Mitä vuodattamista tuossa onrok kirjoitti:Se on kohta pimeä ja märkä talvi.

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Reikiä tehdään, sekä myös sahataan ja vasaroidaan. Onneksi tuli klo 22 = hiljaisuuswanders kirjoitti:Itketään vai tehdään reikiä?Anniel kirjoitti:Naapurissa porataan
Viesti Kirjoittaja maxima »
Pyykit hoituu, kun sidot narulla laivan kaiteeseen ja heität mereen! Sovella niksipirkkaratkaisuja myös muihin ongelmiisi!DGKarper kirjoitti:Yksi työkaveri on päättänyt olla tulematta töihin joten ylitöitä pukkaa viimeiset kolme päivää ennen lomaa>:(
Sitten vielä pitäisi ehtiä pakata, siivota ja pyykätä ennenkuin laiva lähtee lauantai aamuna Suomeen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Minulle talven pimeys on just sitä parhauttarok kirjoitti:No juuri se talven pimeys.Erño kirjoitti:Mitä vuodattamista tuossa onrok kirjoitti:Se on kohta pimeä ja märkä talvi.
Mutta onneksi tässä välissä on vielä syksy. Syksy on jees.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Jep. Vedettiin kaverin kanssa nyrkkeilyhanskat käteen ja säärisuojat päälle. Sitten vaan mättämään toisiamme...Erño kirjoitti:MustelmatAries kirjoitti:Treenaaminen on kivaa - mutta lihassärky ja mustelmat seuraavana päivänä eivät
Mä olen ainakin täällämaxima kirjoitti:Ei kavereita täällä tänään.
Jos otat yhteyden Remote Desktopilla näytölleni, voimme kirjoitella toisillemme Texturissani, ja katsoa sitä EyeTV:ltä !!! *hehkulamppu*Anniel kirjoitti:Mä olen ainakin täällämaxima kirjoitti:Ei kavereita täällä tänään.Ja virtuaalisesti siten sielläkin
Katsotaanko yhdessä vaikka CSI New Yorkia?
Sooh, down boy.maxima kirjoitti:Jos otat yhteyden Remote Desktopilla näytölleni, voimme kirjoitella toisillemme Texturissani, ja katsoa sitä EyeTV:ltä !!! *hehkulamppu*
Emmekö me olekaan yhtä suurta iFamilyä, ei kuitenkaan iSukulaisia, jolloin iTuntemattomien miesten kanssa voi Remote Desktopitella.Anniel kirjoitti:Sooh, down boy.maxima kirjoitti:Jos otat yhteyden Remote Desktopilla näytölleni, voimme kirjoitella toisillemme Texturissani, ja katsoa sitä EyeTV:ltä !!! *hehkulamppu*Enhän mä nyt tuntemattoman miehen kanssa, mitä sä oikein aattelit?
Ehkäehkä. Jos olis sellanen remotedesktopmaxima kirjoitti:Emmekö me olekaan yhtä suurta iFamilyä, ei kuitenkaan iSukulaisia, jolloin iTuntemattomien miesten kanssa voi Remote Desktopitella.Anniel kirjoitti:Sooh, down boy.maxima kirjoitti:Jos otat yhteyden Remote Desktopilla näytölleni, voimme kirjoitella toisillemme Texturissani, ja katsoa sitä EyeTV:ltä !!! *hehkulamppu*Enhän mä nyt tuntemattoman miehen kanssa, mitä sä oikein aattelit?
No hei, eihän semmonen nyt paljoa maksa..Anniel kirjoitti:Ehkäehkä. Jos olis sellanen remotedesktopmaxima kirjoitti:
Emmekö me olekaan yhtä suurta iFamilyä, ei kuitenkaan iSukulaisia, jolloin iTuntemattomien miesten kanssa voi Remote Desktopitella.
maxima kirjoitti:No hei, eihän semmonen nyt paljoa maksa..Anniel kirjoitti:Ehkäehkä. Jos olis sellanen remotedesktopmaxima kirjoitti: Emmekö me olekaan yhtä suurta iFamilyä, ei kuitenkaan iSukulaisia, jolloin iTuntemattomien miesten kanssa voi Remote Desktopitella.