Jos nyt jotain sattuu kiinnostamaan...
Viewsonicilla ei ole suomenkielisiä sivuja tekniselle tuelle, muutenkin aika vähän suomenkielistä matskua maahantuojan sivuilla. Lähetin sinne viestiä näyttöongelmieni takia, parin päivän päästä sain puhelun englantia puhuvalta naiselta, teknistä tukea hänkään ei antanut vaan kyseli täyttämäni lomakkeen tiedoista. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut ja aikaa on kulunut jo yli viikko.
Canonin skanneriongelmassa sain suomenkielisen vastauksen seuraavana päivänä ja asiaan oli oikeasti perehdytty. Muutaman positiivisen asiakaspalvelukokemuksen jälkeen tympii Viewsonicin toiminta. NÄytön myyneen liikkeen vastaus oli, että Minin näyttis ei pysty 1680x1050 resoluutioon. Applen sivuilla luvataan kyllä 1920x1200 asti.
Eli jos kolmas kotimainen ei suju, niin suosittelen jonkun muun merkkistä näyttöä.
Viewsonicin asiakaspalvelu
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 1627
- Liittynyt: 14.6.2005 klo 23.11
Viewsonicin asiakaspalvelu
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
BlackBook 2.4 GHz "Penryn" 4 GB ram
Leopard
Leopard
-
- Viestit: 1031
- Liittynyt: 4.9.2006 klo 9.43
Viesti Kirjoittaja zemex »
On siellä viewsonicilla suomenkielistäkin puhelin palvelua.
Harmi vaan, että taitavat olla aina jollakin lomalla kun sinne soittaa.
Olen peräti kaksi kertaa saanut suomenkielistä palvelua.
Sain näytön vaihdettua mutta tilalle tuli näyttö jossa sama ongelma.
Tästä on kyllä aikaa jo kolmisen vuotta eli on voinut muuttua.
Yritin soitella toisen kerran samasta ongelmasta sen uuden näytön
kanssa mutta ei ollut suomalaista palvelua. Pyysivät lähettämään
vaan kuvat näytön juovista jotka olivat ongelmana. Lähetin kuvat
osoitteeseen jonka antoivat mutta koskaan ei sen jälkeen mitään ole kuulunut.
Harmi vaan, että taitavat olla aina jollakin lomalla kun sinne soittaa.
Olen peräti kaksi kertaa saanut suomenkielistä palvelua.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sain näytön vaihdettua mutta tilalle tuli näyttö jossa sama ongelma.
Tästä on kyllä aikaa jo kolmisen vuotta eli on voinut muuttua.
Yritin soitella toisen kerran samasta ongelmasta sen uuden näytön
kanssa mutta ei ollut suomalaista palvelua. Pyysivät lähettämään
vaan kuvat näytön juovista jotka olivat ongelmana. Lähetin kuvat
osoitteeseen jonka antoivat mutta koskaan ei sen jälkeen mitään ole kuulunut.
-
- Viestit: 1627
- Liittynyt: 14.6.2005 klo 23.11
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... ID=1066020
Hyvä meininki siellä näköjään on. En kyl enää ikinä osta Viewsonicilta mitään.
Hyvä meininki siellä näköjään on. En kyl enää ikinä osta Viewsonicilta mitään.
BlackBook 2.4 GHz "Penryn" 4 GB ram
Leopard
Leopard
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 1.12.2004 klo 16.34
- Paikkakunta: Hanko
Viesti Kirjoittaja klarni »
Minulla on ihan hyvä kokemus ViewSonicin asiakaspalvelusta. Minulla oli 19" VA1912w näyttö johon tuli yläreunaan outoja kuvioita. Näyttö meni huoltoon ja tilalle tuli uusi näyttö, tosin tästä uudemmasta mallista puuttui DVI liitäntä. Reklamoin asiasta ja seuraavana päivänä toimitettiin tilalle 20,1" tuumainen VX2025wm. Toisin sanoen sain huomattavasti paremman näytön tilalle.
ViewSonicin takuuhuolloissa kannattaa ensin ottaa suoraan yhteyttä InfoCareen joka Suomessa hoitaa nuo asiat.
http://www.infocare.fi/focusfirst.aspx?m=113&amid=367
ViewSonicin takuuhuolloissa kannattaa ensin ottaa suoraan yhteyttä InfoCareen joka Suomessa hoitaa nuo asiat.
http://www.infocare.fi/focusfirst.aspx?m=113&amid=367
-
- Viestit: 1627
- Liittynyt: 14.6.2005 klo 23.11
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Kysehän ei ollut takuuhuollosta, koska näytössä ei ollut vikaa vaan yhteensopivuusongelma. Näyttö koekäytettiin windows-koneessa ja todettiin toimivaksi.klarni kirjoitti:Minulla on ihan hyvä kokemus ViewSonicin asiakaspalvelusta. Minulla oli 19" VA1912w näyttö johon tuli yläreunaan outoja kuvioita. Näyttö meni huoltoon ja tilalle tuli uusi näyttö, tosin tästä uudemmasta mallista puuttui DVI liitäntä. Reklamoin asiasta ja seuraavana päivänä toimitettiin tilalle 20,1" tuumainen VX2025wm. Toisin sanoen sain huomattavasti paremman näytön tilalle.
ViewSonicin takuuhuolloissa kannattaa ensin ottaa suoraan yhteyttä InfoCareen joka Suomessa hoitaa nuo asiat.
http://www.infocare.fi/focusfirst.aspx?m=113&amid=367
Vikatapauksissa vastuu on suomessa myyjällä, jolloin vien näytön luonnollisesti sinne takaisin ja myyjä saa hoitaa sen mikä sille kuuluu. Nyt näyttö menee vaihtoon koska ratkaisua ongelmaan ei löytynyt.
BlackBook 2.4 GHz "Penryn" 4 GB ram
Leopard
Leopard
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit