Mutta. Mä asensin siihen adiumin ja adium halus asentaa jonkun growlin, eli mikä se growl on?

Viesti Kirjoittaja Wespa »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Growlin asetuksista lähtisin tuota haeskelemaan... en ny oo omalla koneella, ni en voi tarkemmin sanoa. Ei se mulla kyllä oletuksena mitään ole ääntänyt.masa kirjoitti:Mistä saa Growlin pimputusäänen pois kun esim. uusi viesti tulee?
Viesti Kirjoittaja migguli »
Katso asetuksista että onko sulla mesehymiöt päällä. Eri ohjelmat käyttävät erilaisia hymiöitä (ainakin graafisesti). Lisäsitkö hymiöt listasta vai kirjoititko käsin? Hymiöthän ovat vain merkkijonoja jotka ohjelma muuttaa grafiikaksi.Saukki kirjoitti:Mitenkäs kun kaverilla on windows live messenger ja meikällä adium. Mä laitan viestiin hymiöitä, mutta ne ei näy kaverilla. Kaveri laittaa hymiöitä, mutta ne kyllä näkyy mulla...
Eli miten saan laittamani hymiöt näkymään myös kaverin mesessä??
Viesti Kirjoittaja Saukki »
dogmulder kirjoitti:Katso asetuksista että onko sulla mesehymiöt päällä. Eri ohjelmat käyttävät erilaisia hymiöitä (ainakin graafisesti). Lisäsitkö hymiöt listasta vai kirjoititko käsin? Hymiöthän ovat vain merkkijonoja jotka ohjelma muuttaa grafiikaksi.
Esimerkiksi mesessä kun kirjoittaaniin ilmestyy jotakuinkin tämän oloinen naama
(ei tietenkään ihan samanlainen, mutta sama "ilme").
Adium ei taida myöskään osata kaikkia mesen hymiöitä, mutta itse en ole pitänyt sitä kovin isona puutteena.
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Ei ole vielä, vastaanotto kyllä on. Nuo MSN omat hymiöt saa kyllä Adiumiinkiin lisäpakettina Adium Xtras-sivulta. Ja paljon lisää kaikkea kivaaSaukki kirjoitti:Mutta eikös microsoftin messengerissä voi lähettää niitä hymiöitä ihan grafiikkana? Ja sitäkö ominaisuutta ei adiumissa ole?