![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
infoa:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305759
Edit: Ei ongelmia Intel-minillä eikä G4 iBookilla...
Viesti Kirjoittaja mluttinen »
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Viesti Kirjoittaja mluttinen »
Macpoika kirjoitti:Asia selvisi. Voisitko mluttinen laittaa otsikkoon lisäyksen "(10.3.9)"?
Miksiköhän minulle ei sitä ole tullut?mluttinen kirjoitti:Macpoika kirjoitti:Asia selvisi. Voisitko mluttinen laittaa otsikkoon lisäyksen "(10.3.9)"?![]()
Laitan mieluummin "Tiikerin"![]()
Minulla on siis Tiger 10.4.10 ja tämä tietoturvapäivitys 2007-006 on tullut 10.4.10-päivityksen jälkeen. Pantherin päivityksistä en tiedä...
Edit. no lukeehan se siellä Applen infossa...
10.3.9, 10.4.9 tai myöhempi...
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Hae Applen sivuilta?Macpoika kirjoitti:Miksiköhän minulle ei sitä ole tullut?mluttinen kirjoitti:Macpoika kirjoitti:Asia selvisi. Voisitko mluttinen laittaa otsikkoon lisäyksen "(10.3.9)"?![]()
Laitan mieluummin "Tiikerin"![]()
Minulla on siis Tiger 10.4.10 ja tämä tietoturvapäivitys 2007-006 on tullut 10.4.10-päivityksen jälkeen. Pantherin päivityksistä en tiedä...
Edit. no lukeehan se siellä Applen infossa...
10.3.9, 10.4.9 tai myöhempi...
Se vaati restartin kyllä (Safarin) ensiasennuksellakin.TheKraken kirjoitti:Kävi tämmöinen myös mielessä. Se kun vaati uudelleenkäynnistyksenkin.spiidi78 kirjoitti:Voiskos olla, että Safarin 3.0.2 beta version mukana tuli samat päivitykset? Eli jos Safari 3 koneella, niin ei tarvitse tuota asennella
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”