Tämmöstä tälläkertaa, en jostain syystä saa Airportilla yhdistettyä nettiin, muilla samoja ongelmia? Ihan kivalta vaikuttaa, uudet ominaisuudet oikeastaan poikkeuksetta tervetulleita. Omalla 32bit koneella tosin rullaa hitaammin, kuin täyteen ahdettu tiikeri, vaikka monilta olen kehuja leksan nopeudesta kuullut.
malhotra kirjoitti:Tämmöstä tälläkertaa, en jostain syystä saa Airportilla yhdistettyä nettiin, muilla samoja ongelmia? Ihan kivalta vaikuttaa, uudet ominaisuudet oikeastaan poikkeuksetta tervetulleita. Omalla 32bit koneella tosin rullaa hitaammin, kuin täyteen ahdettu tiikeri, vaikka monilta olen kehuja leksan nopeudesta kuullut.
ja
Nyt on pakko kysyä: olit ilmeisesti WWDC:ssä tänä vuonna? Jos et ollut, niin sallitaanko (modet?) hompussa keskustelua Leopardin tuoreimmasta betasta (joka huhujen mukaan on vuotanut nettiin, levinnyt laajallekin?)?
BT toimii, muuten olen vasta hyvin vähän käytellyt. Bootcamp asennusta en tarvitse. Miksi siitä ei saisi keskustella? Eikai tuon betan hallussapidossa ja käyttämisessä ole mitään Suomen lain vastaista?
malhotra kirjoitti:BT toimii, muuten olen vasta hyvin vähän käytellyt. Bootcamp asennusta en tarvitse. Miksi siitä ei saisi keskustella? Eikai tuon betan hallussapidossa ja käyttämisessä ole mitään Suomen lain vastaista?
Jos se on laillisesti hankittu, niin ei mitään. Siinä tapauksessa lienet hyväksynyt jonkinlaisen vaitiolosopimuksen Applen kanssa.
Edit: Kohta varmaan keskustellaan tuosta laillisuudesta, mutta luulen että ymmärrät mitä sillä tarkoitan.
malhotra kirjoitti:BT toimii, muuten olen vasta hyvin vähän käytellyt. Bootcamp asennusta en tarvitse. Miksi siitä ei saisi keskustella? Eikai tuon betan hallussapidossa ja käyttämisessä ole mitään Suomen lain vastaista?
Jos se on laillisesti hankittu, niin ei mitään. Siinä tapauksessa lienet hyväksynyt jonkinlaisen vaitiolosopimuksen Applen kanssa.
Edit: Kohta varmaan keskustellaan tuosta laillisuudesta, mutta luulen että ymmärrät mitä sillä tarkoitan.
Mitään Leopardin betaa ei saa edes asentaa ilman että suostuu tuohon vaitiolovelvollisuuteen, se lukee käyttöehdoissa jotka tietääkseni ovat sitovia myös Suomessa. Mutta kyllähän asiasta tietysti netissä keskustellaan jne. mutta kiinnostavaa olisi tietää mikä kanta hompussa on tähän.
Spämmii spämmin perää, huutonetti viestei tyylii "tarjouksesi on ylitetty" "kohteesi on sulkeutunu" joo fak to teh huutonet
Semmosta
Tuosta numerosta et sitten ilmeisesti tiedä onko tullut uutta hyödyllistä mailia, kuten useimmilla näkee. 8)
Mutta kun katsoo mailia eikä jaksa avata erillisiä posteja voi lukea "olet saanut postin huutonetistä" ja todeta "ok evvk" Eikä niitä kyllä jaksa juurikaan poistella....