Itsellä Speed Downloadin päivitys lopetti nuo oireet. Eli jos se sattuu olemaan käytössä, niin päivitystä kehiin.DeepDown kirjoitti:Nyt kyllä itkettää.![]()
Vauhdikkaan Juhannuksen jälkeen totesin betaan tulleen päivityksen ja kaupan päälle vielä 10.4.10 -päivitys. Ajattelin, että kyllähän se Safari 3 varmaan nyt toimii...
Olin kuitenkin väärässä. Oikeudet korjattu, SafariStandit yms. poistettu, mutta ei niin ei. En ole edes livenä nähnyt koko Safari kolmosta, koska se kaatuu heti käynnistettäessä.
Eli siis uninstaller (taas) käyttöön, koska itse en ainakaan tätä Firefoxia jaksa.
Mitään ideoita em. ongelmaan?
Safari 3 betan päivitys 3.0.2 ilmestynyt
-
Viesti Kirjoittaja Soundwise »
-
Viesti Kirjoittaja avt84 »
Siis mihin tämän komento-napin painamisen pitäisi vaikuttaa ko. tapauskessa? Minulta meni ohi...MVi kirjoitti:Pikku vinkki päivittäisen lukukierroksen aloittamiseksi: komento-nappi pohjassa kun klikkaa kirjanmerkkipalkissa olevaa kirjanmerkkikansiota, ei mene aikaa sihen aloittamiseen...Ominaisuus on ollut kakkosessakin, mutta on niin kätevä että.
-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Katos peeveli. Onpa hauska. Sehän avaa ne kaikki tabeihin!avt84 kirjoitti:Siis mihin tämän komento-napin painamisen pitäisi vaikuttaa ko. tapauskessa? Minulta meni ohi...MVi kirjoitti:Pikku vinkki päivittäisen lukukierroksen aloittamiseksi: komento-nappi pohjassa kun klikkaa kirjanmerkkipalkissa olevaa kirjanmerkkikansiota, ei mene aikaa sihen aloittamiseen...Ominaisuus on ollut kakkosessakin, mutta on niin kätevä että.
-
Viesti Kirjoittaja avt84 »
Minulla ei ainakaan komento-napin painaminen tee mitään, sen sijaan Ctrl-napin painaminen antaa tuon "Avaa välilehdissä" -vaihtoehdon. Komento-nappi on käsittääkseni tuo omppu-nappi...Sparta kirjoitti:Katos peeveli. Onpa hauska. Sehän avaa ne kaikki tabeihin!avt84 kirjoitti:Siis mihin tämän komento-napin painamisen pitäisi vaikuttaa ko. tapauskessa? Minulta meni ohi...MVi kirjoitti:Pikku vinkki päivittäisen lukukierroksen aloittamiseksi: komento-nappi pohjassa kun klikkaa kirjanmerkkipalkissa olevaa kirjanmerkkikansiota, ei mene aikaa sihen aloittamiseen...Ominaisuus on ollut kakkosessakin, mutta on niin kätevä että.
-
-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sivujen renderöintiongelmia ei mulla ole jostain kumman syystä ollut lainkaan, liekö mitään tekemistä sillä että on englanninkielinen xp.
-
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Jos pitää siitä että toimii... käytä nykyistä Safaria.hela73 kirjoitti:... Löytyykö mitään mielipidettä kannattaako uusi Safari ladata, jos pitää siitä, että se kuitenkin toimii?
Et jää mistään erikoisesta paitsi, vaikka lataisitkin uuden version. Menetät suomenkielisen version selaimestasi.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ja saa sen kolmosen tarvittaessa palautettua takaisin kakkoseksi Safari 3 -paketista löytyvällä uninstallerilla. Näin on isot pojat kertoneet, en ole itse tuota kokeillut, vaan surffailen kolmosella.wanders kirjoitti:Jos pitää siitä että toimii... käytä nykyistä Safaria.hela73 kirjoitti:... Löytyykö mitään mielipidettä kannattaako uusi Safari ladata, jos pitää siitä, että se kuitenkin toimii?
Et jää mistään erikoisesta paitsi, vaikka lataisitkin uuden version. Menetät suomenkielisen version selaimestasi.
-
Viesti Kirjoittaja DeepDown »
Eipä ole moista käytössä ja muutenkin pitäisi olla ajan tasalla koko kone, mutta edelleen siis kaatuu eikä mistään näytä olevan apua...Soundwise kirjoitti:Itsellä Speed Downloadin päivitys lopetti nuo oireet. Eli jos se sattuu olemaan käytössä, niin päivitystä kehiin.

-
Viesti Kirjoittaja mobs »
-
-
-
-
Safari 3.0.2
Viesti Kirjoittaja pekkaka »
Mulla myös pdf't kaatoi Safarin. Auttoi kun siirsiin Macintosh-Kirjasto-Internet Plug-ins-AdobePDFViewer.plugin kansioon Disabled Plug-ins. Vois sen varmaan poistaakin?Macco kirjoitti:Mulla kaataa, edelleenJuhani L kirjoitti:Ensimmäinen Safari 3 beta kaatoi pdf:t, uusi ei kyllä ainakaan mulla enää kaada.Infant kirjoitti:.pdf -filut kaataa 3.0.2 safarin, ainakin mulla, yhä. resetoin kaikki paitsi tunnukset ja passutSiis PDF:t Safarin, ei toisinpäin
Safari 3.0.2 , Adobe Reader 7.0.9
-
Re: Safari 3.0.2
Kappas, nyt toimiipekkaka kirjoitti:Mulla myös pdf't kaatoi Safarin. Auttoi kun siirsiin Macintosh-Kirjasto-Internet Plug-ins-AdobePDFViewer.plugin kansioon Disabled Plug-ins. Vois sen varmaan poistaakin?
Safari 3.0.2 , Adobe Reader 7.0.9
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

-
Juu huomattu on, ja kiva ominaisuus onkin koodarilleAnniel kirjoitti:Oletteko huomanneet "web inspector" -toiminnon? Eli ctrl + klik ja sieltä "Inspect Element". Mittään ei tällanen koodista mittään ymmärtämätön tosta ymmärrä mutta ihan kivalta näyttää![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ihan tähän hompun sivuun sitä kokeilin. Ctrl + klik valikon alimmainen valikko.kallekilponen kirjoitti:Ja minkähän kanssa tämä inspect homma siis tulee? Itse en moista esille saa.
-
-
Kummallista. Onhan sulla Safari kolmonen käytössä? (juu hölmö kysymys, mutta niitäkin pitää joskus laukoa). Ihan siinä sivun päällä kun ottaa kontekstuaalisen menun näkyviin, niin alimmaisena pitäisi olla se Inspect Element.kallekilponen kirjoitti:Alinpana "Export to PDF..." ei mitään tuollaista.
-
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Koodi: Valitse kaikki
defaults write com.apple.Safari WebKitDeveloperExtras -bool true
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka