am_tiainen kirjoitti:Kyllä Hesuksella oli melkoinen reissu koneen saamiseksi. No hyvä ettei Hesus tullut reissulta tyhjin käsin vaikkakin se olisi ollut täysin mahdollista.
iMacistä ja sen designista vielä sen verran että kyllä Apple osaa tehdä designia aivan toisella tapaa kuin muut.
Alkuun minä vähän hämmästyin designia että kun se on niin samankaltainen kuin edellinen malli. Pidin sitä jopa hieman rumempana (yhden illan ajan) verrattuna valkoiseen iMaciin. Mutta mitä enemmän olen käynyt katsomassa iMacin kuvia Applen sivuilla, sen upeammalta se näyttää.
Juu hankalaksihan Imacin ennakkoon hakeminen tuli, mutta reissu kuitenkin kannatti: nyt sain rauhassa tutustua koko viikonlopun uuteen koneeseen.
Mulle ei juurikaan aikaisemmin ole ollut merkitystä, miltä laite näyttää, kunhan se toimii. Tämän uuden Imacin kohdalla mukaan astuu kuitenkin myös esteettinen puoli. Uusi kone näytti niin hienolta, että se sai minut jopa raivaamaan työnurkkauksen tyhjäksi, mikä tapahtuu yhtä usein kuin Suomi voittaa jalkapallon EM-kisat...
Työkaverilla on toi vanha Imac ja täytyy sanoa, että kyllä mielestäni
tämä uusi Imac vie muotoilussa voiton nyt kun sen näkee livenä. Ennakkokuvien pohjalta en ollut vielä aivan varma.
Jotain Imacin muotoilusta kertoo myös tyttöystäväni kommentit.
Hän vihaa kaikkea elektronisia laitteita ja johtokasoja, mutta uuden Imacin kohdalla olen kuullut hänen käyttävän jopa adjektiivia "kaunis".