jonesb kirjoitti:Et viitsinyt lukea neljää riviä alaspäin?[?]
Olimpas sokija
Jostaan kummansyystä välillä tää foorumi jumii ja sitten yllättäen onkin kaikki lukemattomat viestit luettu-luettu ? Eli jos ei JÄLLEEN noin ois käyny ni ei tätäkään topsia ois alotettu. En tiä onko vika mun asetuksissa vai raportoimaton ominaisuus foorumissa...
"PowerMac Dual G5/1,8GHz | 3Gt | 2x300Gt+4x500Gt+3x250Gt | OS X 10.4.10" (Matotöötöstä purtuun omenaan? Puuceet poltettu!!)
Olimpas sokija [:$]
Jostaan kummansyystä välillä tää foorumi jumii ja sitten yllättäen onkin kaikki lukemattomat viestit luettu-luettu ? Eli jos ei JÄLLEEN noin ois käyny ni ei tätäkään topsia ois alotettu. En tiä onko vika mun asetuksissa vai raportoimaton ominaisuus foorumissa... :x
Itse olen kyllä aistinut samaa, lienee foorumin ominaisuus.
Olimpas sokija
Jostaan kummansyystä välillä tää foorumi jumii ja sitten yllättäen onkin kaikki lukemattomat viestit luettu-luettu ? Eli jos ei JÄLLEEN noin ois käyny ni ei tätäkään topsia ois alotettu. En tiä onko vika mun asetuksissa vai raportoimaton ominaisuus foorumissa...
Itse olen kyllä aistinut samaa, lienee foorumin ominaisuus.
Hyvä et muillakin on sama probleemos.. mä jo luulin et moon taas kerran joku pässi ja aina ku lokkaa sisälle ni sitte ryssin jotaan..
Välillä jurppii oikeesti ku menee hyvä taravaki tuolt myynnis osiosta ohi ku tää kuittaa kaik luetuix.. Esim se verkkokovo jota kirosin ku se ehti mennä ku katoin vaa ettei oo uusii taravoi tullu myyntii...
GuRuT sais tehrä jotaan asialle... Jos sille voi jotaan tehrä!
"PowerMac Dual G5/1,8GHz | 3Gt | 2x300Gt+4x500Gt+3x250Gt | OS X 10.4.10" (Matotöötöstä purtuun omenaan? Puuceet poltettu!!)
Laittakaas et miten foorumia käytettä. Alkoi mietityttää että onko sillä väliä jos käyttää vaikka töistä ja kotoa. Eri selaimet jne. ? itse kirjoitan usein duunista ja myöhemmin kotoa illasta. Ie ja Safari käytössä.
jonesb kirjoitti:Laittakaas et miten foorumia käytettä. Alkoi mietityttää että onko sillä väliä jos käyttää vaikka töistä ja kotoa. Eri selaimet jne. ? itse kirjoitan usein duunista ja myöhemmin kotoa illasta. Ie ja Safari käytössä.
Kuin myös täällä..
EDIT: Pitäskö tästä topicista loppuosa siirtää tonne Ylläpito-puolelle? Modet hoi!
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
jonesb kirjoitti:Laittakaas et miten foorumia käytettä. Alkoi mietityttää että onko sillä väliä jos käyttää vaikka töistä ja kotoa. Eri selaimet jne. ? itse kirjoitan usein duunista ja myöhemmin kotoa illasta. Ie ja Safari käytössä.
Itse olen foorumin todennut toimivan niin, että jos minulla näkyy olevan lukemattomia viestejä, mutta en käy pitkään aikaan käy lukemassa niitä tai suljen selaimen niin foorumi merkkaa ne puolestani luetuiksi. Teen siis nykyään niin, että selaan ensin kaikki kiinnostavat ketjut läpi ja lopuksi merkkaan kaiken luetuiksi niin pysyn selvillä uusista viestejä eikä mitään viestejä mene ohi. Eli olisikohan sinullakin kyse tästä?
Kyllä. Eli viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit toimivat täsmälleen samalla periaatteella ja samasta tietokannasta nämä listaukset varmaan hakevat tietonsa. Siitä siis johtuu että vaikka et olisi lukenut viestiä, niin tietokanta kuvittelee sinun tehneen sen viimekerralla. Valitettavasti.
Ja se aika mikä pitää olla kahden käynnin välillä jotta se pyyhkii edelliset muististaan on minulle tuntematon, muutama tunti ainakin. Ja sillä ei ole merkitystä vaikka lukisit viestejä 4 eri koneelta.
NeNithelo kirjoitti:Ja se aika mikä pitää olla kahden käynnin välillä jotta se pyyhkii edelliset muististaan on minulle tuntematon, muutama tunti ainakin.
Minun kokemukseni mukaan se pyyhkii ne parissa minuutissa. Kerran olen ennättänyt palata takaisin suljettuani vahingossa Safarin.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard