Polttaa, polttaa, tarttis heti päästä kokeilemaan.
Tule tänne kuuntelemaan Piti onnitella osuvasta valinnasta, sillä äänentoisto on kyllä niin lähellä sydäntä. Soundstickit ovat melkoiset katseenvangitsijat mutta ikinä en ole niitä kuullut luonnossa.
Kiva kuulla valintaani kehuttavan! Korvat höröllä sunnuntai-iltapäivällä, muuan kokoontuminen kotonani menossa ja kajarit eka kertaa käytössä!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
MUUAT liittyvät läheisesti lahkoon, joka pukeutuu valkoisiin hupullisiin kaapuihin ja jonka tarkasti valikoidut jäsenet kokoontuvat harjoittamaan spiritualistisia istuntoja sinisinä hehkuvien tikkujen äärellä. Tyypillisesti tämä hengellinen istunto suoritetaan kertaistuntona sunnuntaisin. Lisää tietoa aiheesta saa hakemalla hakusanoilla The Justified Ancients of Mu Mu. Kyseinen spiritualistinen käsite on liikuttanut allekirjoittanuttakin erittäin voimakkaasti nuoruusvuosina. Tämä omituinen kokemus tapahtui lähinnä tanssilattialla, jolloin levylautaselle syötettiin dj:n toimesta kolmella kirjaimella varustetun bändin vinyylilätkä. Kaikki kunnia silloiselle KLF:lle.
Elämäntapanautiskelua
Hifi on mustaa ja lasissa on shampanjaa
Fatman iTube + Piano Black Speakers + iPod Video 30Gb + Yamaha PianoCraft CDX-E200 + WD Passport 160Gb +Koss PortaPro Red Hot Limited Edition
amanita kirjoitti:Harman Kardonin Soudsticks II auton takalootassa ja kokeilemaan pääsen vasta sunnuntaina! Polttaa, polttaa, tarttis heti päästä kimppuun ja käyttämään.
Mistäs kävit amanita nuo poistamasa? Mulla kans ostoslistalla, kun uuteen kämppään muutto ens torstaina ja sinne sitten uutta setuppia innolla väsäämään.
Taitaa olla niin että HK:n taikasauvat ovat lumonneet Amatsun ihan täysin, koska ei ole kommenttia kuulunut. Mielenkiinnolla jäämme odottamaan päävelhon syväanalyysiä.
Elämäntapanautiskelua
Hifi on mustaa ja lasissa on shampanjaa
Fatman iTube + Piano Black Speakers + iPod Video 30Gb + Yamaha PianoCraft CDX-E200 + WD Passport 160Gb +Koss PortaPro Red Hot Limited Edition
Fender American Stratocaster 2007. Kuva ei ole omastani, mutta samanlainen on. Ja tarrat revin huut-pois-ttuun saman tien, laitoin erityisen jäykät viisi jousta alkuperäisten tilalle, tilttasin tallan runkoon, 11-49 -kielisetin, sekä Schallerin hihnalukot.
Niinkuin poikkihuilu, viulu ja haitari, on myös sähkökitara lyömäsoitin.
amanita kirjoitti:Harman Kardonin Soudsticks II auton takalootassa ja kokeilemaan pääsen vasta sunnuntaina! Polttaa, polttaa, tarttis heti päästä kimppuun ja käyttämään.
Mistäs kävit amanita nuo poistamasa? Mulla kans ostoslistalla, kun uuteen kämppään muutto ens torstaina ja sinne sitten uutta setuppia innolla väsäämään.
E: ps. soiko kivasti?
Olin Espoossa ja siitä Ikean lähellä olevasta Gigantista jäivät mukaan. Hinta oli 189 euroa. Olin kyllä noita tutkiskellut ja infoa kaivellut netistä jo pitkään.
Oli tulossa kiva "muuan" kokoontuminen mun luokse, siitä inspis.
Ihan kohtalaisen asiantuntijan mielestä oli soundi uskomattoman hyvä, mun mielestä ihan tosi mahtava!
Onnea uuteen kotiisi, semmoiseen tämäkin kajari-setti muutti!
Viimeksi muokannut amanita, 17.7.2007 klo 18.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-