Briney Spears, eipä oo kaksinen:

Amy Winehouse:

Pamela Anderson:

Tosin, kyllä Ruotsalaiset naisetkin ovat ihkui.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Joo olette. Aloin kyllä miettiä tänään, että ovatko suomalaiset naiset hieman useammin.. kröhöm... paremmassa lihassa, kuin suomalaiset miehet? Okei, kasvaahan miehille hiemana Omppumahaa (mutta eikös se ole vain hyvä asia?Salamijakk kirjoitti:Rohkenisinko, ehkä rohkenen; No eihän ne Suomaliset Naisetkaan aivan täydellisiä ole, jos saisi genomiaan Ruotsalaisnaisten lantion leveyden ja sääristön. Mikäs minä olen tähän mitään sanomaan, jos itse olisin nainen olisi itsellänikin varmaan kapeahko lantion seutu.
Naiset älkää suuttuko, olette te kuitenkin kauniita.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pihkura soikoon!! Se juttu joka kiinnostuksen herättää on siellä välissä, korvien välissä!! Tuoksut ja muut jutut tulee sitten tämän jälkeen. Onhan se jo täälläkin foorumilla havaittu, kiinnostus herää pelkän kirjoittelun pohjalta. Mitä sitten jatko mukanaan tuo...kokeilkaa!Salamijakk kirjoitti:
Loppupeleissä parinmuodostuksessa naisella on valintavalta. Uusien tutkimusten valossa miehen haju vaikuttaa naisen kiinnostukseen. Eli jos haluaa kestävän parisuhteen, täytyy liikkua naisten parissa ilman keinotuoksuja ja hienesto-aineita.
Olisiko tässä siimaa nykyisiin suuriin avio-erotilastoihin. Vanhanliiton avioliitot toimi viikonloppu Mennenillä, nyt pitäisi miehen tuoksua joka päivä Bossilta.
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Tämä pitänee pääosin paikkansa.Lare kirjoitti:T&T:n insinööri Veijo Miettisen teoria ruotsalaisten kolumnissaan kauneudesta oli, että viikingit aikanaan kaappasivat ryöstö- ja kaupparetkillään laivoihin kylän kauneimman neidon ja toivat kotiinsa. Hauska teoria. 8)
Insinööri Lare jatkoi teoriaa Englannissa käydessään kävellessään pitkin paikallista kävelykatua. Täydensin mielessäni teorian sen osan, mistä ne kaunokaiset on pääosin varastettu. :'(
Niin onhan se parisuhdetoiminta aikas monimutkaista, oijoin tuossa vain hieman niitä, kun en tästä paljon mitään tiedä.amanita kirjoitti:Pihkura soikoon!! Se juttu joka kiinnostuksen herättää on siellä välissä, korvien välissä!! Tuoksut ja muut jutut tulee sitten tämän jälkeen. Onhan se jo täälläkin foorumilla havaittu, kiinnostus herää pelkän kirjoittelun pohjalta. Mitä sitten jatko mukanaan tuo...kokeilkaa!Salamijakk kirjoitti:
Loppupeleissä parinmuodostuksessa naisella on valintavalta. Uusien tutkimusten valossa miehen haju vaikuttaa naisen kiinnostukseen. Eli jos haluaa kestävän parisuhteen, täytyy liikkua naisten parissa ilman keinotuoksuja ja hienesto-aineita.
Olisiko tässä siimaa nykyisiin suuriin avio-erotilastoihin. Vanhanliiton avioliitot toimi viikonloppu Mennenillä, nyt pitäisi miehen tuoksua joka päivä Bossilta.
Viesti Kirjoittaja mikay »
Kyllä ne haisut tulevat ihan ensimmäisinä. Oppineet puhuvat feromoneista. Turha on peittää Mennenillä, käytöksen voi toki luontevoittaa juomalla sen, jos masu vaan kestää. Patologi kurkistaa sitten aikanaan korvien väliin, ja ehkä naurahtaa kaiken jo tuhannesti nähneenä..amanita kirjoitti:Pihkura soikoon!! Se juttu joka kiinnostuksen herättää on siellä välissä, korvien välissä!! Tuoksut ja muut jutut tulee sitten tämän jälkeen. Onhan se jo täälläkin foorumilla havaittu, kiinnostus herää pelkän kirjoittelun pohjalta. Mitä sitten jatko mukanaan tuo...kokeilkaa!Salamijakk kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ja sama äänen kanssa, toivottavasti ette ole koskaan kulleet Fergietä livenä.matteus/2 kirjoitti:Kaikki naiset ovat kauniita.. ja sitten on vielä Photoshop!
Kaksi Fergietä:
![]()
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Pihkura soikoon - näin on - mutta miksi ihmessä sitä vetää joka aamu vanhat farkut päälle ja geelit lettiin - ihan turhaanko. Pihkura sentään, valitaanhan sitä tietokoneetkin ulkonäön perusteella, mikse nainenkin - pihkura sentäänamanita kirjoitti:Pihkura soikoon!! Se juttu joka kiinnostuksen herättää on siellä välissä, korvien välissä!! Tuoksut ja muut jutut tulee sitten tämän jälkeen. Onhan se jo täälläkin foorumilla havaittu, kiinnostus herää pelkän kirjoittelun pohjalta. Mitä sitten jatko mukanaan tuo...kokeilkaa!Salamijakk kirjoitti:
Tarkoitukseni oli ilmaista, että kiinnostus ja vahva semmoinen voi syntyä ihan haistamatta ja näkemättä vastapuolta. Kirjallinen tutustuminen antaa uskomattoman hyvän pohjan lähempään tutustumiseen. En tippaakaan aliarvioi miehistä ominaistuoksua, ounou ja WAU, uskon sen vahvasti vaikuttavan jatkon kehittymisessä.Totta kai ulkonäöllä on merkitystä asiassa, huulipunatta en ole edes autiolla saarella.Saltikov kirjoitti:Pihkura soikoon - näin on - mutta miksi ihmessä sitä vetää joka aamu vanhat farkut päälle ja geelit lettiin - ihan turhaanko. Pihkura sentään, valitaanhan sitä tietokoneetkin ulkonäön perusteella, mikse nainenkin - pihkura sentäänamanita kirjoitti:Pihkura soikoon!! Se juttu joka kiinnostuksen herättää on siellä välissä, korvien välissä!! Tuoksut ja muut jutut tulee sitten tämän jälkeen. Onhan se jo täälläkin foorumilla havaittu, kiinnostus herää pelkän kirjoittelun pohjalta. Mitä sitten jatko mukanaan tuo...kokeilkaa!Salamijakk kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Kyllä aloittajan kanssa pitää olla samoilla linjoilla. Ruotsalaiset naiset ovat upeita, ja mikä kadehdittavinta, yleensä myös oikein mukavia! Myös virolaisnaiset ovat hyvännäköisiä ja todelliset kaunottaret minun mielestäni löytyvät latinomaista. Mutta nämähän ovat makuasioita.maxima kirjoitti:Joo olette. Aloin kyllä miettiä tänään, että ovatko suomalaiset naiset hieman useammin.. kröhöm... paremmassa lihassa, kuin suomalaiset miehet? Okei, kasvaahan miehille hiemana Omppumahaa (mutta eikös se ole vain hyvä asia?Salamijakk kirjoitti:Rohkenisinko, ehkä rohkenen; No eihän ne Suomaliset Naisetkaan aivan täydellisiä ole, jos saisi genomiaan Ruotsalaisnaisten lantion leveyden ja sääristön. Mikäs minä olen tähän mitään sanomaan, jos itse olisin nainen olisi itsellänikin varmaan kapeahko lantion seutu.
Naiset älkää suuttuko, olette te kuitenkin kauniita.), mutta jotenkin näen vain isoja naisia kaikkialla. Mutta kuten aikaisemminkin jo mainitsin joskus - lihavat on lepposii.
Positiivista kuitenkin oli, että monet näistä naisista olivat ulkoilemassa. Ehkä siksi lihavia miehiä ei näy liikenteessä, että he makoilevat sohvalla olutta juoden...
E: Haha... Suomalaiset naiset ovat kauniita, MUTTA blaa blaa blaa...
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Pamela on tosiaan lonnollisen kaunis, ei herätä mussa kuin säälin tunteita ja pelkoa, että milloin se räjähtääSalamijakk kirjoitti:Kyllä Suomalaiset Naiset ovat lonnollisen kauniita ja heistä pitää olla ylpeitä.
Pamela Anderson:
Tosin, kyllä Ruotsalaiset naisetkin ovat ihkui.
Viesti Kirjoittaja hks »
Suomalaisten naisten eduksi laskisin vielä luonteen. Otantani nyt ei ole suurensuuri ulkomaisten naisten suhteen mutta tällä puolen suomalaiset naiset vievät muita maita 6-0. Itsenäisiä ja vahvoja ei niitä heikompia astioita, tai sitten se olen vain minä jota viehättää tämän tyyppiset naiset :-)grafiitti kirjoitti:Kyllä aloittajan kanssa pitää olla samoilla linjoilla. Ruotsalaiset naiset ovat upeita, ja mikä kadehdittavinta, yleensä myös oikein mukavia! Myös virolaisnaiset ovat hyvännäköisiä ja todelliset kaunottaret minun mielestäni löytyvät latinomaista. Mutta nämähän ovat makuasioita.maxima kirjoitti:Joo olette. Aloin kyllä miettiä tänään, että ovatko suomalaiset naiset hieman useammin.. kröhöm... paremmassa lihassa, kuin suomalaiset miehet? Okei, kasvaahan miehille hiemana Omppumahaa (mutta eikös se ole vain hyvä asia?Salamijakk kirjoitti:Rohkenisinko, ehkä rohkenen; No eihän ne Suomaliset Naisetkaan aivan täydellisiä ole, jos saisi genomiaan Ruotsalaisnaisten lantion leveyden ja sääristön. Mikäs minä olen tähän mitään sanomaan, jos itse olisin nainen olisi itsellänikin varmaan kapeahko lantion seutu.
Naiset älkää suuttuko, olette te kuitenkin kauniita.), mutta jotenkin näen vain isoja naisia kaikkialla. Mutta kuten aikaisemminkin jo mainitsin joskus - lihavat on lepposii.
Positiivista kuitenkin oli, että monet näistä naisista olivat ulkoilemassa. Ehkä siksi lihavia miehiä ei näy liikenteessä, että he makoilevat sohvalla olutta juoden...
E: Haha... Suomalaiset naiset ovat kauniita, MUTTA blaa blaa blaa...![]()
Me suomalaiset emme nyt ole genetiikaltamme kaksisia, mutta paljon auttaisi, jos vähän huolehtisi itsestään. Liikalihavia lapsia ja nuoria on koko ajan enemmän. Maximan kommentti leppoisista lihavista taisi aiemmin liittyä mainitsemaani painonpudotukseen.Minun kohdallani kyse on enemmänkin itsekurista – ilokseni mahdun kirpparilta löytämääni xs-kokoiseen hameeseen.
Totta sekin, että tärkeintä on pään sisäpuoli, mutta ei se hassumpaa ole, jos ulkopuoltakin katselee mielikseen. Ajan mittaan rakkaus muuttaa silti kohteensa vielä kauniimmaksi!![]()
Ja feromonit toimivat, taatusti.
Viesti Kirjoittaja Lare »
...toivo heräsi...amanita kirjoitti: Tarkoitukseni oli ilmaista, että kiinnostus ja vahva semmoinen voi syntyä ihan haistamatta ja näkemättä vastapuolta.
...toivo kuoli.amanita kirjoitti: Kirjallinen tutustuminen antaa uskomattoman hyvän pohjan lähempään tutustumiseen.
Oi Lare hyvä, kirjallinen uurastaja ja kolarinopeuksien suurtaitaja!Lare kirjoitti:...toivo heräsi...amanita kirjoitti: Tarkoitukseni oli ilmaista, että kiinnostus ja vahva semmoinen voi syntyä ihan haistamatta ja näkemättä vastapuolta.
...toivo kuoli.amanita kirjoitti: Kirjallinen tutustuminen antaa uskomattoman hyvän pohjan lähempään tutustumiseen.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Toivotontako, missä Amanita, siellä kohta myös Lareamanita kirjoitti:Oi Lare hyvä, kirjallinen uurastaja ja kolarinopeuksien suurtaitaja!Lare kirjoitti:...toivo heräsi...amanita kirjoitti: Tarkoitukseni oli ilmaista, että kiinnostus ja vahva semmoinen voi syntyä ihan haistamatta ja näkemättä vastapuolta.
Näin myrkylliseen tapaukseen tulee suhtautua mitä suurimmalla varovaisuudella, jollei peräti kannata kiertää oikein kaukaa.
Toivotan toivoa toivottavampaan toivottavaan!
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Kepeästä aiheesta vakavasti - olen tietty samaa mieltä kanssasi. Kunhan sanailin aiheen reunoilta. Mutta nyt täytyy alkaa valmistautua tärskyihin ja laitta uniformu kuosiin 8) jotta henkinen pääomani huomataanamanita kirjoitti:....Toi henkinen synkkaaminen vain on mielestäni se ylivoimaisen merkittävä pohja pitkälle ja merkittävälle suhteelle.
Hei mää tiän mistä puhun!