Eli siirryin viime syksynä PC:stä Macin käyttäjäksi ja nyt vasta sain aikaiseksi siivota PC:n kuva-arkiston Macin puolelle. iPhotoon olen tallentanut kuvat vuoden 2007 osalta. Päätin samalla järjestellä kuvia omiin kansioihin, että löytyvät aiheen mukaan helpommin. Nyt tulee varmaan se isoin moga, nimittäin siirrettyäni kuvat kansioihin, niin päätin poistaa alkuperäiset kuvat Kirjaston alta omilta vuosiltaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
No, niinpä, eihän tosimies ohjeita lue

Joten tästä seurasi se, että kuvat katos tietty niistä mun kansioistakin. Eli mitä ilmeisimmin PC:stä poiketen kone tekee vain ns. ohjaa kuvan eteenpäin säilyttäen kuitenkin alkuperäisen kuvan edelleen Kirjaston omassa vuoden mukaisessa kansiossa. Varmuuskopiot on aiemmista kuvista ja osasta vuoden 2007 otoksista, mutta mutta... onnistuuko mitenkään palautus... eihän ne nimittäin enää tietty ole siellä roskakorinkaan puolella
Sitten vielä osan kuvista löysin ei ohjelman vaan itse järjestelmän isosta roskakorista... vaikka toin ne takaisin iPhoton ei kaikki näy oikein vaan osasta kuvista ei näy itse kuvaa ennen kuin sen klikkaa auki... mikä siis neuvoksi vai onko mitään konstia?