No niin, katsotaan kuinka paljon Off-Topiccia mahtuu Off-Topicciin.
Eli lasten suusta kuultuja kommentteja, jotka edes löyhästi liittyvät Macciin tai sen käyttämiseen voisi kirjoitella tänne. Mielellään omakohtaisia kokemuksia, YouTubesta voi käydä katsastamassa "Kids say the darndest things"-osion.
Aloitan itse: Isä: Kun sulla on synttärit, niin lähdetään kahdestaan leffaan.
Poika (5v.): Sinä ja minä?
Isä: Joo, lähdetään ihan poikien kesken.
Poika: Ai jätetään sisko ja äiti kotiin?
Isä: Jep, just niin.
Poika: Joo kivaa! (Äidille) Me mennään isän kanssa leffaan ja isä ottaa omppukoneen mukaan, niin se voi tehdä töitä siellä!
Huoh, olisikohan aika höllätä tota kotonakin työskentelemistä…
Männä lauantaina hoidin häiden musiikkitarjonnan FrontRown ja apple kaukosäätimen avulla.
Eräs noin ekaluokan paikkeilla oleva tyttö huomasi tuon pienen valkean ja tokaisi "Vähänks on siisti kaukosäädin!". Se tuntui hyvältä, sillä se muistutti etäisesti kehua. Puoli tuntia aiemmin ko. tyttönen epäili rinnuksissani olevaa vihettä epäaidoksi... ("Miks sulla ei oo oikeeta kukkaa vaan muovikukka?").. ja se oli kuitenkin oikea. Hetken tosin jo itsekin epäilin sitä...
Veljenpoikani vuosikymmeniä sitten leikkivät pikku nassikoina pikkuserkkunsa Severin kanssa. Severi pisti piilossa jossain tupakaks ja vannotti poikia kertomasta asiasta kellekään tietty.
No pojat tuli mamman ja papan luokse, ensimmäiseks kilvan kehumaan: "Seveli poltti tupakkia, mutta ei saa kellekään keltoo, se on Sevelin ja meitin salaisuus"
Eikä polttanut Sevelikään tupakkia enää sinä kesänä
kuriton kirjoitti:Veljenpoikani vuosikymmeniä sitten leikkivät pikku nassikoina pikkuserkkunsa Severin kanssa. Severi pisti piilossa jossain tupakaks ja vannotti poikia kertomasta asiasta kellekään tietty.
No pojat tuli mamman ja papan luokse, ensimmäiseks kilvan kehumaan: "Seveli poltti tupakkia, mutta ei saa kellekään keltoo, se on Sevelin ja meitin salaisuus"
Eikä polttanut Sevelikään tupakkia enää sinä kesänä
Siihen aikaan kun kännyköissä oli vielä pitkät antennit, AUK:in linjanjohtajani oli kävellyt pikkupoikansa kanssa torilla ja vastaan oli kävellyt romanimies, jolla oli rintataskussa ollut kännykkä ja se antennihan sieltä oli pilkottanut. Poika oli silmät pyöreänä tarkastellut moista näkyä ja oli tuumannut isälle:
- Voi vitsi iskä, kato! Radio-ohjattava mustalainen!
Edit. Eihän tää nyt liity millään tavalla mihinkään, mitä tässä topikissa haettiin. En taas lukenu loppuun asti mistä oli kyse, sori. Mutta hauska tarina minun mielstä silti.
Tapahtui junassa aikoja sitten ja puhtaana sivusta seuraajana.
isä ja poika istuivat vierytysten penkillä, isä lukee iltasanomia jossa lööppinä jonkun povipommin implantit, poika kurkkii vieressä lehteä, kunnes hehkeä nainen kävelee ohi. Siihen poika isoon ääneen: Iskä tuolla oli samanlaiset tissit kuin tuossa kuvassa!
Iso sisko kertoi tuossa, että sen kaverin lapsi oli kuunnellut kun jokin heidän tuttu aikuinen mies oli puhunut härskeistä asioista. Noh kun oli aikansa kuunnellut lapsi oli tokaissut: Kuule ei aina voi olla panomies!. On voinut olla naurussa pitämistä Muistelen, että se lapsi oli ollut 3-4vuotias.
Luigi Benzini kirjoitti:Siihen aikaan kun kännyköissä oli vielä pitkät antennit, AUK:in linjanjohtajani oli kävellyt pikkupoikansa kanssa torilla ja vastaan oli kävellyt romanimies, jolla oli rintataskussa ollut kännykkä ja se antennihan sieltä oli pilkottanut. Poika oli silmät pyöreänä tarkastellut moista näkyä ja oli tuumannut isälle:
- Voi vitsi iskä, kato! Radio-ohjattava mustalainen!
Edit. Eihän tää nyt liity millään tavalla mihinkään, mitä tässä topikissa haettiin. En taas lukenu loppuun asti mistä oli kyse, sori. Mutta hauska tarina minun mielstä silti.
Mää luin nyv vasta ja repesin ihan sairaasti.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Tämän ketjun juttujen on pitänyt olla alunperin Applea sivuavia, mutta kun toisetkin on vähän syrjähtäneet, laitan nämä tänne. Tämän otsakkeen alle paremmin sopivat kuitenkin kuin muiden, joita tarkenetullakaan haulla löysin.
Tällaiset lasten jutut on minusta ihan parhaasta päästä luettavaa jos on vähän alakuloa ilmassa ja väsyttää
Nämä ensin kirjasta Lapset ovat lapsia:
Jos äiti sanoo ei, kysy isältä.
Ihanaa olla kymmenvuotias. En ole vielä koskaan ollut yhtä vanha.
Joskus minua väsyttää niin kauheasti, etten muista mennä päiväunille
Kerron sitten kun olen nukahtanut, sopiiko ?
Sateenkaaria pitää vain katsella, ei kukaan oikeasti ymmärrä niitä.
Lumimyrsky on silloin, kun lunta sataa kyljittäin.
Kivissä voi joskus nähdä kalojen muinaisia jalanjälkiä.
Kun olin pienempi, äiti ja isä muuttivat paljon, mutta löysin heidät joka kerta.
Jos niiden ei pidä olla valmiina huomenna, ne eivät ole läksyjä.
Joitakin ihmisiä voi huijata kaikenaikaa, kaikkia ihmisiä jonkin aikaa, äitiä ei koskaan.
Tuuli on kuin ilmaa, mutta työntävämpää.
En minä juokse ympyrää... minä olen kiertoradalla.
Ja vielä kirjasta Ystävä sä lapsien anna villoja nämä:
Isä osaa kaiken, senkin mitä hän ei osaa (Sofie 7v)
Äidit ovat yleensä sellaisia, jotka menevät naimisiin isien kanssa. (Jussi6 v)
Aviomies on oikeastaan samanlainen kuin isä, paitsi vähän kalliimpi. (Oona 8v)
Minäpä tykkään aikuisista. Ne ovat jotenkin luonnollinen osa arkipäivää. Ainakin tällä hetkellä (Carl 8v)
Työelämä on sellaista, mistä ei voi välttyä ellei karkaa Espanjaan (Markus 6V)
Ihme on ihmisen sydämessä. Niitä voi löytää, kun katsoo vaikka taivaalle (Mari 7 v)
-Isi, anna mulle sitä aikuisten viinaa.
(Isä) - Miksi?
-Kun muuten menee hermot. (Ei, perheessämme ei ollut alkoholiongelmaa)
-Äiti, mä en jaksa enää syödä.
(Äiti) - Syös nyt, ei ruokaa saa jättää noin paljoa.
-Jos tehdään niin, että sinä syöt ensin kaiken, niin minä syön sitten loput?
-Äiti, kuka tuo setä on telkkarissa?
(Äiti) - Se on Suomen ulkoministeri Paavo Väyrynen.
-Eikä ole, se on venkurapa*kaa.
.
.
.
Kerran kävelin vanhempieni kanssa eräällä sillalla. Sillan alta kulkee kävelytie. Yhtäkkiä kurkotin reunalle ja aloin huutelemaan alhaalla käveleville ihmisille: "Varokaa, siinä saattaa olla järvi!". 8)
MacBook Air 1,6GHz/80Gt eläköitynee — MacBook Air 1,8GHz Intel Core i7/256Gt SSD tulilla
-22.12.2012-