Huh. Tämähän starttasi vauhdikkaasti.
Muffe lupaili laatia myös IRC for dummies ohjeet tänne, niin jokainen halukas pääsee kanavalle, vaikka IRC ei tuttu paikka olisikaan

Viesti Kirjoittaja scratsin »
Viesti Kirjoittaja mmlind »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No siis mä en ole koskaan "irkannut" tai mitä se nyt on ja mä en tajua hölkäsen hanuriakaan mistään "kanavista" ja "boteista" ja mitä tässä nyt on... Puhumattakaan että mitä siellä irkissä sitten pitäisi tehdä? Ja miksi? Onko tää irkki sama kuin mese? Pitääkö kuva olla irkkigalleriassa?TheKraken kirjoitti:Tosiaan tervetuloa sinne vain. Väliaikaishallintona toimii allekirjoittanut ja MasBe, kunnes saamme foorumin moderaattoreilta jonkun tuomion siihen aikovatko he itse osallistua tähän hauskaan harrastetoiminnanlaajentaamiseen.
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Huohh, vitsihän tämä kai, mutta olisin odottanut hieman kypsempää asennetta arvoisalta moderaattoriltamme. Eikös täällä yleensäkin kehoteta ennemmin rakentavaan keskusteluunJamac kirjoitti:No siis mä en ole koskaan "irkannut" tai mitä se nyt on ja mä en tajua hölkäsen hanuriakaan mistään "kanavista" ja "boteista" ja mitä tässä nyt on... Puhumattakaan että mitä siellä irkissä sitten pitäisi tehdä? Ja miksi? Onko tää irkki sama kuin mese? Pitääkö kuva olla irkkigalleriassa?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
No kaikkeahan kannattaa kokeilla!Jamac kirjoitti:No siis mä en ole koskaan "irkannut" tai mitä se nyt on ja mä en tajua hölkäsen hanuriakaan mistään "kanavista" ja "boteista" ja mitä tässä nyt on... Puhumattakaan että mitä siellä irkissä sitten pitäisi tehdä? Ja miksi? Onko tää irkki sama kuin mese? Pitääkö kuva olla irkkigalleriassa?TheKraken kirjoitti:Tosiaan tervetuloa sinne vain. Väliaikaishallintona toimii allekirjoittanut ja MasBe, kunnes saamme foorumin moderaattoreilta jonkun tuomion siihen aikovatko he itse osallistua tähän hauskaan harrastetoiminnanlaajentaamiseen.
Viesti Kirjoittaja G5Zen »
Jep jep. Irkkaus ei ole enää pitkään aikaan kuulunut harrastuksiin (onneksi, eihän täs samperi muuta enää ehtiskään), mutta suosittelen kokeilemaan jos ei ole aikaisemmin kokeillut. Varoituksen sana vaan, että siihen jää helposti koukkuun...MasBe kirjoitti:No kaikkeahan kannattaa kokeilla!
Se ei paljoa vaadi, että hakee jonkun irc-ohjelman ja liittyy kanavalle..
Jos ei tykkää / viihdy ni ei kukaa siellä pakota roikkumaankaan..
Nyt on työn alla selkeen ohjeet aloitteleville irc-lahjoille, jossa kaikki tarpeellinen tullaan selittämään ymmärrettävästi.
Se, miksi irkkailla tai mitä irkissä tehdään.. No siellä keskustellaan mäkeistä, ohjelmista ja aika paljon offtopic
Suosittelen kokeilemaan
EDIT: Ja ei.. IRC ei ole sama, kuin mese.. irkissä on isompi joukko ihmisiä samalla kanavalla keskustelemassa keskenään. Toki tää onnistuu meselläkin, mutta ei samalla tavalla..
Ja IRC-gallerian voit unohtaa
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Itseasiassa se on kehitetty ennen 90-lukuakin..Jamac kirjoitti:Okei joo kiitti, täytyy kattoa... [a] Eehkä hiukan kärjistettyä tuli tuolla, tiedänhän mä sen verran että IRC on suomalaisten jannujen kehittämä silloin ennen 2000-lukua, ja vissiin jo ennen (ainakin nykymuotoista) www:tä.
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Viesti Kirjoittaja Nappa »
Ei toimi linkki mutta tässä muutama korvaava:dogmulder kirjoitti:Irkkiin pääsee siis webbipohjaisestikin, osoite oli muistaakseni http://www.webchat.xs4all.nl (en ny voi tarkistaa koska koneeni ei anna lausua sen nimeä ääneen). Ja itse suosin Xchat Aquaa Growlilla terästettynä, vaikka uusimman version kanssa on ollut vähän ongelmia.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Aika lähellä, se osoite on http://webchat.xs4all.nl/index.phpdogmulder kirjoitti:Irkkiin pääsee siis webbipohjaisestikin, osoite oli muistaakseni http://www.webchat.xs4all.nl (en ny voi tarkistaa koska koneeni ei anna lausua sen nimeä ääneen). Ja itse suosin Xchat Aquaa Growlilla terästettynä, vaikka uusimman version kanssa on ollut vähän ongelmia.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”