Kun yritän ladata ipodia pistorasian kautta adapterilla(joka tosin ei ole applen, mutta toimii mainiosti) soitin ei yksinkertaisesti lataudu, hetken kuluttua kytkemisestä kiinni pistorasiaan soittimeen syttyvät valot; tausta musta ja hopeinen omena, hetken kuuluu naksuttelua ja soitin sammuu ja pian taas syttyy valot ja sama toistuu jne... Mahdoton ladattava siis. Kun annan soittimen olla yön yli "latauksessa" ja aamulla otan ipodini irti kuunnellakseni akku on melkeinpä tyhjä ja näytölle ilmestyy herja " Akun virta vähissä. Kytke ipod virtalähteeseen" tms. ja koko helahoita sammuu.
Sitten sama homma tietokoneen kautta; Itunes avautuu normaalista ja ruudulle ilmestyy "Älä irrota!" -teksti, kaikki sujuu hetken hyvin...kunnes on synknoroitu kappaleet ja itunes suljettu ---> ipodin näytölle tulee teksti "Älä irrota!". Eikä ala lataamaan akkua vaikka kuinka soitinta uhkailisin.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tietäjää, joka osaisi aavistella mikä on vikana ?
Minä kun tälläinen Maija Meikäläinen olen ja Gigantin "huollossa" otetaan nuo tuotteet vastaan hampaita kiristellen ("olet itse rikkonut tämän..en nyt oikeen tiedä...) eikä täällä ole Applen huoltoa.[/b]