Tekstissä puhutaan Macista.Se tekee täydellisiä kuvia ja kotielokuvia.
Sivulta löytyy myös linkki Dellin sivuille.
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Tekstissä puhutaan Macista.Se tekee täydellisiä kuvia ja kotielokuvia.
Viesti Kirjoittaja tkt »
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Anteeksi vaan kyseiselle henkilölle, mutta kannattaisi aina miettiä ennen kuin toimii. Sitä vaan tekee itsensä helposti naurunalaiseksi. Eniten mua huvittaa tuo 'ruokotonta suomea harrastavan' kohta. Varsinkin kun kyseinen henkilö, napakasti toteaa aikaisemmin itse HYVÄLLÄ SUOMENKIELELLÄ seuraavaa: Lähetin SUAMEN Applelle jne. Ei mitään henkilökohtaistaJuhani L kirjoitti:Lähetin Suamen Applelle tiedon noista sivuista, jotta voivat tarvittaessa hoitaa ruokotonta suomea harrastavan, harhaanjohtavan sivuston pois päiviltä.
Viesti Kirjoittaja Pis »
Niin mitä tässä olisi pitänyt miettiä ennen kuin toimii? Apple Affiliate -projektissa varmasti suoritetaan jonkinlaista laadunvalvontaa eikä asiakaspalaute ole pahasta. Niin ja tuon "Suamen" sokea koirakin tajuaisi olevan sarkasmia. Toisaalta ehkä sun koko viesti oli vitsi, sori.Nätti-Nikke kirjoitti:Am_tiainen on jälleen ihan oikeassa. Välillä tuntuu ettei ihan kaikilla foorumilaisilla ole mitään käsitystä maailman menosta. Katsokaa nyt tätäkin:Anteeksi vaan kyseiselle henkilölle, mutta kannattaisi aina miettiä ennen kuin toimii. Sitä vaan tekee itsensä helposti naurunalaiseksi. Eniten mua huvittaa tuo 'ruokotonta suomea harrastavan' kohta. Varsinkin kun kyseinen henkilö, napakasti toteaa aikaisemmin itse HYVÄLLÄ SUOMENKIELELLÄ seuraavaa: Lähetin SUAMEN Applelle jne. Ei mitään henkilökohtaistaJuhani L kirjoitti:Lähetin Suamen Applelle tiedon noista sivuista, jotta voivat tarvittaessa hoitaa ruokotonta suomea harrastavan, harhaanjohtavan sivuston pois päiviltä.
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”