![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi Maza, hienoa ja onnea! Saatan vain kuvitella mielihyvän määrän sekamelskan loputtua ja jääkaapin siirryttyä takaisin köökiin.Maza kirjoitti:Keittiöremontti on siivousta vaille valmis!Lattia on tosin jo vahattu. Nyt vaan meisseli piiloon (ruuvi-semmoinen) ja pora pois ja kahvelit paikalleen.
Maza rauhallisen oloinen ja asiallinen tyyppi, josko kaveripiirikin hillitty? Höristystä kuitenkin harrastetaan toispualell jokke kohti.Lare kirjoitti:Eiköhän.amanita kirjoitti: Sit vaan ne valmistujaisbailut, höristelen korviani josko ilo kantaisi meikälle asti....
Viesti Kirjoittaja Maza »
Toisinaan rauhaton ja asiatonkin. 8) Tässäpä kuva uudesta. Kun tekee itse, niin saa sellaisen, kun sattuu tulemaan.amanita kirjoitti:Maza rauhallisen oloinen ja asiallinen tyyppi, josko kaveripiirikin hillitty? Höristystä kuitenkin harrastetaan toispualell jokke kohti.Lare kirjoitti:Eiköhän.amanita kirjoitti:Sit vaan ne valmistujaisbailut, höristelen korviani josko ilo kantaisi meikälle asti....
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Upeee!!Maza kirjoitti:8) Tässäpä kuva uudesta. Kun tekee itse, niin saa sellaisen, kun sattuu tulemaan.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Kiiltää ja heijastaa, kuin leopardin dock!kuriton kirjoitti:Upeee!!Maza kirjoitti:8) Tässäpä kuva uudesta. Kun tekee itse, niin saa sellaisen, kun sattuu tulemaan.Jopa kiiltää, eipä näy sormenjälkiä sitten missään. Kelpaa tuossa kokkailla ja kahvintuoksuissa olostaan nautiskella.
Noita kaakeleita taitaa nyt olla useammalla hompulla jo köökissään
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ihan sähköllä mennään, kaasujakelu lakkautettiin Turussa joskus 60- tai 70-luvulla. Vanha kaasuputki oli vielä vanhassa keittiössä. Induktioliesi kiinnostaisi aika paljon, mutta se hinta... (No jaa, itseni tuntien sellaisen vielä hommaan.)grafiitti kirjoitti:Hieno keittiö Mazalla, oi joi, hyvin tehty. Sopii hienosti taloonkin (näyttäisi olevan vähän vanhempaa vuosikertaa). Onko siellä kaasuliesikin?
Entistä enemmän onnea, upea kokonaisuus!!! Ei ole kiiltävään pintaan osunut edes reidenpätkä, alkkareista puhumattakaan....Maza kirjoitti:8) Tässäpä kuva uudesta. Kun tekee itse, niin saa sellaisen, kun sattuu tulemaan.
On meitä ny ainaski kolme!kuriton kirjoitti:
Noita kaakeleita taitaa nyt olla useammalla hompulla jo köökissään
Maza, kuriton ja mää. Jossain puhelinkameratestissä täällä meillä otin kuvan omia kaakeleitani vasten ja tieto hienoista kaakeleista levisi Mazallekin asti.Lare kirjoitti:Kukas se kolmas on?amanita kirjoitti:On meitä ny ainaski kolme!kuriton kirjoitti:Noita kaakeleita taitaa nyt olla useammalla hompulla jo köökissään
Viesti Kirjoittaja maxima »
Myöhäiset onnittelut!Kal-Torak kirjoitti:Katsokaa, olen yksvuotis homppulainenKyllä nyt kelpaa
Viesti Kirjoittaja bloof »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Onneksi olkoon!PiriPod kirjoitti:Hihhih, hohhoh, pääsimpäs lääkikseen opiskelemaan (ekalla yrittämällä)! Ja kaverit kans!!! 8) Jee!
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »