minnes meet? mulla on useampiki kaveri reissannu viime aikoina ja miul o kovahko matkaQme, mut joutunen oottaa syssympään ennen ku pääsen lähteeAnniel kirjoitti:Perjantaina lähden ulkomaanmatkalle

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Englantiin menen siskoa treffaamaan, perjantai-maanantai -reissuMarQ kirjoitti:minnes meet? mulla on useampiki kaveri reissannu viime aikoina ja miul o kovahko matkaQme, mut joutunen oottaa syssympään ennen ku pääsen lähteeAnniel kirjoitti:Perjantaina lähden ulkomaanmatkalle
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kerroppas siskolles terveisiä salamijakkiltaAnniel kirjoitti:Englantiin menen siskoa treffaamaan, perjantai-maanantai -reissuMarQ kirjoitti:minnes meet? mulla on useampiki kaveri reissannu viime aikoina ja miul o kovahko matkaQme, mut joutunen oottaa syssympään ennen ku pääsen lähteeAnniel kirjoitti:Perjantaina lähden ulkomaanmatkalleToivon vaan etteivät terroristit aktivoidu samaan aikaan...
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja ssulti »
Itävallan peelot vauhdissa. Elä meitä syytä.maxima kirjoitti:Hmm.. Nyt tuli näyttöön numero 004314028954 kun soi.
Menossa siis Ukrainaan johonkin exhibitioniin? Viimmeinen 54 voi tippua pois jos puhe-elimen ruutu ei ole tarpeeksi pitkä.UKRAINIAN CONTROL, AUTOMATION & MEASUREMENT EXHIBITION
27 Feburary-2 March 2007
IEC International Exhibition Centre Kiev. Ukraine
FAX REPLY (please return to MSI, Sabine Foessl, fax no. +43 1402 89 54 54)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Yllättävän nopsaan iho palaa. Puoli tuntia auton takapenkillä ja naama on ku Kalevan toimittajalla lauantai-iltanaWespa kirjoitti:Auts, naama pääsi vähän palamaan mökkeillessä.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
... kun aika ei kulu millään ja keljuttaa tehdä niitä turhanpäiväisiä mitättömiä hommia. Kaiken lisäksi olisi pari oikeatakin hommaa, mutta kun ei saa niitä etenemään millään. Onneksi ensi viikko on viikon mittainen muutto"loma".Nappa kirjoitti:Mikäs tässä työskennellessä kun heinäkuussa ei asiakkaita näy ja voi homputella rauhassa