Repe Ruutikallo kirjoitti:freemem kirjoitti:Toinen puhuu huijareista toinen vedätyksestä, noh jätetään käsitteet ja metodit nyt sikseen, jos nyt kuitenkin annetaan ylläpidollinen "siunaus" Hintapoliisi iskuryhmälle, lienee asiallista mainita se myös ohjeistuksessa että myynti-ilmoituksiin tullaan puuttumaan jos hinta katsotaan tuotteeseen nähden liian isoksi.
Äläs ny, semmoista velvoitetta että myynti-ilmoituksiin tullaan puuttumaan (siis ylläpidon toimesta, rivijäseniähän ei voi puuttumiseen velvoittaa jos niitä ei huvita) ei ole eikä tule. Ja tämä lienee edelleen
ensisijaisesti keskustelufoorumi eikä markkinapaikka, jälkimmäinen on edellisen sivujuonne eikä toisin päin.
Ei ylläpidon puolesta, vaan kuten sanoin lainauksessakin, Hintapoliisi iskuryhmä, mielestäni ylläpito on pysynyt asiallisesti poissa noista hinnoista itse myyntiketjuissa.
Tietenkin tämä on keskustelufoorumi, en ole tätä missään vaiheessa toisin ainakaan tarkoituksellisesti yrittänytkään osoittaa?
Minusta sä olet ollut nimenomaan sen puolella että myyjän sana on vapaa ja muita pitää sensuroida.
Ei ihan, elikkä:
Mielestäni myyjällä on oikeus pyytää tuotteestaan haluamaansa summaa
Ja tietysti foorumin sääntöjen, joista meillä taas on vapaus keskustella vaikkapa tässä ketjussa.
Aivan oikein, sitähän tässä toteutetaan
Nojoo, tullaanko tässä meidän välillä nyt lopputulokseen että mielestäsi:
Ne eivät ole kiveen hakatut, ja kuten olen aiemmin todennut niin parasta olisi jos myyjä voisi jollain lukitusnapilla itse päättää voivatko muut kirjoittaa hänen ketjuunsa ylipäätään mitään. Tällöin avoimet ja umpimieliset myyjät erottuisivat jo kättelyssä toisistaan oikein kivasti.
Ja minun mielestäni:
Hintoja voi kommentoida, jos kyseiset henkilöt vastaavat myyjän viestiin kertomalla oman sitovan tarjouksensa.
Ajatellaas vaikka autokauppaa, myyjä on tekemässä asiakkaan kanssa kauppaa 1500 euron toyotasta ja joku menee siihen väliin että älkääs nyt, tuolla naapurikaupassa on samanlainen toyota 1350 euroa, ei oikein korrektia? Toki jos se asiakas on tuttusi vinkkaat sen sivummalle että käyppäs tuolla, mutta että kokopäiväisesti joku istuu toisten "kaupassa" niin noh, toivottavasti mielipiteeni selvisi.