Siitä vois myös saada mustan silmän ja kyseenalaisen maineen.Jouna- kirjoitti:Sen siitä saa ku roikkuu boksereissa koko päivän.
Kurkun kipeäksi
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jouna- kirjoitti:Tästä päästäänkin kysymykseen, että kuinka moni naispuolinen hilluu kotonaan alusvaatteisillaan koko päivän.maxima kirjoitti:Mietipä naisia kun niillä (joskus) alusvaatteet ovat vielä pienempiä!
Yksin, joskus satunnaisesti hyvien ystävien seurassa.Jouna- kirjoitti:Anniel kirjoitti:Jouna- kirjoitti:Tästä päästäänkin kysymykseen, että kuinka moni naispuolinen hilluu kotonaan alusvaatteisillaan koko päivän.maxima kirjoitti:Mietipä naisia kun niillä (joskus) alusvaatteet ovat vielä pienempiä!Yksin vai muiren seurassa ?
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Ok. Tule takasi irkkaamaan niin ystävystytään...Anniel kirjoitti:Yksin, joskus satunnaisesti hyvien ystävien seurassa.Jouna- kirjoitti:Anniel kirjoitti:Jouna- kirjoitti: Tästä päästäänkin kysymykseen, että kuinka moni naispuolinen hilluu kotonaan alusvaatteisillaan koko päivän.Yksin vai muiren seurassa ?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Jouna- kirjoitti:Ok. Tule takasi irkkaamaan niin ystävystytään...Anniel kirjoitti:Yksin, joskus satunnaisesti hyvien ystävien seurassa.Jouna- kirjoitti:Anniel kirjoitti:Yksin vai muiren seurassa ?
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Näin olen monelta sitä käyttäneeltä myös kuullutErño kirjoitti:Windows vista on aika arseesta
Vaikka tosta http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=13164weeezes kirjoitti:Omat vuodatukset: mistä perhanasta mä nykäisen valkoisen minihameen nahkiaisia varten?! Valkoisia toppeja löytyy jokaiselta neitikaverilta, mutta minihameita sitten vähän harvemmassa
...
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja freemem »
Muistaakseni juuri noin se tapahtui, en pääse nyt varmistamaan kun työkannettava jossa on tuo visva lojuu huollossa, on muuten kolme kuukautta täynnä ja päivääkään ei sillä koneella ole töitä pystynyt tekemään.TheKraken kirjoitti:Tuli silleen ihan pikaisesti testattua Vistaa eilen ja täytyy sanoa, että Aero oli aikamoinen pettymys. Ellei sitten kys. koneessa vain ollut jotenkin rajoitettu sen silmäkarkkia.
Selostan tapahtumat:
Painoit "show all windows" tms nappia. n. 0,5 s odotus ja ikkunat pöllähti siihen. Sitten valkkaat jonkun ikkunan, n. 0,5 s odotus ilman minkäänlaista feedbackia siitä että se klikkaus on otettu sisään tai että mihin ikkunaan osuit. Ikkuna ei tullut muita kirkkaammaksi tai heilahtanut tms. Sitten se vaan pöllähti ruudulle.
Vähän siinä oli silleen että tässäkös tää nyt oli?
Eli onko se oikeasti tommonen vai puuttuiko multa vaan jotain kilkkeitä?
Minä voin lainata?Anniel kirjoitti:Vaikka tosta http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=13164weeezes kirjoitti:Omat vuodatukset: mistä perhanasta mä nykäisen valkoisen minihameen nahkiaisia varten?! Valkoisia toppeja löytyy jokaiselta neitikaverilta, mutta minihameita sitten vähän harvemmassa
...
Eikä oo pahan hintanenkaan
Kuvaa sitten vaan foorumille![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kumpi olet?maxima kirjoitti: Minä voin lainata?
En kai minä kaverini minihametta menisi pois lainaamaan?amanita kirjoitti:Kumpi olet?maxima kirjoitti: Minä voin lainata?