Nousi hymy korviin kun katsoin ruutua.. Nyt löytyy asiat nopeasti ja selkeästi. Näin se kuuluu toteuttaa!! Vanha find olikin samaa kuin mitä varmaan kaikissa maailman softissa.. nyt on jotain uutta ja toimivaa.
- Salamijakk
-
Anteeksi mitä? Nyt on joku todella juhannus mainingeissa =)Salamijakk kirjoitti:Ei kait tämä viitannut Amin Sylvesterin riehumiseen lähiökoris asiaan, missä Vantaan kaupungin profeetta yletti riisumaan sukkansa itse ilman vaimonsa avustusta. Tosin hän oli silloin vetämässä peli-emäntänä taitopeli.com:iaPbman kirjoitti:Oletteko huomanneet BETAn uuden find:in? Rutiinilla tuli omppu+f painettua ja aloin kirjoittamaan mitä hain. Nousi hymy korviin kun katsoin ruutua.. Nyt löytyy asiat nopeasti ja selkeästi. Näin se kuuluu toteuttaa!! Vanha find olikin samaa kuin mitä varmaan kaikissa maailman softissa.. nyt on jotain uutta ja toimivaa.
Ja sen verran piti lisätä että etsi toiminto päivitettiin siis jo alkuperäiseen BETAan.. uusikin päivitys näyttää toimivan ihan ok.
-
Ei tarvi pyytää anteeksi, se on sorry ja tarkoittaa kiitos.Pbman kirjoitti:Anteeksi mitä? Nyt on joku todella juhannus mainingeissa =)Salamijakk kirjoitti:Ei kait tämä viitannut Amin Sylvesterin riehumiseen lähiökoris asiaan, missä Vantaan kaupungin profeetta yletti riisumaan sukkansa itse ilman vaimonsa avustusta. Tosin hän oli silloin vetämässä peli-emäntänä taitopeli.com:iaPbman kirjoitti:Oletteko huomanneet BETAn uuden find:in? Rutiinilla tuli omppu+f painettua ja aloin kirjoittamaan mitä hain. Nousi hymy korviin kun katsoin ruutua.. Nyt löytyy asiat nopeasti ja selkeästi. Näin se kuuluu toteuttaa!! Vanha find olikin samaa kuin mitä varmaan kaikissa maailman softissa.. nyt on jotain uutta ja toimivaa.
Ja sen verran piti lisätä että etsi toiminto päivitettiin siis jo alkuperäiseen BETAan.. uusikin päivitys näyttää toimivan ihan ok.
Olen pakastanut vihanneksia, mutta banaanin pakastaminen on jäänyt tekemättä. Mutta eiipä hätää, jos banaanin pakastaa jja sen sulattaa, niin ehkäpä hänkin hymyilee
- Salamijakk
-
En suosittele banaanin pakastamista.. menee hyvä banaani pilalle. Menehän nukkumaan tai jatka saunomistaSalamijakk kirjoitti:Ei tarvi pyytää anteeksi, se on sorry ja tarkoittaa kiitos.Pbman kirjoitti:Anteeksi mitä? Nyt on joku todella juhannus mainingeissa =)Salamijakk kirjoitti:Ei kait tämä viitannut Amin Sylvesterin riehumiseen lähiökoris asiaan, missä Vantaan kaupungin profeetta yletti riisumaan sukkansa itse ilman vaimonsa avustusta. Tosin hän oli silloin vetämässä peli-emäntänä taitopeli.com:iaPbman kirjoitti:Oletteko huomanneet BETAn uuden find:in? Rutiinilla tuli omppu+f painettua ja aloin kirjoittamaan mitä hain. Nousi hymy korviin kun katsoin ruutua.. Nyt löytyy asiat nopeasti ja selkeästi. Näin se kuuluu toteuttaa!! Vanha find olikin samaa kuin mitä varmaan kaikissa maailman softissa.. nyt on jotain uutta ja toimivaa.
Olen pakastanut vihanneksia, mutta banaanin pakastaminen on jäänyt tekemättä. Mutta eiipä hätää, jos banaanin pakastaa jja sen sulattaa, niin ehkäpä hänkin hymyilee
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Jos menen nukkumaan niin jatkan sanomia. Ja jos jatkan sanomia niin kaikki herää. Eli sauvakävelen kunnes näen auringon.Pbman kirjoitti:En suosittele banaanin pakastamista.. menee hyvä banaani pilalle. Menehän nukkumaan tai jatka saunomistaSalamijakk kirjoitti:Ei tarvi pyytää anteeksi, se on sorry ja tarkoittaa kiitos.Pbman kirjoitti:Anteeksi mitä? Nyt on joku todella juhannus mainingeissa =)Salamijakk kirjoitti: Ei kait tämä viitannut Amin Sylvesterin riehumiseen lähiökoris asiaan, missä Vantaan kaupungin profeetta yletti riisumaan sukkansa itse ilman vaimonsa avustusta. Tosin hän oli silloin vetämässä peli-emäntänä taitopeli.com:ia
- Salamijakk
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Firefoxistahan tuo ominaisuus on kai kopioita. Hakupalkki vaan on ylhäällä ja haun korostus on parempi.Pbman kirjoitti:Oletteko huomanneet BETAn uuden find:in? Rutiinilla tuli omppu+f painettua ja aloin kirjoittamaan mitä hain. Nousi hymy korviin kun katsoin ruutua.. Nyt löytyy asiat nopeasti ja selkeästi. Näin se kuuluu toteuttaa!! Vanha find olikin samaa kuin mitä varmaan kaikissa maailman softissa.. nyt on jotain uutta ja toimivaa.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Jos minä olisin sinä, niin kaataisin sen MSN Messengerin ihan lopullisesti ja lataisin jonkun vaihtoehtosoftan (Adium, aMSN, Mercury Messenger tms) tilalle. Se mikkisoftan softa kun on iankaikkisen vanha ja sen kehittäminen on lähestulkoon unohdettu.avt84 kirjoitti:Lopettaako tämä uusi päivitys MSN Messengerin kaatamisen?
Videotuen piti tulla vuonna 2005. Ei o näkyny.
-
Viesti Kirjoittaja avt84 »
Myönnettäköön, että ehdottamasi ohjelmat ovat ainakin kohtalaisia vaihtoehtoja MSN Messengerille. aMSN ja Mercury ovat kuitenkin aika hitaita, kun ovat Java (?)-pohjaisia. Adium on muuten erittäin loistava, vakaa ja nopea ohjelma, mutta ominaisuuksiltaan mielestäni puutteellinen - ei taida olla videotukea siinäkään. Custom-emoticonsien tukikaan ei liene MSN Messengerin tasolla?TheKraken kirjoitti:Jos minä olisin sinä, niin kaataisin sen MSN Messengerin ihan lopullisesti ja lataisin jonkun vaihtoehtosoftan (Adium, aMSN, Mercury Messenger tms) tilalle. Se mikkisoftan softa kun on iankaikkisen vanha ja sen kehittäminen on lähestulkoon unohdettu.avt84 kirjoitti:Lopettaako tämä uusi päivitys MSN Messengerin kaatamisen?
Videotuen piti tulla vuonna 2005. Ei o näkyny.
-
Viesti Kirjoittaja miikka »
Vastaanottaa kyllä custom-emoticoneita, osaako Macin MSN Messenger lisäksi lähettää niitä? Ei ole video-tukea mutta se varmaan tulee nopeammin kuin MSN Messengeriin.avt84 kirjoitti:Adium on muuten erittäin loistava, vakaa ja nopea ohjelma, mutta ominaisuuksiltaan mielestäni puutteellinen - ei taida olla videotukea siinäkään. Custom-emoticonsien tukikaan ei liene MSN Messengerin tasolla?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
-
Viesti Kirjoittaja avt84 »
Kyllä osaa lähettää. Ja mitä tulee tuohon tiedostonsiirtoon, niin ainakin minulla toimii MSN Messengerinkin tiedostonsiirto molempiin suuntiin todella hitaasti...miikka kirjoitti:Vastaanottaa kyllä custom-emoticoneita, osaako Macin MSN Messenger lisäksi lähettää niitä? Tiedostonsiirto kulkee MSN servereiden kautta ilmeisesti ja on sen takia toisinaan hiukan hidas. Aika lailla siis lähellä sen MSN Messengerin ominaisuuksia.avt84 kirjoitti:Adium on muuten erittäin loistava, vakaa ja nopea ohjelma, mutta ominaisuuksiltaan mielestäni puutteellinen - ei taida olla videotukea siinäkään. Custom-emoticonsien tukikaan ei liene MSN Messengerin tasolla?
-
Viesti Kirjoittaja DeepDown »

Vauhdikkaan Juhannuksen jälkeen totesin betaan tulleen päivityksen ja kaupan päälle vielä 10.4.10 -päivitys. Ajattelin, että kyllähän se Safari 3 varmaan nyt toimii...
Olin kuitenkin väärässä. Oikeudet korjattu, SafariStandit yms. poistettu, mutta ei niin ei. En ole edes livenä nähnyt koko Safari kolmosta, koska se kaatuu heti käynnistettäessä.
Eli siis uninstaller (taas) käyttöön, koska itse en ainakaan tätä Firefoxia jaksa.
Mitään ideoita em. ongelmaan?
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Jos on tuo Taboo häiritsemässä, niin sen saa pois näin: Kirjaston (Library) InputManagers-kansiosta roskiin kansio SIMBL ja Kirjaston (Library) Application Support -kansiosta roskiin kansio SIMBL.kusti50 kirjoitti:Taboo, hyi hyi. Pois Taboo niin akkuna sulkeutuu. Vielä kun sais sukulaiset lähtemään kotiinsa. Juu ja kovaa. Ja vähän ...tun kauas.
Totta: kun tuo Taboo on poissa, turhat ikkunat saa suljettua penni-W:llä (tai suljentaruksista).
-
Viesti Kirjoittaja MVi »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka