Ensinnäkin mitä sanotte näistä? http://www.griffintechnology.com/products/earjams/
Tilasin iBuds:it
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Viesti Kirjoittaja iToni »
Porta Prot jää himaan, ei jaksa enää raahata niitä mestoilla.iToni kirjoitti:Katsopa vinkkiä uusimmasta Hifimaailmasta. Siinä on vertailussa inserttikuulokkeet hintahaarukassa 125-625e. Kovasta hinnasta huolimatta melko vaatimattomia tuloksia, joten PortaProiden korvaajalle asettuu aika kovat vaatimukset.
Kokeilin äsken noita omppu-kuulokkeita, kuulostaa aika oudolta kun on tottunut näihin porta prohin.Jonkkis kirjoitti:Porta Prot jää himaan, ei jaksa enää raahata niitä mestoilla.iToni kirjoitti:Katsopa vinkkiä uusimmasta Hifimaailmasta. Siinä on vertailussa inserttikuulokkeet hintahaarukassa 125-625e. Kovasta hinnasta huolimatta melko vaatimattomia tuloksia, joten PortaProiden korvaajalle asettuu aika kovat vaatimukset.
Viesti Kirjoittaja deathproof »
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Voi elämä ei voi sitten edes mallia mainitaLuigi Benzini kirjoitti:Niinkuin tuolla kuuloke topicissa jo höyrysin, niin kyllä lämpimästi suosittelen Sennheisereita. Ihan halvimmasta päästähän ne törpöttimet eivät ole, mutta ovat kyllä hintansa väärti. Niillä kossin härpätimillä ei tee hevonkukkua, ainakaan minun korvat. Audio alan asiantuntiodenkin kanssa olen asiasta keskutellut ja isoa peukalo näyttivät kun puhuttiin tällaisesta Ipod/mp3 kuuntelu tarpeesta.
Itse käytän senkkuja ihan korvamonitoreina, hieman kalliimpia versioita, mutta ihan halvemmatkin senkun versiot toimittivat monitori toimituksessa audion erittäin hyvin himaan.
Yrityksen nimi on kirjailtu sydämmeeni tuli kirjaimin
SENNHEISER.
Itse ajattelin huomenna käydä ostamassa senkun mx 70 sport mallit. Testasin kaverin samanlaisia ja pidin kuulemastani tollaseks marketti kamaks. Gigantissa oli jotain viiden-kuuden kympin maastossa. Noitten monitori nappien mallia en muista kun ei ole pakettia tallessa, mutta hinta pyörii kolmensadan tuolla puolen.Jonkkis kirjoitti:Voi elämä ei voi sitten edes mallia mainitaLuigi Benzini kirjoitti:Niinkuin tuolla kuuloke topicissa jo höyrysin, niin kyllä lämpimästi suosittelen Sennheisereita. Ihan halvimmasta päästähän ne törpöttimet eivät ole, mutta ovat kyllä hintansa väärti. Niillä kossin härpätimillä ei tee hevonkukkua, ainakaan minun korvat. Audio alan asiantuntiodenkin kanssa olen asiasta keskutellut ja isoa peukalo näyttivät kun puhuttiin tällaisesta Ipod/mp3 kuuntelu tarpeesta.
Itse käytän senkkuja ihan korvamonitoreina, hieman kalliimpia versioita, mutta ihan halvemmatkin senkun versiot toimittivat monitori toimituksessa audion erittäin hyvin himaan.
SENNHEISER.. Porta Prot on ainakin omasta mielestäni hyväsaundiset ja korvat on myös tottunu näihin.
Esim: päivänkakkara Audi on kakka auto, osta Mercedes Benz. Siellä autoliikkeessä (mersun jälleenmyyjä) keskusteltiin myyjän kanssa ja olivat samaa mieltä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Olen samaa mieltä tässä. Autoani liikuttelee mersun V10Esim: päivänkakkara Audi on kakka auto, osta Mercedes Benz. Siellä autoliikkeessä (mersun jälleenmyyjä) keskusteltiin myyjän kanssa ja olivat samaa mieltä
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Remaster vai alkuperäinen? Remasterissa on tosiaan aika tykit soundit.Jonkkis kirjoitti:Edit= Portit laittavat joihinkin biiseihin ehkä jopa liikaa bassoa tai keskiääniä tai sitten se on vain miksaajasta kiinni esim: (Megadeth - Train of Consequences ala Youthanasia)???????
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Joo, käytetyissä kalustoissakin on ihan "lievä" ero.Jonkkis kirjoitti:Edit: taitaa vaikuttaa kun ensiksi kuuntelee Metallican Kill Em All:a tai Megan Killing is my business ja sitten perään tuo Youthanasia, niin 'lievä' ero![]()
8)
Tässä taitaa olla nyt puurot ja vellit hieman sekaisin. Topickin nimi on "mitkä napit?" Tästä syystä tuolla edellä hieman tulee huutia Kossin sellaisille ja hehkutusta Senkun vastaaville. Ne Kossin plugit ei ole oikein mainetta niittänyt. Hinta tosin ei päätä huimaa.Ajattelin vastaajalla olevan mielipide että ei pidä Koss porta proista, mutta ei voi ku mainita että Koss on kakka merkki...? Senkun kuulokeet varmasti hyviä, mutta voisitko kenties mainita kokemuksia Porteista VS jotkut senkun kuulokkeet tai muuta. Olen muutamia nappeja kuunnellut ja ovat olleet ihan hirveitä (apple ja creative=en aio korvaani laittaa PS. molemmat vakio mp3-tavaraa)
Tässä yhteydessä ei liene järkeä lähteä vertaamaan saman merkin sankakuuloketta jos käsitellään in eareja.ELI, maalaisjärjellä. Mitä eroa on Koss Porta Pro ja Sennheiser XXXXXX sankakuulokkeilla???
Sanot kuitenkin ekassa viestissäsi:Taidan olla hylännyt tuon nappikuuloke vaihtoehdon kun ei taida löytyä budjetille sopivia malleja.
Tilasin iBuds:it Iso hymy. http://www.jammaa.com/kuulokkeet.php
Säädylliset luurit eivät käyttäydy näin.Edit= Portit laittavat joihinkin biiseihin ehkä jopa liikaa bassoa tai keskiääniä tai sitten se on vain miksaajasta kiinni esim: (Megadeth - Train of Consequences ala Youthanasia)???????
Niin oli, mutta en halua tehdä uutta topiccia kuulokkeistaTässä taitaa olla nyt puurot ja vellit hieman sekaisin. Topickin nimi on "mitkä napit?" Tästä syystä tuolla edellä hieman tulee huutia Kossin sellaisille ja hehkutusta Senkun vastaaville. Ne Kossin plugit ei ole oikein mainetta niittänyt. Hinta tosin ei päätä huimaa.
Joojoo, niin tietty. Tällästä tälläkertaaTässä yhteydessä ei liene järkeä lähteä vertaamaan saman merkin sankakuuloketta jos käsitellään in eareja.
Niinpä tilasin ja hirveitä ovat. 9 euroa hukkaan meni, mut varmaan jollekin saan vaikka kaljapalkalla myytyäSanot kuitenkin ekassa viestissäsi:
Säädylliset luurit eivät käyttäydy näin.
Hieman alempana 8-sivuinen topic aiheesta: Mitä kuulokkeita käytätte iPodissa?Jonkkis kirjoitti:Vaihdoin tuon otsikon ettei tule kenellekään ns pahamieli.
Niin luettu on miljoona kertaa.Jone-51K kirjoitti:Hieman alempana 8-sivuinen topic aiheesta: Mitä kuulokkeita käytätte iPodissa?Jonkkis kirjoitti:Vaihdoin tuon otsikon ettei tule kenellekään ns pahamieli.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=83077
Et näköjään halua perustella, miksi Sennheiserin kuulokkeet ovat parempia, kuin Kossin. Etkä voi kertoa kokemuksia tietyistä malleista, elikäs (Sitähän ainakin meikäläinen kutsuu provosoinniksi)Luigi Benzini kirjoitti:Niinkuin tuolla kuuloke topicissa jo höyrysin, niin kyllä lämpimästi suosittelen Sennheisereita. Ihan halvimmasta päästähän ne törpöttimet eivät ole, mutta ovat kyllä hintansa väärti. Niillä kossin härpätimillä ei tee hevonkukkua, ainakaan minun korvat. Audio alan asiantuntiodenkin kanssa olen asiasta keskutellut ja isoa peukalo näyttivät kun puhuttiin tällaisesta Ipod/mp3 kuuntelu tarpeesta.
SENNHEISER.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”