....iiiiiii, maxima-karvat.......maxima kirjoitti:En kai minä kaverini minihametta menisi pois lainaamaan?amanita kirjoitti:Kumpi olet?maxima kirjoitti: Minä voin lainata?

Viesti Kirjoittaja amanita »
....iiiiiii, maxima-karvat.......maxima kirjoitti:En kai minä kaverini minihametta menisi pois lainaamaan?amanita kirjoitti:Kumpi olet?maxima kirjoitti: Minä voin lainata?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Onnittelut 3000!amanita kirjoitti:....iiiiiii, maxima-karvat.......maxima kirjoitti:En kai minä kaverini minihametta menisi pois lainaamaan?amanita kirjoitti:Kumpi olet?maxima kirjoitti: Minä voin lainata?
Seuraavat 3000 viestiä tulevat olemaan paljasta asiaa......Jamac kirjoitti:Herrajestas!![]()
Paha!
Viesti Kirjoittaja Erño »
KylläJone-51K kirjoitti:Tätä taitaakin sitten riittää..Erño kirjoitti:Vitsaan ei voi asentaa iTuesia
Viesti Kirjoittaja hks »
Hyvin se toimii, sä et vaan osaa :-)Erño kirjoitti:KylläJone-51K kirjoitti:Tätä taitaakin sitten riittää..Erño kirjoitti:Vitsaan ei voi asentaa iTuesia
Asentuihan se pienen kikkailun jälkeen kuitenkin. KOhta on kaikki tarpeellinen kohillaan eikä tarvi koskea tuohon koneeseen enää, paitsi DVD-levyjä poltellessa![]()
On kyllä tietoturva kohillaan vitsassa. Koko ajan kysyy joka asiasta notta mitä tehdään. Joskus kysyy useamman kerran samasta asiasta
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niin kai se onhks kirjoitti:Hyvin se toimii, sä et vaan osaa :-)Erño kirjoitti:KylläJone-51K kirjoitti:Tätä taitaakin sitten riittää..Erño kirjoitti:Vitsaan ei voi asentaa iTuesia
Asentuihan se pienen kikkailun jälkeen kuitenkin. KOhta on kaikki tarpeellinen kohillaan eikä tarvi koskea tuohon koneeseen enää, paitsi DVD-levyjä poltellessa![]()
On kyllä tietoturva kohillaan vitsassa. Koko ajan kysyy joka asiasta notta mitä tehdään. Joskus kysyy useamman kerran samasta asiasta
Viesti Kirjoittaja tsip »
Sen jatkuvan kyselemisen saa pois päältä. Tuolta ohjetta siihen http://www.computerperformance.co.uk/vi ... trol_(UAC)Erño kirjoitti:On kyllä tietoturva kohillaan vitsassa. Koko ajan kysyy joka asiasta notta mitä tehdään. Joskus kysyy useamman kerran samasta asiasta
Just juu, teillä kommunikoidaan morsetuksen avulla....tosin tossa ei oikein ole naisellekaan mitään ymmärrettävää.....Jamac kirjoitti:.. . ... ..
...
......
..-_ . .
...
(^^ kyllähän nyt tuosta pitää miehen ymmärtää mitä nainen haluaa! Näin on.)
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja weeezes »
[Hehkutus]Nahkiaiset oli ja meni, hyvin sain improvisoitua itselleni minihameenkinAnniel kirjoitti:Vaikka tosta http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=13164weeezes kirjoitti:Omat vuodatukset: mistä perhanasta mä nykäisen valkoisen minihameen nahkiaisia varten?! Valkoisia toppeja löytyy jokaiselta neitikaverilta, mutta minihameita sitten vähän harvemmassa
...
Eikä oo pahan hintanenkaan
Kuvaa sitten vaan foorumille![]()
Viesti Kirjoittaja tsip »
Eli juhlat olivat erittäin onnistuneet ja valtaapitävien keskuudessa esiintyi harmistuneisuutta... Ja juhlat kielletään. Kateellisia kumminkinweeezes kirjoitti:[Hehkutus]Nahkiaiset oli ja meni, hyvin sain improvisoitua itselleni minihameenkinAnniel kirjoitti:Vaikka tosta http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=13164weeezes kirjoitti:Omat vuodatukset: mistä perhanasta mä nykäisen valkoisen minihameen nahkiaisia varten?! Valkoisia toppeja löytyy jokaiselta neitikaverilta, mutta minihameita sitten vähän harvemmassa
...
Eikä oo pahan hintanenkaan
Kuvaa sitten vaan foorumille![]()
. Valitan kuvien puutetta
.
Kestipä tuossa pestä meikit pois kun sitä oli joka paikassa. Selässä lukee vielä "nahka", kun se ei tahdo millään lähteä. Näytti kyllä elmukelmua kuluvan, porukkaa sidottuna kaikkialle minne vain oli mahdollista. Itse jouduin sidotuksi toiseen henkilöön kiinni, opettaja "pelasti". [/Hehkutus]
Ja nyt onkin meidän koulussa nahkiaiset kielletty, taisi olla vähän liian raju meininki tänävuonna.
Viesti Kirjoittaja Kaiutin »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Aamen.Kaiutin kirjoitti:Raivostuttaa kun jatkuvasti itketään ja märehditään turhaan tätä suurta ja pelottavaa digimörköä.