Onnittelut! Koska tilasit koneen? Itse tilasin 31.8. 11.13 GMT ja vieläkin näyttää olevan avoin tuo tilaus
Kansainvälisillä "Juoru"sivuilla jengi näyttää saavan koneensa ei-niin-loogisessa järjestyksessä: jotkut saavat koneen muutaman päivän kuluttua tiluksesta (Storesta), kun taas meikäläiset early-adapterit joutuvat odottamaan. Eikä niillä koneen spekseillä näyttäis olevan merkitystä..
korjaan tuon kiintolevyn koon eli otin sen vakion 80 GT.
Bto
1 GT muistia (2 palikalla)
UK softat ( käytännössä tarkoittaa appleworksin uk versiota yms. käyttiksenhän voi vaihtaa lennossa )
Suomi näppis.
Ei muuta muutoksia.
Toivottavasti saat koneesi 'Delta' merkkisellä virtalähteellä.
Tämä tiedote löytyi macbidouille.comista:
Dear Service Manager,
Please forward this info to your technicians:
subject: iMac G5 noise issue
--------------------------------
you or the end-user can organize a replacement power supply either via GSX
or calling the Contact Centre for a DIY part (previous CIP procedure). The
affected units use 'AC-Bel' branded power supplies and there is a noise only
when plugged in 220v. The other supply we use 'Delta' fix the issue and all
current stocks are 'Delta' supplies.
toivotaan että on delta, vaan jos ei ole, tuo virtalähdehän on käyttäjän vaihdettavissa joten ei mikään iso ongelma jos sen saapi itse vaihtaa, pääasia on että konetta ei tarvitsisi mihinkään lähetellä.
--
Sooner or later you must pay for your sins.
(Those who have already paid may disregard this cookie).
kauan tuntuu kestävän, en meinaan ole vielä saanut pakettia, webbi track ohjelmat eivät näytä todellista tilannetta, koneeni kuulema saapui eilen hollantiin jotenka toivoa on että saisin sen maanantaiksi kotiin. Shipment notice siis lähti 23's päivä.
Jesh, meikäläisenkin kone on lähtenyt Shanghain tehtaalta Kuehne & Nagelin hellässä huomassa, lentoa odotellessa... Välilasku on sitten Hollannissa? Eli jos kone lähtee tässä muutaman tunnin kuluttua, niin perillä täällä ehkä keskiviikkona...
no pitipä soittaa ja kysellä kun ei löydy tnt:ltä vieläkään seurannasta, siellä se köllöttää edelleen luxemburis, apple täti lupas laittaa luovutuspyynnön tnt:lle, eli rahtifirma ei ollut antanut pakettia tnt:lle jostain syystä vaan lojuttaa sitä varastossaan.
Jos status ei muutu ja tnt pakettiseuranta ei löydä niin kannattanee soitella applestoreen.
Kuehne & Nagelin seuranta toitottaa Flight Bookedia - oli jo eilen. Ulkomaisilla palstoilla harmitellaan, kun status ei muutu vaikka paketti liikkuisikin. Noh, odottavan aika on pitkä..
Eilen san käteni kahteen (faijan työpaikalle menevään) 20" iMac G5:een. Ovat nyt himassa G4:n rinnalla. Täytyy sanoa että tuo uusi iMac on yksi Applen onnistuneimmista malleista. Se on kaunis, vähän tilaavievä, todella nopea ja tuon 20" mallin näyttö on MAHTAVA!!!! :-D
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
tuon apecoden mukaan mun paketti on mennyt takaisin shanghaihin, muutenkin tuo on päivitellyt paketin liikettä epämääräisesti mitä olen sen kautta yrittänyt seurata.
Tuntuu olevan aika tukkoista noiden toimitusten kautta. Suomalainen jälleenmyyjä ennustelee 2-4 viikon viivettä toimituksiin (alunperin "luvattu" syys-lokakuun taitteeseen). Tilanne kuulemma sama koko euroopassa ja erityisesti 20" mallin kysyntä ylittänyt arviot.
Täytyy sanoa että tuo uusi iMac on yksi Applen onnistuneimmista malleista. Se on kaunis, vähän tilaavievä, todella nopea ja tuon 20" mallin näyttö on MAHTAVA!!!!
Niin varmaan. kun tämä mun 17" mallikin on niin UPEA että. Kun vertaa entiseen pc-koneeseeni, niin onhan tämä tosi tyylikäs.