tulostin sekoilee
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
tulostin sekoilee
Viesti Kirjoittaja Puistossa »
Siis HP psc 1315 all-in-one-tulostimeni on ruennut joka kerta sen aukaistessani virtanapista, tulostamaan ensin testitulosteen. Vaihdoin netin palveluntarjoajaa ensin, sen jälkeen tämä alkoi. Kun laitan sitten jotain muutakin tulostumaan, kone miettii monta minuuttia, kunnes herää tulostamaan. Tietsikka on iMac G5 1.8 GHz. Niin ja ennen palveluntarjoajan vaihtoa vaihdoin mustekasetitkin. Mitäs pitäis tehdä?
-
-
Viesti Kirjoittaja MVi »
Mulla oli ihan samaa, kyselin joulukuussa jos olisi löytynyt niksi. Skannaaminen ei auttanut, sitä tuli tehtyä muutamankin kerran.
Vaiva poistui sitten jossain vaiheessa itsestään eli ilman että tietoisesti tein mitään. Voi olla että jokin huoltotoimi vaikutti, voi olla että jokin muu.
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=84665
Vaiva poistui sitten jossain vaiheessa itsestään eli ilman että tietoisesti tein mitään. Voi olla että jokin huoltotoimi vaikutti, voi olla että jokin muu.
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=84665
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
-
Täytyypä yrittää skannausta, jos vaikka auttas. Kiitos vihjeestä!
r.wagner kirjoitti:Moi,
olen kanssa pelaillut noilla Hp kaikkiyhdessä tulostimien kanssa. Jos se aina tulostaa semmoisen testitulosteen, niin se pitää skannata, jotta printteri voi kalibroida itsensä. Minusta se on ihan yksinkertainen juttu. Käyttöohjeista se selviää.
-
Jee jee, skannaus auttoi! Kiitos vielä!

olen kanssa pelaillut noilla Hp kaikkiyhdessä tulostimien kanssa. Jos se aina tulostaa semmoisen testitulosteen, niin se pitää skannata, jotta printteri voi kalibroida itsensä. Minusta se on ihan yksinkertainen juttu. Käyttöohjeista se selviää.
-
Viesti Kirjoittaja r.wagner »
Ole hyvä. Kiva kun minun hatarista neuvoista oli hyötyäPuistossa kirjoitti:Jee jee, skannaus auttoi! Kiitos vielä!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook PRO 16"
-
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Tulostin sekoilee täälläkin. Toi on jo kolmas tollainen tulostin, ne kaks muuta on olleet vielä pahemmin rikki. Onneks on mennyt takuuseen ja ovat kantaneet kotiovelle aina uuden. Olis vaan pikkuhiljaa ihan kiva saada toikin juttu kuntoon...
Kyseessä on siis HP Photosmart D7360, ja kun koittaa tulostaa mitä tahansa tästä mistä tahansa ohjelmasta Macbookilta, niin se jahkaa ensin kauan, että "opening printer connection" ja sitten keskeytä työt -kuvake muuttuu aloita työt -kuvakkeeksi. Se siis ei löydä sitä yhteyttä ilmeisesti. Johdot sun muut pitäis olla ok. Mä en yhtään tiedä, mitä tehdä.. HP:n sivuilta en löytänyt mitään järkevää neuvoa, niin päätin taas teitä vaivata täällä.. Ja Googleen koittanut jo laittaa vaikka mitä, mutta joko en vaan osaa etsiä, tai sitten olen ainoa maailmassa, jolla on tällainen ongelma..
Oon koittanut tyhjentää kaikki työt ja laittaa jälleen uutta, mutta ei.. Tulostimen nimen vieressä on esim. iPhotosta tulostettaessa huutomerkki. Se tarkoittaa Finderin Mac-ohjeiden mukaan, että tulostustyöt ovat pysähtyneet. No totta kai ne on pysähtyneet, koska ne ei pysty alkaan, koska tää vaan jahkaa, että opening printer connection ........ opening printer connection ....... opening printer connection.. Työt pysäytetty.
Mistäköhän tässä nyt olis kyse? Tuli mieleen, että oisko USB-kaapeli rikki?
Mitään muuta en enää keksi..
..
Joo-o, lainasin vanhempieni tulostimen USB-kaapelia (omani mukana ei edes tullut vaan ostin kaupasta), mutta eipä toimi vieläkään.
Kyseessä on siis HP Photosmart D7360, ja kun koittaa tulostaa mitä tahansa tästä mistä tahansa ohjelmasta Macbookilta, niin se jahkaa ensin kauan, että "opening printer connection" ja sitten keskeytä työt -kuvake muuttuu aloita työt -kuvakkeeksi. Se siis ei löydä sitä yhteyttä ilmeisesti. Johdot sun muut pitäis olla ok. Mä en yhtään tiedä, mitä tehdä.. HP:n sivuilta en löytänyt mitään järkevää neuvoa, niin päätin taas teitä vaivata täällä.. Ja Googleen koittanut jo laittaa vaikka mitä, mutta joko en vaan osaa etsiä, tai sitten olen ainoa maailmassa, jolla on tällainen ongelma..

Oon koittanut tyhjentää kaikki työt ja laittaa jälleen uutta, mutta ei.. Tulostimen nimen vieressä on esim. iPhotosta tulostettaessa huutomerkki. Se tarkoittaa Finderin Mac-ohjeiden mukaan, että tulostustyöt ovat pysähtyneet. No totta kai ne on pysähtyneet, koska ne ei pysty alkaan, koska tää vaan jahkaa, että opening printer connection ........ opening printer connection ....... opening printer connection.. Työt pysäytetty.
Mistäköhän tässä nyt olis kyse? Tuli mieleen, että oisko USB-kaapeli rikki?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
..
Joo-o, lainasin vanhempieni tulostimen USB-kaapelia (omani mukana ei edes tullut vaan ostin kaupasta), mutta eipä toimi vieläkään.
MacBook 2,16 GHz, Intel Core 2 Duo, 4 Gt, 120 Gt, valkoinen / Leopard
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
-
Viesti Kirjoittaja tsip »
Katsopa, olisiko tästä topikista apuja. Itse hyödyin kovasti
http://www.hopeinenomena.net/about87369.html&highlight=
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.hopeinenomena.net/about87369.html&highlight=
WYSIWTF
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
-
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka