Huomasinpa vaan, että kaukosäätimen menunappula ei avannutkaan enää Front Rowta. Yritin etsiä finderillä, mutta ei löytynyt. Pitäiskö kyseisen ohjelman sijaita normaalisti ohjelmakansiossa? Ilmeisesti koko ohjelma on jollain mystisellä tavalla kadonnut mun koneelta.
Joten asennuslevyltä alkuperäisohjelmien asentaminen voisi kai auttaa. Jos teen sen, kysyykö asentaja mitä haluan asentaa / päivittääkö se vanhempia versioita jo päivitettyjen päälle?
-anssi- kirjoitti:Huomasinpa vaan, että kaukosäätimen menunappula ei avannutkaan enää Front Rowta. Yritin etsiä finderillä, mutta ei löytynyt. Pitäiskö kyseisen ohjelman sijaita normaalisti ohjelmakansiossa? Ilmeisesti koko ohjelma on jollain mystisellä tavalla kadonnut mun koneelta.
Joten asennuslevyltä alkuperäisohjelmien asentaminen voisi kai auttaa. Jos teen sen, kysyykö asentaja mitä haluan asentaa / päivittääkö se vanhempia versioita jo päivitettyjen päälle?
Järjestelmäasetukset-->Äänet-->Äänitehosteet-kohdassa valinta "Toista Front Row -äänitehosteet" löytyy normaalisti ja täppäkin näytti olevan siinä paikallaan.
Kaukosäädin toimii muilta osin, esim. iTunesissa raitojen vaihtelu ja äänenvoimakkuuden säätäminen.
/System/Library/CoreServices/FrontRow, tollasta CoreServices-hakemistoa ei ole mulla olemassa.
-anssi- kirjoitti:Järjestelmäasetukset-->Äänet-->Äänitehosteet-kohdassa valinta "Toista Front Row -äänitehosteet" löytyy normaalisti ja täppäkin näytti olevan siinä paikallaan.
Kaukosäädin toimii muilta osin, esim. iTunesissa raitojen vaihtelu ja äänenvoimakkuuden säätäminen.
/System/Library/CoreServices/FrontRow, tollasta CoreServices-hakemistoa ei ole mulla olemassa.
Voi se olla /Järjestelmä/Kirjasto/CoreServices/FrontRow:kin, mikäli sinulla on suomenkielinen järjestelmä käytössä.
Mainitsemassasi paikassa kirjaston alla tota CoreServices-hakemistoa ei ole.
Finderilla haettaessa "Coresevices" löytyy ainoastaan seuraava hakemistopuu:
Kirjasto/Application Support/Apple/Developer Tools/Project Templates/Command Line Utility/CoreServices Tool/CoreServicesTool.xcodeproj
Ehkä jotain fataalia tapahtui kun asentelin OS X asennuslevyiltä jotain valinnaisia ohjelmia etsiessäni X11 tukea OpenOfficelle... mene ja tiedä tästäkin
-anssi- kirjoitti:Mainitsemassasi paikassa kirjaston alla tota CoreServices-hakemistoa ei ole.
Finderilla haettaessa "Coresevices" löytyy ainoastaan seuraava hakemistopuu:
Kirjasto/Application Support/Apple/Developer Tools/Project Templates/Command Line Utility/CoreServices Tool/CoreServicesTool.xcodeproj
Ehkä jotain fataalia tapahtui kun asentelin OS X asennuslevyiltä jotain valinnaisia ohjelmia etsiessäni X11 tukea OpenOfficelle... mene ja tiedä tästäkin
Voin ilmoittaa, että koneesi ei ole käynnissä. Ilman CoreServices-hakemistoa koneessa ei ole esimerkiksi Finderiä tai Dockia.
Kyllä CoreServices on tuolla. Katsoitko varmasti alkaen levyn juuresta. Paina Finderissä näppäinyhdistelmää Komento-Shift-G ja sijoita dialogiin "/System/Library/CoreServices/".