Luitteko kuinka iPod mini otti TM:n parivertailussa voiton?
"Mittauksiemme mukaan kohtalainen äänenlaatu, kilpailijaansa selkeämmin toimiva ohjelmisto ja käytön mukavuus ratkaisivat parivertailun lopputuloksen: nyt on iPodien aika!"
Ja samassa lehdessä oli iMacin esittely!! Voi kun on kiva lukea tällaista lehteä!
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovesta hiihtäminen.
Siis joku on varastanu lehen matkalla sulle....lehen tietty saa ku vaa soitat sinne TM ja käsket lähettää uuden.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
No toi on pitkä juttu, mutta lehdet on lähetetty mulle nyt kaiketi kolmeen kertaan ja ei vaan tule perille. Joku postissa taitaa tykätä mun lehdistä.
Kaveri kanssa joskus ihmetteli, kun jotain tilattua lehteä ei kuulunut vaikka oli pyytänyt lähettämään uudestaan useita kertoja. Sitten jossain vaiheessa huomasi, että muutakaan postia ei tule. Soitti postiin, jossa ne tarkisti asian ja kysyi:
- Tunnetteko miestä nimeltä xxx (en muista, joku kreikkalainen nimi)?
- En.
- Selvä. No, tässä on tapahtunut joku virhe, postinne ovat menneet hänelle viimeiset x kk.
Että semmosta...
Juu, itsellä postin suhteen kanssa yhtä tyhmiä kokemuksia. Nimittäin Posti lähettelee aina välistä minun postejani veljelleni ja hänen postejaan minulle! Onhan meillä sama sukunimi ja etunimen ekat kirjaimetkin samoja ja jopa vielä asuimme molemmat Helsinskissä. Mutta loppuosa nimestämme on kyllä eri, samoin kuin katuosoite ja postinumero!
Posti ilmeisesti palkkaa nykyään ex-poliiseja, niitä jotka osasivat vain kirjoittaa - tai sitten näitä maahanmuuttajia, jotka eivät osaa Suomea lainkaan. Muuta selitystä en ole keksinyt...
Nyttemmin veljeni muutti Kiinaan, eikä hänen postejaan ole näkynyt täällä. Kiinan posti näemmä osaa lähettää postin oikein - siellähän on pakollinen peruskoulu, joka ilmeisesti opettaa myös lukemaan. En ole tosin kysynyt onko Suomen Posti lähetelly hänelle edelleen postiani, sinne Kiinaan...
Että näin. Itse käytän lähettäessäni kuriiria, Matkahuoltoa, puhelinta tai sähköpostia, jos pitää saada viesti perilee, Posti ei sitä kuitenkaan tee!