Moronääs!
Sellaisen ongelman kanssa tässä painin, kuin logic ja midi-learn. Kävin tossa hakemassa kaupasta tollasen Korg K49 usbi koskettimen, ja olen yrittänyt saada sitä pelaamaan ton logicin kanssa. Siinä tuli mukana oma editori softa, jossa oli noita valmiita presettejä. B4:n kanssa toimii ihan mainiosti, mutta en ole täysin varma, käyttääkö logic ensinnäkään ton editorin asetuksia.
Ensinnäkin kiinnostaa se, että pitääkö tuon editorin olla kokoajan päällä? En oikein selvää vastausta löytänyt noista pdf:istä. B4:ssä homma toimii siksi mainiosti, kun siinä ei juuri tarvitse muuta kun toi lepa säädon ja volyymin.
Mutta Absynth onkin sitten taas toinen juttu. Oon yrittänyt tuolla midi-learnilla opettaa noita knobeja toimimaan tuon kanssa, mutta se pätkii ihan kummasti. Siis jos mä opetan tuon knob 1:sen vaikka releaselle, niin se heittää sen täysille ikäänkuin töksähtäen, ja sitten hullun veivaamisen jälkeen sen saa taas nollille, eli missään nimessä homma ei portaattomasti toimi.
Voihan se olla että tuo Korg on vaan niin paska, mutta en jaksais usko, että ne ei saa kahta knobia pelaamaan.. Käytössä Logic 7.
Jos jollain olisi ideoita, en pistäis pahaksi, jos ne julkituotaisiin.
Pistin tonne youtubeen videon josta selventää ehkä hieman... http://www.youtube.com/watch?v=7Y2zJgsORKM
Midi-learn Logicissa
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Loppu se vidduilu!
Kävin viemässä korgin takas kauppaan, ja hakemassa tällasen tilalle. http://www.m-audio.com/products/en_us/Axiom49-main.html
Hintaa puolet enemmän, mutta homma alko futaamaan.
Kävin viemässä korgin takas kauppaan, ja hakemassa tällasen tilalle. http://www.m-audio.com/products/en_us/Axiom49-main.html
Hintaa puolet enemmän, mutta homma alko futaamaan.
Allekirjoitus
-
Viesti Kirjoittaja spindle »
joo sorry, meinasin rohkaista johonkin vastaavanlaiseen liikkeesseen, mutta olin pikkuhubbelissa kun luin tätä viimeksi ja ajattelin että ehkä olisi kohteliasta olla kommentoimatta humalassa
Kuulostaa että alat päästä vehkeen kanssa jyvälle? hyvä homma. Itsellä ei ole ikinä olut mitään vastaavia ongelmia ja luulen että korgin vehje ei vaan lähettänyt MIDI-signaalia sujuvasti.

Kuulostaa että alat päästä vehkeen kanssa jyvälle? hyvä homma. Itsellä ei ole ikinä olut mitään vastaavia ongelmia ja luulen että korgin vehje ei vaan lähettänyt MIDI-signaalia sujuvasti.
blop!
-
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Jeps
En oikein käsitä,mikä tossa Korgissa mätti. Eipä siinä noita knobjakaan ollut sitten loppujen lopuksi tarpeeksi. Toi Axiom on aika helppo käyttää, kun itsessään siinä on näyttö, niin saa vaihdettua ilman sen suurempia kikkailuja nuo CC-käskyt kohdalleen.
Opetteluhan tässä vasta alkaa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En oikein käsitä,mikä tossa Korgissa mätti. Eipä siinä noita knobjakaan ollut sitten loppujen lopuksi tarpeeksi. Toi Axiom on aika helppo käyttää, kun itsessään siinä on näyttö, niin saa vaihdettua ilman sen suurempia kikkailuja nuo CC-käskyt kohdalleen.
Opetteluhan tässä vasta alkaa.
Allekirjoitus
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka