tiedostohaut ikkunaan tulee aina ilmoitus "tiedostoa ei voida luoda".
mistä tämä johtuu ja mitä voin tehdä??
en saa edes adope readeria ladatuksi...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
buuuuuu!!!!
Viesti Kirjoittaja siljao »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja miggo3 »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Google löysi Hopeisesta Omenasta vastaavan kuuloisen tapauksen, ilmeisesti tästä ei kyllä ole kovasti apua kylläkään... http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=90918siljao kirjoitti:en saa ladattua mitään ohjelmia..
en saa edes adope readeria ladatuksi...![]()
buuuuuu!!!!
siljao kirjoitti:no joo oon todellakin uus ja tietämätön.. kuka hullu osti
mulle macbookin? joo joku just 10.4.2. tää on mut ei meikkis tajuu
mitää kiitti hei neuvoista mut oon vähän liian tyhmä ymmärtääkseni!
heheheh!
en tajunnu et tää on näin hankalaa
mut kokkeillaa! ja tänks neuvoista!
vähä noloo
Tovottavasti itse ongelma kuitenkin ratkeaaWikipedia kirjoitti:Myös viestejä, jotka näyttävät kokemattoman tai lapsellisen kirjoittajan postaamilta, on syytä epäillä, sillä tyhmää esittämällä trollaavia esiintyy varsinkin IRC:ssä jatkuvasti.
Viesti Kirjoittaja daBowmore »
siljao kirjoitti:en saa ladattua mitään ohjelmia..
buuuuuu!!!!
Ihan vain näistä viesteistä päätellen, eihän voi olla kyseessä windows ohjelmien asennusyrittely? Eli exe -päätteiset ohjelmat eivät ole OS X:lle tarkoitettu ollenkaan.siljao kirjoitti:no joo oon todellakin uus ja tietämätön.. kuka hullu osti
heheheh!
Tätä voisi kyllä epäillä. Toisaalta "lataus" viittaa siihen että ei downloadais. Tosin 99 % ihmisistä käyttää tietotekniikan termejä harhaanjohtavasti ainakin joskus, tässä tapauksessa ehkä useamminkin.daBowmore kirjoitti:siljao kirjoitti:en saa ladattua mitään ohjelmia..
buuuuuu!!!!Ihan vain näistä viesteistä päätellen, eihän voi olla kyseessä windows ohjelmien asennusyrittely? Eli exe -päätteiset ohjelmat eivät ole OS X:lle tarkoitettu ollenkaan.siljao kirjoitti:no joo oon todellakin uus ja tietämätön.. kuka hullu osti
heheheh!
Tämä on ehdottomasti oikea paikka, mutta sun pitää käsittää että ihan kaikki avunpyytäjät eivät tässä maailmassa ole aitoja. Kukaan ei sinua täällä tunne, ja joistakin kieroutuneista sieluista on oikeasti kivaa panna avuliaat ihmiset kuluttamaan aikaansa pohtimalla olemattomia. Sun tapauksesi on niin kummallinen, että kuka tahansa alkaisi ihmetellä voiko tuollaista ongelmaa ollakaan. Ymmärrätkö nyt? Tyhmintä mitä voit tehdä on loukkaantua meille, prinsessa-asenne kannattaa nyt heti jättää eteiseen.siljao kirjoitti:mää en oo todellakaan mikään nero näitten koneiden kanssa ja apua tässä yritin vaan saada. en edes ymmärrä että mistä tässä enää puhutaanaattelin että jos jollai ois ollu sama ongelma ja ois osannu het kertoo et mikähän siinä mättää ni asia ois ollu sillä selvä.
mut tää menee jo ilmeisesti kaikkien kannalta niin hankalaksi että parempi hakea apua jostain muualta.
ja jos kirjoitustavan perusteella arvioidaan että onko ongelma aito niin olen erittäin
pahoillani että omani on joitakin väärään suuntaan kallistanut.
eikös nämä sivut ole sitä varten että täällä voi kysyä neuvoa jos joku sitä tarvitsee?
ja ongelmani koskee myös sitä että en pysty päivittämään ohjelmia.
mitkään ohjelmat ei lataudu koneelle enkä pysty vastaanottamaan minkään näköisiä
tiedostoja. en saa edes avattua kuvia sähköpostistani.
mutta katellaan sitten jos joku tulis tätä kattomaan.
kiitos vaan kovasti avusta niille jotka jaksoin nähdä vaivaa asian pohtimiseen
ja oon pahoillani jos jotain nyt satuin äsrsyttämään.
yritin vaan saada apua ongelmiin.
mutta ilmeisesti tää ei ollutkaan oikea paikka siihen?
Viesti Kirjoittaja vesku »
Kyllä tämä oikea paikka on, ongelmasi vaan on niiiiin hämärä!siljao kirjoitti:mää en oo todellakaan mikään nero näitten koneiden kanssa ja apua tässä yritin vaan saada. en edes ymmärrä että mistä tässä enää puhutaanaattelin että jos jollai ois ollu sama ongelma ja ois osannu het kertoo et mikähän siinä mättää ni asia ois ollu sillä selvä.
mut tää menee jo ilmeisesti kaikkien kannalta niin hankalaksi että parempi hakea apua jostain muualta.
ja jos kirjoitustavan perusteella arvioidaan että onko ongelma aito niin olen erittäin
pahoillani että omani on joitakin väärään suuntaan kallistanut.
eikös nämä sivut ole sitä varten että täällä voi kysyä neuvoa jos joku sitä tarvitsee?
ja ongelmani koskee myös sitä että en pysty päivittämään ohjelmia.
mitkään ohjelmat ei lataudu koneelle enkä pysty vastaanottamaan minkään näköisiä
tiedostoja. en saa edes avattua kuvia sähköpostistani.
mutta katellaan sitten jos joku tulis tätä kattomaan.
kiitos vaan kovasti avusta niille jotka jaksoin nähdä vaivaa asian pohtimiseen
ja oon pahoillani jos jotain nyt satuin äsrsyttämään.
yritin vaan saada apua ongelmiin.
mutta ilmeisesti tää ei ollutkaan oikea paikka siihen?
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja lokki1977 »