Joo joo, epäreilua! Mullapa ei oo tota shoppia. Nokkela juttu kummiskin!Jone-51K kirjoitti:Ja ratkaisu löytyykin photoshopilla!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joo joo, epäreilua! Mullapa ei oo tota shoppia. Nokkela juttu kummiskin!Jone-51K kirjoitti:Ja ratkaisu löytyykin photoshopilla!
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Hmm, kiemurrellen ja kangerrellen vastaan Sedna.kuriton kirjoitti:Märkää, planeetta ja nainen, että mikäpäs tämä on?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ehei, haette aivan liian kaukaa vastausta.jonesb kirjoitti:Hmm, kiemurrellen ja kangerrellen vastaan Sedna.kuriton kirjoitti:Märkää, planeetta ja nainen, että mikäpäs tämä on?
Tuo neptunuksen radalla kiertävä pieni, joidenkin mielestä ei edes planeetaksi kelpaava, taivaankappale on saanut nimensä eskimoiden merenjumalattaren mukaan.
Optimismijonesb kirjoitti:Laitan arvoituksen, olkoon vaikka väliarvoitus, kun ei jone ole laittanut uutta:
Toivoisit että jokainen tapaamasi henkilö oli enemmän tälläinen, et kuitenkaan ole varma haluasitko olla sitä itse. Tämä ismi on kuin päivä jos egoismi on yö.
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Liekö altruismi?jonesb kirjoitti:Laitan arvoituksen, olkoon vaikka väliarvoitus, kun ei jone ole laittanut uutta:
Toivoisit että jokainen tapaamasi henkilö oli enemmän tälläinen, et kuitenkaan ole varma haluasitko olla sitä itse. Tämä ismi on kuin päivä jos egoismi on yö.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
jonesbyä ei kuulu, mutta kaipa se on se haettu.Wespa kirjoitti:Liekö altruismi?jonesb kirjoitti:Laitan arvoituksen, olkoon vaikka väliarvoitus, kun ei jone ole laittanut uutta:
Kyllä se tais Wespa nyt oikeen vastauksen tietäämikastus kirjoitti:jonesbyä ei kuulu, mutta kaipa se on se haettu.Wespa kirjoitti:Liekö altruismi?jonesb kirjoitti:Laitan arvoituksen, olkoon vaikka väliarvoitus, kun ei jone ole laittanut uutta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Altruismi
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Mutta mikastus saa kyllä keksiä seuraavan kun tiesi oikean vastauksen tuohon vinouman kyssäriin..kuriton kirjoitti:Kyllä se tais Wespa nyt oikeen vastauksen tietäämikastus kirjoitti:jonesbyä ei kuulu, mutta kaipa se on se haettu.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Altruismi