LG:ssä näkyy olevan jopa pivot-ominaisuus. On kai se hyvä jos suunnittelee julisteita.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Muita varteenotettavia malleja en alle 700 euron hintaluokasta sitten löytänytkään.
Puoltoääniä suuntaan? Tahi toiseen?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja frissy »
Tämä on, jos mahdollista, vieläkin arvokkaampi tieto kuin tuo frissyltä saamani.HTV kirjoitti:Lg on noista paneeliltaan parempi, siinä on S-IPS ja Samsungissa TN.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Periaatteessa ei. Joissain laitteissa HDMI suorittaa kevyen uudelleen rajauksen reunojen osalta, mutta tietokoneen näytöksi suunnitellussa masiinassa en usko että tällaista olisi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tuolla digiliitännän tyypillä (DVI vs. HDMI) ei taida olla mitään merkitystä vaikka kuinka päin asiaa pyörittelisi?
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Viesti Kirjoittaja oulosvie »
Lapstoren palautusehdoissa on että "Palautusoikeus ei koske nouto- eikä yritysasiakkaita."Repe Ruutikallo kirjoitti:ViewSonicilta on tulossa hämmästyttävän halpa 27,5-tuumainen. Se esiteltiin talvella eivätkä valmistajan omatkaan sivut siitä vielä kerro, mutta niin vain löytyy mm.
Kasuplanin listoilta juuri lisättynä. Kuukkeli sentään tietää hieman enemmän.
On tosiaan hämmästyttävän halpa. Ja Kasu on luotettavan tuntuinen firma, olen tehnyt sieltä yhden ostoksen jonka jouduin palauttamaan eikä hommassa ollut mitään mutkia.
Tokkopa tuota lättyä ainakaan kuukauteen saisi, mutta pitääpä kysästä maanantaina toimitusajasta. Voisi vaikka ittellensä...
Jaa, mutta kehut takaisin. Kasulla näkyy olevan laittomat toimitusehdot.
Hyväksymme tuotepalautuksena vain käyttämättömät tuotteet, jotka ovat ehjissä avaamattomissa paketeissa ja mahdolliset sinetit ehjiä.
Ei mene läpi kuluttajansuojalaista tuo.
Tääkin on aika paha. Turhia palautuksia välttääksemme suosittelemmekin että tuotteisiin tutustutaankin mahdollisuuksien mukaan esim. paikallisissa liikkeissä.
Postia tuonne.
Ihan normaali käytäntö. Ei lapasesta toiseen kaupassa ole mitään kuluttajasuojan sanelemia palautusoikeuksia. Tai siis on, mutta ei vastaavaa kuin verkkokaupassa.oulosvie kirjoitti:Lapstoren palautusehdoissa on että "Palautusoikeus ei koske nouto- eikä yritysasiakkaita."
http://www.lapstore.net/store/conditions.php
Kuulostaa vähän kummalliselta että palautusoikeus koskee vain postitse tilattuja tuotteita! Itse olen harkinnut että jos tuolta hakisi 22" näytön Macin kaveriksi mutta nuo ehdot vähän ihmetyttävät.
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Ihmeellistä. Ite oon kantanut verkkokauppaan tuotteen jos toisenkin takas (yhteensä ehkä 5 eri tuotetta). Kaikista muista oon saanut 100% rahat takaisin paitsi kameran muistikortista sain 80% koska pakkaus oli jo roskissa.TheKraken kirjoitti: Esim. verkkokauppa.com ei noutomyynnistä ota ilman tappelua palautuksia. Tästä juuri sieltä kysyin kuin vaimokkeen pc:stä levisi virtalähde ja hain uuden. Mainitsin kassalle, että ei olla ihan varmoja onko se just virtalähde sökönä, vai mikä, että voiskohan tämän ehkä palauttaa, jos todetaan että vika oli muulla, niin äijä tokaisi, että "hyvin nuo huuto.netissä myy, ei palautusoikeutta"
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Mun PowerBookissa on LG:n näyttöelementti (on niissä kyllä ollut samsungiakin)frissy kirjoitti:Samsung kuulostaa korvassa paremmalta näytöltä kuin LG. Mulle tulee aina LG kamoista mieleen puhelinHuvittavaa sinällään, kun tekevät paljon muutakin.
Viesti Kirjoittaja boondocks »
LG:n ärsyttävin heikkous tuntuu olevan se, että se ei tule ikinä...boondocks kirjoitti:Itsekin olen katsellut 24" budjettinäyttöjä. Tuo Samsung on tällä hetkelä listani kärjessä huokean hintansa ja maailmalla saamiensa rohkaisevien testitulosten takia. Paneeli on kyllä heikompi kuin LG:ssä, mutta onko sillä peruskäyttäjälle kauheasti merkitystä? Jos kuvankäsittelyä tekee tosissaan, kannattaa toki sivuuttaa halpisnäytöt. Acerilla on todella edullinen AL2416WB-malli, joka on kuitenkin jopa niin riisuttu, ettei siitä löydy kuin VGA-liitäntä. Muutoin tuon olisi voinut ostaa ainakin tilapäiseen käyttöön, kunnes laatupaneelien hinnat laskevat.
Komponenttiliitäntääkö meinaat? Komposiittihän on siis se ihan "normaali" yhden rca:n liitäntä. Mutta siis jos reiät löytyy, niin miksei toimisi?miklodeon kirjoitti:Hieman off-topic, mutta toimiikohan tuo LG suoraan Nintendo Wiin kanssa komposiittiliitännällä. LG:ssä siis on sellainen. Näytön kai pitäisi tukea 480i moodia, vai miten tuo nyt menee? Eli tukeeko, en löytänyt specseitä mainintaa tästä?
Viesti Kirjoittaja miklodeon »
TheKraken kirjoitti:Komponenttiliitäntääkö meinaat? Komposiittihän on siis se ihan "normaali" yhden rca:n liitäntä. Mutta siis jos reiät löytyy, niin miksei toimisi?miklodeon kirjoitti:Hieman off-topic, mutta toimiikohan tuo LG suoraan Nintendo Wiin kanssa komposiittiliitännällä. LG:ssä siis on sellainen. Näytön kai pitäisi tukea 480i moodia, vai miten tuo nyt menee? Eli tukeeko, en löytänyt specseitä mainintaa tästä?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”