Tilasin uuteen iMaciini päivityksenä CS3 paketin (en tiennyt mikä vanha pakettini oli, mutta ilmoitin sen sisältämät ohjelmat nettifirmaan mistä tilauksen tein). Sain päivityspaketin, asensin sen koneelleni ja siinä vaiheessa kun kysyi vanhaa sarjanumeroa alkoivat ongelmat. Ohjelmapakettia ei voinutkaan päivittää enää pakettiini, selvisi sen olevan Desing Collection johon oli päivitykset katkaistu

Tässä vaiheessa kirosin myyjän alimpaan johonkin, rahat olivat kiinni paketissa jolla en tehnyt mitään! No sain onnekseni myytyä päivityspaketin ja tilasin uuden. Aloin asentaa ja ohjelma ilmoitti ohjelmien jo asennetun koneelle... Siirsin siis aikaisemmin asentamani ohjelmat roskiin ja tyhjensin roskiksen (vei sitten hetkisen...). Uusi yritys ja nyt asensi uudelleen asennuksena jotain pikkusälää, mutta ne isot ohjelmat ei edelleenkään (ei anna edes valita niitä kun ovat jo mukamas koneellani, vaikka olen ne roskikseen heittänyt).
Tässä vaiheessa luin ohjeetkin, joissa kielletään roskikseen raahaaminen! Pitää käyttää uninstalleria asennuslevykkeeltä, mutta mistäs käytät kun olen jo myynyt eteenpäin kyseisen paketin?
Ja nämä uudet ohjelmat (Photari, Illu, Indy ja Acrobat) ei suostu asentumaan, kun mukamas ovat jo koneella, vaikka eivät enää ole.
Mitä mun pitää vielä poistaa ja mistä, jotta uudelleenasennus onnistuisi???
Toivottavasti joku edes tajusi vuodatukseni ja osaa neuvoa